Малко побългаряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
А дали пък да не е нормално да гори предпазител ???
Спореде мене е нормално до колкото си спомням първа степен на перката ти е с предпазител ако не се лъжа 5 или 7,5 ампера но май бяха пет проводника който отива до нея е 2,5квадрата следователно максималния предпазтел който може да се сложи е 25ампера за да изгори предпазителя а не да се стопи кабеля
отделно ти подкарваш втора степен на перката която ти е голям консуматор и е нормално да ти гори бушона при включване на втора степен от термо датчика се подава сигнал на релето за втора степен изключва се първата степен и вече напрежението минава през 40 амперович ти предпазител за перката не е много сложно да се разбере но да си кажа защотот трябва. Тоците не са за всеки и нека не се дават само ей така мнения та да стават повече нека се мисли малко преди това, има и правилни мнение по нагоре разбира се не искам да засягам никого но нека мислиме
Спореде мене е нормално до колкото си спомням първа степен на перката ти е с предпазител ако не се лъжа 5 или 7,5 ампера но май бяха пет проводника който отива до нея е 2,5квадрата следователно максималния предпазтел който може да се сложи е 25ампера за да изгори предпазителя а не да се стопи кабеля

Последна промяна PNR на 20 Май 2009, 13:19, променена общо 1 път
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Оправи си резистора и бушона и пробвай с друга перка. На служебната Фиеста имах същия проблем, но понеже е служебна аз не съм си блъскал главата, а тези в сервиза. След като изгориха няколко оригинални резистора за една торба пари сложиха един доста по-мощен и проблема се реши.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
е нали преди два дена обсъждахме същата тема
потърси резистор 1ом 50 вата и повече ако можеш и го сложи .. аз си намерих от магазина до техническия - 3лв .
а по принцип бушона ми за втората степен .. понеже като нямах резистор бях я включил без резистор е - ръчно направен 100 A аххаха
нищо няма да гръмне .. карай , те нашите коли са неразрушими

потърси резистор 1ом 50 вата и повече ако можеш и го сложи .. аз си намерих от магазина до техническия - 3лв .
а по принцип бушона ми за втората степен .. понеже като нямах резистор бях я включил без резистор е - ръчно направен 100 A аххаха

нищо няма да гръмне .. карай , те нашите коли са неразрушими

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: ...
Василев написа:е нали преди два дена обсъждахме същата тема![]()
потърси резистор 1ом 50 вата и повече ако можеш и го сложи .. аз си намерих от магазина до техническия - 3лв .
а по принцип бушона ми за втората степен .. понеже като нямах резистор бях я включил без резистор е - ръчно направен 100 A аххаха![]()
нищо няма да гръмне .. карай , те нашите коли са неразрушими
Неправилно мение според мене но ти си рпецени дали ще го изпълниш според мене е по добре да направиш мост на температурния датчик между първа и трора степен по добре при включване на първа степен да си подава сигнал и да се включва директно вотрата но през релето и силния предпазител отколкото да слагаш по як предпазител на първата степен щотот кабелите са с опрделна едбелина която може да не издържи ... помисли малко
А за резистора е такава стойяноста мисля че я написах във форума ни след като я останових експериментално каква е и колегата е посочил мойта информация (оцветил съм ти я в червено) това е от мене ти прави каквоти искаш но мисля че менеието ми е правилно
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
beckshot написа:реших се ще ходя до Дару да взимам ново резисторче напрово вие ме (наплашихте с тия палежи)а помеждодругото да ви попитам как се разбира дали термостата е прецакан?
Така като запалиш колата в началото трябва да ти е топъл само левия маркуч който влиза в радиатора а долния (десния) да е студен така докато колата загрее и след това леко полека и десния трябва да започне дасе затопля до изравняване на температурата
Ако започне да загрява едновременно с другия занич ти е блокиарл термостата в отворено положение ако не започне да загрява след като загрее колата тя ще тръгне да прегрява
Друг вариант да разбереш дали е блокирал в отворено положение като си на дълъг път или се спускаш по някакво надолнище без газ температурата ще падне от средата

но по тази тема е писано много така че търсачка
А за резистор от дару няма смисъл казвам ти аз бях писал в предишни теми каква е сотйността на резистора до тогава определено в нашия подфорум никой не беше казал каква е стойността и сега я побликуват но няма значение важното е да си вършиме работа вземи си резистор от магазина 1ом и максималко най много ватове колкот намериш 50вата съм аз но пробвай да намериш повече и заспива всичко за 10лв в дару е 90лв
Колеги доста от вас имат погрешно мнение по отношение че на първата степене с някое слабо бушонче-грешите.Слабите бушони от сорта на 5 до 10 ампера-това са бушоните на оперативните вериги на дадените релета.Силовият бушон за перката е един ако не се лъжа е 20 ампера(не ми се слиза до колата да го проверя,ако греша поправете ме),ако тои гърми на първа скорост ,то той ще гръмне и на втора.До колега автор:смени бушона които ти гърми,зад десния фар има 2 букси,разкачи една от двете(по твои избор),след това замости женската букса(трябва да тръгне или перката на втора скорост или компресора с първа скорост) и ако е само перката подръж я извесно време да работи(толкова за колото ти гори бушона на 1 скорост) и ако не изгори проблема ти е в резистора,а ако изгори търси си перка.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
IPI78 написа:Колеги доста от вас имат погрешно мнение по отношение че на първата степене с някое слабо бушонче-грешите.Слабите бушони от сорта на 5 до 10 ампера-това са бушоните на оперативните вериги на дадените релета.Силовият бушон за перката е един ако не се лъжа е 20 ампера(не ми се слиза до колата да го проверя,ако греша поправете ме),ако тои гърми на първа скорост ,то той ще гръмне и на втора.До колега автор:смени бушона които ти гърми,зад десния фар има 2 букси,разкачи една от двете(по твои избор),след това замости женската букса(трябва да тръгне или перката на втора скорост или компресора с първа скорост) и ако е само перката подръж я извесно време да работи(толкова за колото ти гори бушона на 1 скорост) и ако не изгори проблема ти е в резистора,а ако изгори търси си перка.
ДА те поправя предпазителя е 30 или 40 ампера според зависимото от инсталацията и модела излизат и двата варианта
При мен предпазителя трябва да бъде 30 А. Не съм чувал за 40 по норматив, но е възможно..
И на мен така ми гореше, след това един жичкаджия ми сложи 40 А и за сега нямам проблеми, но всеки го прави на собствена отговорност все пак
Според мен с течение на времето перката спича малко по малко, върти се по-трудно и консумира повече..
Така че, проблема е някъде там
И на мен така ми гореше, след това един жичкаджия ми сложи 40 А и за сега нямам проблеми, но всеки го прави на собствена отговорност все пак

Според мен с течение на времето перката спича малко по малко, върти се по-трудно и консумира повече..
Така че, проблема е някъде там

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани