Малко побългаряване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 20 Май 2009, 13:17

А дали пък да не е нормално да гори предпазител ???
Спореде мене е нормално до колкото си спомням първа степен на перката ти е с предпазител ако не се лъжа 5 или 7,5 ампера но май бяха пет проводника който отива до нея е 2,5квадрата следователно максималния предпазтел който може да се сложи е 25ампера за да изгори предпазителя а не да се стопи кабеля :winky: отделно ти подкарваш втора степен на перката която ти е голям консуматор и е нормално да ти гори бушона при включване на втора степен от термо датчика се подава сигнал на релето за втора степен изключва се първата степен и вече напрежението минава през 40 амперович ти предпазител за перката не е много сложно да се разбере но да си кажа защотот трябва. Тоците не са за всеки и нека не се дават само ей така мнения та да стават повече нека се мисли малко преди това, има и правилни мнение по нагоре разбира се не искам да засягам никого но нека мислиме
Последна промяна PNR на 20 Май 2009, 13:19, променена общо 1 път
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 20 Май 2009, 13:18

Оправи си резистора и бушона и пробвай с друга перка. На служебната Фиеста имах същия проблем, но понеже е служебна аз не съм си блъскал главата, а тези в сервиза. След като изгориха няколко оригинални резистора за една торба пари сложиха един доста по-мощен и проблема се реши.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 20 Май 2009, 17:51

е нали преди два дена обсъждахме същата тема :)
потърси резистор 1ом 50 вата и повече ако можеш и го сложи .. аз си намерих от магазина до техническия - 3лв .
а по принцип бушона ми за втората степен .. понеже като нямах резистор бях я включил без резистор е - ръчно направен 100 A аххаха :)
нищо няма да гръмне .. карай , те нашите коли са неразрушими :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: ...

Мнение от PNR » 20 Май 2009, 17:57

Василев написа:е нали преди два дена обсъждахме същата тема :)
потърси резистор 1ом 50 вата и повече ако можеш и го сложи .. аз си намерих от магазина до техническия - 3лв .
а по принцип бушона ми за втората степен .. понеже като нямах резистор бях я включил без резистор е - ръчно направен 100 A аххаха :)
нищо няма да гръмне .. карай , те нашите коли са неразрушими :mhihi:


Неправилно мение според мене но ти си рпецени дали ще го изпълниш според мене е по добре да направиш мост на температурния датчик между първа и трора степен по добре при включване на първа степен да си подава сигнал и да се включва директно вотрата но през релето и силния предпазител отколкото да слагаш по як предпазител на първата степен щотот кабелите са с опрделна едбелина която може да не издържи ... помисли малко
А за резистора е такава стойяноста мисля че я написах във форума ни след като я останових експериментално каква е и колегата е посочил мойта информация (оцветил съм ти я в червено) това е от мене ти прави каквоти искаш но мисля че менеието ми е правилно
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 20 Май 2009, 18:06

реших се ще ходя до Дару да взимам ново резисторче напрово вие ме (наплашихте с тия палежи)а помеждодругото да ви попитам как се разбира дали термостата е прецакан?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 20 Май 2009, 18:26

beckshot написа:реших се ще ходя до Дару да взимам ново резисторче напрово вие ме (наплашихте с тия палежи)а помеждодругото да ви попитам как се разбира дали термостата е прецакан?


Така като запалиш колата в началото трябва да ти е топъл само левия маркуч който влиза в радиатора а долния (десния) да е студен така докато колата загрее и след това леко полека и десния трябва да започне дасе затопля до изравняване на температурата
Ако започне да загрява едновременно с другия занич ти е блокиарл термостата в отворено положение ако не започне да загрява след като загрее колата тя ще тръгне да прегрява
Друг вариант да разбереш дали е блокирал в отворено положение като си на дълъг път или се спускаш по някакво надолнище без газ температурата ще падне от средата ;)
но по тази тема е писано много така че търсачка

А за резистор от дару няма смисъл казвам ти аз бях писал в предишни теми каква е сотйността на резистора до тогава определено в нашия подфорум никой не беше казал каква е стойността и сега я побликуват но няма значение важното е да си вършиме работа вземи си резистор от магазина 1ом и максималко най много ватове колкот намериш 50вата съм аз но пробвай да намериш повече и заспива всичко за 10лв в дару е 90лв
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 20 Май 2009, 19:22

Колеги доста от вас имат погрешно мнение по отношение че на първата степене с някое слабо бушонче-грешите.Слабите бушони от сорта на 5 до 10 ампера-това са бушоните на оперативните вериги на дадените релета.Силовият бушон за перката е един ако не се лъжа е 20 ампера(не ми се слиза до колата да го проверя,ако греша поправете ме),ако тои гърми на първа скорост ,то той ще гръмне и на втора.До колега автор:смени бушона които ти гърми,зад десния фар има 2 букси,разкачи една от двете(по твои избор),след това замости женската букса(трябва да тръгне или перката на втора скорост или компресора с първа скорост) и ако е само перката подръж я извесно време да работи(толкова за колото ти гори бушона на 1 скорост) и ако не изгори проблема ти е в резистора,а ако изгори търси си перка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 20 Май 2009, 19:44

IPI78 написа:Колеги доста от вас имат погрешно мнение по отношение че на първата степене с някое слабо бушонче-грешите.Слабите бушони от сорта на 5 до 10 ампера-това са бушоните на оперативните вериги на дадените релета.Силовият бушон за перката е един ако не се лъжа е 20 ампера(не ми се слиза до колата да го проверя,ако греша поправете ме),ако тои гърми на първа скорост ,то той ще гръмне и на втора.До колега автор:смени бушона които ти гърми,зад десния фар има 2 букси,разкачи една от двете(по твои избор),след това замости женската букса(трябва да тръгне или перката на втора скорост или компресора с първа скорост) и ако е само перката подръж я извесно време да работи(толкова за колото ти гори бушона на 1 скорост) и ако не изгори проблема ти е в резистора,а ако изгори търси си перка.


ДА те поправя предпазителя е 30 или 40 ампера според зависимото от инсталацията и модела излизат и двата варианта
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Сф Бс

Мнение от boro » 20 Май 2009, 20:51

При мен предпазителя трябва да бъде 30 А. Не съм чувал за 40 по норматив, но е възможно..
И на мен така ми гореше, след това един жичкаджия ми сложи 40 А и за сега нямам проблеми, но всеки го прави на собствена отговорност все пак :!:
Според мен с течение на времето перката спича малко по малко, върти се по-трудно и консумира повече..
Така че, проблема е някъде там :D
Sim simma, pass me de keys to my bimma

Джанти
Автоаксесоари

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 21 Май 2009, 1:50

скоро ще бъде направено със съпротивление от ел.магазин благодарности на колегата PNR които ми обясни как да си го направя.И да ползвам тази теме за едно въпросче да не отварям друга,възможно ли е от прецакана водна помпа да ми надува маркучите които излизат от двигатела и влизат в радиатора?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 21 Май 2009, 9:28

Да

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook