Въпрос за ключа и стартера

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Въпрос за ключа и стартера

Мнение от b00st » 20 Май 2009, 21:43

Случвало ми се е много рядко следното - като дам на контакт и явно бутна ключа малко повече от положението на контакт когато светят лампите и после опитам да завъртя докрай за да запаля и просто патрона блокира и неиска да се завърти докрай. Като няква защита ми се струва ама немога да разбера...Друг път ми се случи да си забравя колата на контакт за 10тина минути и тръгвам да паля и просто ключа е заключен и неиска да се завърти. Гася, вадя ключа, наново върти без никви проблеми.

Някой да му се е случвало така ?

п.с. Явно това е блокировката на ключа когато е запален двигателя 1 път и като съм бутнал малко повече от контакт е зацепила както си мислех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 20 Май 2009, 22:21

така е патрона като завъртиш малко повече трябва да върнеш едно положение и пак
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 20 Май 2009, 22:40

това не е само при BMW , на мен ми се е случвало и при други автомобили ... нормално е.
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 20 Май 2009, 23:44

повечето бмв е 36така правят нз закакво
като земах моята е 36 и са учудех но последстви е видях още 2-3 по сащия начин да се варти клуча за паленето

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос за ключа и стартера

Мнение от ~Мишо~ » 21 Май 2009, 0:40

zBoost написа:... Явно това е блокировката на ключа когато е запален двигателя 1 път и като съм бутнал малко повече от контакт е зацепила както си мислех.

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от dedektiv_p » 21 Май 2009, 8:22

И аз имам същия проблем с ключа. Направо ме вади от релси понякога, защото не ми стигат силите да запаля след няколко неуспешни опита. При мен проблема се явява задължително, когато не извадя ключа за повторно запалване и винаги ми е необходимо усилие и наместване, за да завърти. Чух няколко мнения от сорта на пренареждане на патрона или нови и не знам кое да направя. Моля за съвет!
Аз не карам бързо, просто летя ниско...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Май 2009, 10:10

намазваш си ключа с масло, въртиш малко в патрона, после няколко дни си забърсваш ключа преди да го вкараш в джоба и всичко е перфектно. Няма нужда от пренареждане. Машини са, имат нужда от смазка, нищо кой знае колко странно.

И много малко коли нямат блокаж след палене. Направено е от дуракоустойчивост да не се включва стартера на запален мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 21 Май 2009, 12:56

liloff написа:намазваш си ключа с масло, въртиш малко в патрона, после няколко дни си забърсваш ключа преди да го вкараш в джоба и всичко е перфектно. Няма нужда от пренареждане. Машини са, имат нужда от смазка, нищо кой знае колко странно.

И много малко коли нямат блокаж след палене. Направено е от дуракоустойчивост да не се включва стартера на запален мотор.

Напълно съм съгласен с това, но защо е необходимо ключа да се извади от патрона, за да стартира отново? На служебните ни шкоди също ключа блокира на запален мотор, но не е необходимо след това да се извади, просто се връща в крайна позиция и след това се стартира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Май 2009, 13:01

Не е необходимо. Понеже му е сух патрона и пича е нервен бута, върти и не става. Затова вади ключа, вкарва отново и пак пали ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 21 Май 2009, 14:11

liloff написа:Не е необходимо. Понеже му е сух патрона и пича е нервен бута, върти и не става. Затова вади ключа, вкарва отново и пак пали ;)

Аз за моята кола имах в предвид. Ключа се върти съвсем свободно в патрона, паля, гася и след това трябва да го извадя. Без вадене и на първи контакт не мога да го завъртя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 21 Май 2009, 15:33

ивчо3 написа:Аз за моята кола имах в предвид. Ключа се върти съвсем свободно в патрона, паля, гася и след това трябва да го извадя. Без вадене и на първи контакт не мога да го завъртя.

:shock: При мен не е така. Гася и паля после без да го вадя , само ако угасне мотора трябва да върна до край...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Май 2009, 15:54


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 21 Май 2009, 17:43

случвало ми се е като сложа ключа и завъртя да прави абсолютно празен ход и така вече два-три пъти и имам чувството, че някъде ще ме остави да си въртя до ... това от какво може да е?
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от dedektiv_p » 21 Май 2009, 23:13

Смазването на патрона беше първото нещо което се сетих да направя и разлика няма, освен че се завърташе свободно няколко дни без да пали изобщо. Все едно няма нищо към което да зацепи :|
Аз не карам бързо, просто летя ниско...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Май 2009, 1:13

A линка, който пуснах по-горе не върши ли работа?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook