Въпрос за ключа и стартера
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Въпрос за ключа и стартера
Случвало ми се е много рядко следното - като дам на контакт и явно бутна ключа малко повече от положението на контакт когато светят лампите и после опитам да завъртя докрай за да запаля и просто патрона блокира и неиска да се завърти докрай. Като няква защита ми се струва ама немога да разбера...Друг път ми се случи да си забравя колата на контакт за 10тина минути и тръгвам да паля и просто ключа е заключен и неиска да се завърти. Гася, вадя ключа, наново върти без никви проблеми.
Някой да му се е случвало така ?
п.с. Явно това е блокировката на ключа когато е запален двигателя 1 път и като съм бутнал малко повече от контакт е зацепила както си мислех.
Някой да му се е случвало така ?
п.с. Явно това е блокировката на ключа когато е запален двигателя 1 път и като съм бутнал малко повече от контакт е зацепила както си мислех.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
това не е само при BMW , на мен ми се е случвало и при други автомобили ... нормално е.
...burn your tyres , not your soul.....


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за ключа и стартера
zBoost написа:... Явно това е блокировката на ключа когато е запален двигателя 1 път и като съм бутнал малко повече от контакт е зацепила както си мислех.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dedektiv_p
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: Sofia
И аз имам същия проблем с ключа. Направо ме вади от релси понякога, защото не ми стигат силите да запаля след няколко неуспешни опита. При мен проблема се явява задължително, когато не извадя ключа за повторно запалване и винаги ми е необходимо усилие и наместване, за да завърти. Чух няколко мнения от сорта на пренареждане на патрона или нови и не знам кое да направя. Моля за съвет!
Аз не карам бързо, просто летя ниско...
намазваш си ключа с масло, въртиш малко в патрона, после няколко дни си забърсваш ключа преди да го вкараш в джоба и всичко е перфектно. Няма нужда от пренареждане. Машини са, имат нужда от смазка, нищо кой знае колко странно.
И много малко коли нямат блокаж след палене. Направено е от дуракоустойчивост да не се включва стартера на запален мотор.
И много малко коли нямат блокаж след палене. Направено е от дуракоустойчивост да не се включва стартера на запален мотор.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
liloff написа:намазваш си ключа с масло, въртиш малко в патрона, после няколко дни си забърсваш ключа преди да го вкараш в джоба и всичко е перфектно. Няма нужда от пренареждане. Машини са, имат нужда от смазка, нищо кой знае колко странно.
И много малко коли нямат блокаж след палене. Направено е от дуракоустойчивост да не се включва стартера на запален мотор.
Напълно съм съгласен с това, но защо е необходимо ключа да се извади от патрона, за да стартира отново? На служебните ни шкоди също ключа блокира на запален мотор, но не е необходимо след това да се извади, просто се връща в крайна позиция и след това се стартира.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
liloff написа:Не е необходимо. Понеже му е сух патрона и пича е нервен бута, върти и не става. Затова вади ключа, вкарва отново и пак пали
Аз за моята кола имах в предвид. Ключа се върти съвсем свободно в патрона, паля, гася и след това трябва да го извадя. Без вадене и на първи контакт не мога да го завъртя.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
ивчо3 написа:Аз за моята кола имах в предвид. Ключа се върти съвсем свободно в патрона, паля, гася и след това трябва да го извадя. Без вадене и на първи контакт не мога да го завъртя.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
случвало ми се е като сложа ключа и завъртя да прави абсолютно празен ход и така вече два-три пъти и имам чувството, че някъде ще ме остави да си въртя до ... това от какво може да е?
...burn your tyres , not your soul.....


- dedektiv_p
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: Sofia
Смазването на патрона беше първото нещо което се сетих да направя и разлика няма, освен че се завърташе свободно няколко дни без да пали изобщо. Все едно няма нищо към което да зацепи 

Аз не карам бързо, просто летя ниско...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани