Малко побългаряване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Малко побългаряване

Мнение от beckshot » 19 Май 2009, 18:12

Мисля че някои от вас знаят че имам проблем с перката на климатика от други теми които сам писъл.Беше изгоряло резисторчето на перката свалих от БМВ Е32 резистор които на външен вид е същия сложих го работи 1 ден и на другия ден пак като пусна климата и неиска да вклучва перката.И реших да го (побългаря)малко.Срезах от единия краи кабела които влиза в резистора и от другия краи където излиза и ги вързах,сложих изолирбан и пуснах климатика и перка работеше на 2-ра степен но след 2 мин работа бушона гръмна,взех 30амперов бушон и го сложих.Покарах колата 10-15 мин и проверих бушончетата въпросния бушон направо пареше и сигорно беше въпрос на минути още да поработи колата на климатик и тои щеше да гръмне дали е опасно така да я карам?

vld:оправи си заглавието на темата, то трябва да подсказва съдържаниети и!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 19 Май 2009, 18:13

О...даа!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 19 Май 2009, 18:15

:banghead:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Малко побългаряване

Мнение от stambo_81dg » 19 Май 2009, 18:16

beckshot написа:Мисля че някои от вас знаят че имам проблем с перката на климатика от други теми които сам писъл.Беше изгоряло резисторчето на перката свалих от БМВ Е32 резистор които на външен вид е същия сложих го работи 1 ден и на другия ден пак като пусна климата и неиска да вклучва перката.И реших да го (побългаря)малко.Срезах от единия краи кабела които влиза в резистора и от другия краи където излиза и ги вързах,сложих изолирбан и пуснах климатика и перка работеше на 2-ра степен но след 2 мин работа бушона гръмна,взех 30амперов бушон и го сложих.Покарах колата 10-15 мин и проверих бушончетата въпросния бушон направо пареше и сигорно беше въпрос на минути още да поработи колата на климатик и тои щеше да гръмне дали е опасно така да я карам?


имаш някав проблем явно, а и на втора степен маи климатика няма да е
100% функционален. перката да не би да консумира повече енергия или нещо от сорта- пробваи друга перка. и наи лошото- може да се позапалиш малко ;) носи си пожарогасител, че аз веднъж се палих малко и нямах пожарогасител та да видиш къв го ядох - от тогава винаги имам :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 19 Май 2009, 18:17

кат гледам кризата е обхванала и тоя подфорум не само горния
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 19 Май 2009, 18:22

ами тя кризата цял свят е обхванала но питах за такъв резистор и ми казаха 90лв нов и един приятел вика даваи 20 лв и ела си го свали от 7-мицата де да знам че ще издаржи 1 ден

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 19 Май 2009, 19:02

Абе човек, кви ги вършиш!!!
Ще запалиш кабелите и ще изгориш като факел....те хората не случайно са сложили бушон точно оразмерен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 19 Май 2009, 19:07

а колко ампера бушон заводско трябва да е там

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 19 Май 2009, 21:19

на капака на бушоните ти пише кои номер колко ампера е. всякакви експерименти товарят инсталацията и ако подсилиш бушона рано или късно ще цъфне на друго място
не може ли да си намериш същия резистор от някъде и да го замениш. може и да не е нов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 20 Май 2009, 0:21

Смъкни и я прегледай тая перка , щом има 2 скорости :arrow: трябва да може да работи безпроблемно и на двете...
Бушон №20 ли гори :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 20 Май 2009, 0:29

Бате за кво само хабиш бушоните така и така целта ти е да се запалиш тури направо един як мост на вместо бушон и си ти ;)
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Marsianec » 20 Май 2009, 8:04

Тоя резистор е май често срещан проблем. Оригиналната му стойност е 80 вата 0,5 ома. Само че като хванеш химикала и изчислиш какъв ток минава през него и съответно колко мощност, се оказва че 80 вата са достатъчни при напрежение 12 волта. Както знаем при работещ двигател напрежението е между 13,8 и 14,1 волта. Преизчислявайки цялата схема с 14 волта се оказва, че мощността на този резистор трябва да е поне 100 вата. Решението е два резистора по 1 ом 50 вата вързани паралелно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 20 Май 2009, 8:27

За да гърми бушона проблема е ясно ,че не е и от резистора ....някаде по инсталацията ти е укасило в следствие на което е изгорял тоя резистор.Защо не просвириш кабелите който отиват към него ....пробва ли да укасиш датчика на радиатора с мост да видиш какво става ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 20 Май 2009, 9:30

Не е нормалнода ти цъвти бушона!Както колегите казаха имаш и друг проблем,а спод мен е частично закъсила перка.Загледаи се когато тръгва-изведнъж ли се развърта или наема постепенно?Ако е второто смени перката и си ти,ако ли е първото бягаи при жичкаджия да ти погледне ел. инсталацията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Marsianec » 20 Май 2009, 12:46

Перката трябва да се върти свободно с ръка. Пробвай и ако не е така, значи че магнит се е отлепил на моторчето или някой лагер е клеясал.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook