Климатроник аналогов
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Климатроник аналогов
Вапросът ми е следният ,понеже не духа студено след като пусна климатроника , а проверих че нямам фреон нали трябва дефакто да се самойзключи понеже има пресостат за следене на количеството,но при мен не се изключва?!Къде да търся повредата и някой да е изпадал в подобна ситуация или системата на е36 е такава ?
За фреон гледам през очето дето е от към левия фар погледнато пред колата ,ако има трябва да се пени фреона .
За фреон гледам през очето дето е от към левия фар погледнато пред колата ,ако има трябва да се пени фреона .

- yulian4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: kola
- Мечтае да кара: Stelt
- Детайли за колата: BMW
батка пресостата не му ли е друга функцията като например да включва перката зад бъбреците когато се повишава налягането на фреона и да я изключва когато спадне. поне аз така знам. иначе и аз имам проблем и ако някой знае как се проверява дали има фреон без да се кара при доктор да свирка. иначе моя проблем е подобен може би просто не духа студено а оборотите се качват като включа климата но понякога не мърдат.
абе дано да съм ти помогнал за пресостата
абе дано да съм ти помогнал за пресостата
BMW e kolata
Blondinka e jenata

Blondinka e jenata

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
При мен се вдигат оборотите, захапва компресора понеже нали има едно такова дето изкача не му запомних името ,но след като нямам фреон не трябва ли автоматично да се изключи дефакто датчика ,щом не е пресостат.

- yulian4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: kola
- Мечтае да кара: Stelt
- Детайли за колата: BMW
ше чакаме да се включи някой по запознат да каже ,
ти как точно разбра че нямаш фреон да проверя и аз дали е от него?
ти как точно разбра че нямаш фреон да проверя и аз дали е от него?
BMW e kolata
Blondinka e jenata

Blondinka e jenata

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Еми аз съм карал на една 318ка без фреон изтичаше и не ми се е изкючвал автоматично



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
как точно разбра, че нямаш фреон?
Източва се всичко и после се пълни. Така само се разбира имало ли е или нямало. При напълно източена система като натиснеш вентила, за който говориш пак "изсъсква", понеже е вакуум във системата и тя в този момент се пълни с въздух и изравнява налягането с атмосферното.
Източва се всичко и после се пълни. Така само се разбира имало ли е или нямало. При напълно източена система като натиснеш вентила, за който говориш пак "изсъсква", понеже е вакуум във системата и тя в този момент се пълни с въздух и изравнява налягането с атмосферното.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
при мен като имаше малко фреон ми вклюваше компресора, а сега е изпразнен и не включва. (М50Б20) с аналогов климатроник съм '91-ва


Re: Климатроник аналогов
Smoocki написа:Вапросът ми е следният ,понеже не духа студено след като пусна климатроника , а проверих че нямам фреон нали трябва дефакто да се самойзключи понеже има пресостат за следене на количеството,но при мен не се изключва?!Къде да търся повредата и някой да е изпадал в подобна ситуация или системата на е36 е такава ?
За фреон гледам през очето дето е от към левия фар погледнато пред колата ,ако има трябва да се пени фреона .
Просто нямаш достатъчно фреон,ходи да те заредят и ще можеш да си го гледаш как дроселира.

Smoocki написа:При мен се вдигат оборотите, захапва компресора понеже нали има едно такова дето изкача не му запомних името ,но след като нямам фреон не трябва ли автоматично да се изключи дефакто датчика ,щом не е пресостат.
Съединителя не изкача,а залепва.А датчика е пресоста и предполагам си работи нормално,просто имаш недостатачно газ(фреон) за да ти студи,но има за да включи

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Мисля ,че това беше отговора ...и друг въпрос понеже старият собственик каза ,че началово на сезона е пълнен колко време средно примерно би трябвало да издържа тоя фреон

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Smoocki написа:Мисля ,че това беше отговора ...и друг въпрос понеже старият собственик каза ,че началово на сезона е пълнен колко време средно примерно би трябвало да издържа тоя фреон
чувал съм че при чисто нова кола в симсал всички о пръстени са на лице новички и здравички и се е пускал климатика и през зимата да позавърта по малко да ги потдържа в добро здраве


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Виждал съм коли , на които след 7-8 година се налага дозареждане
То ако всяка година дозареждаш ....
Ако му вярваш , че я е заредил и толкова бързо е изтекъл, значи маш значителен теч и е хубаво да си смениш всички уплътнения на системата с нови.
Зареди я с фреон и кажи да ти добавят оцветител, така след седмица да речем ще може да се види с ултра виолетова лампа и специални за целта очила, къдеточно е теча.
То това сервизите за климатици си го знаят де, ама все пак.

То ако всяка година дозареждаш ....
Ако му вярваш , че я е заредил и толкова бързо е изтекъл, значи маш значителен теч и е хубаво да си смениш всички уплътнения на системата с нови.
Зареди я с фреон и кажи да ти добавят оцветител, така след седмица да речем ще може да се види с ултра виолетова лампа и специални за целта очила, къдеточно е теча.
То това сервизите за климатици си го знаят де, ама все пак.

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
vld написа:Виждал съм коли , на които след 7-8 година се налага дозареждане![]()
То ако всяка година дозареждаш ....
Ако му вярваш , че я е заредил и толкова бързо е изтекъл, значи маш значителен теч и е хубаво да си смениш всички уплътнения на системата с нови.
Зареди я с фреон и кажи да ти добавят оцветител, така след седмица да речем ще може да се види с ултра виолетова лампа и специални за целта очила, къдеточно е теча.
То това сервизите за климатици си го знаят де, ама все пак.
Добре то къде има уплътненис ...да си ги сменя сам ,не е голяма философия предполагам ,пък така или иначе нямам фреон се 200 е нали така

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Навсякъде където има тръба , която е захваната към нещо.
Тоест на всяка снадка.
Можеш да си ги смениш рабира се, не е философия, но си е бая раглабяне, но няма как трябва си профилактика от време на време.
Тоест на всяка снадка.
Можеш да си ги смениш рабира се, не е философия, но си е бая раглабяне, но няма как трябва си профилактика от време на време.

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
vld написа:Навсякъде където има тръба , която е захваната към нещо.
Тоест на всяка снадка.
Можеш да си ги смениш рабира се, не е философия, но си е бая раглабяне, но няма как трябва си профилактика от време на време.


ето и схемата

а цената в даро на всичките е 22лв като се има напредвид че там влизат и тези които са вътре в парото които няма да ги смениш и там са и тези който са на малкото съединение от тръбите между парното така че и по малк още ти излезе
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани