Климатроник аналогов

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Климатроник аналогов

Мнение от Smoocki » 18 Май 2009, 18:33

Вапросът ми е следният ,понеже не духа студено след като пусна климатроника , а проверих че нямам фреон нали трябва дефакто да се самойзключи понеже има пресостат за следене на количеството,но при мен не се изключва?!Къде да търся повредата и някой да е изпадал в подобна ситуация или системата на е36 е такава ?
За фреон гледам през очето дето е от към левия фар погледнато пред колата ,ако има трябва да се пени фреона .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: kola
Мечтае да кара: Stelt
Детайли за колата: BMW

Мнение от yulian4o » 18 Май 2009, 18:53

батка пресостата не му ли е друга функцията като например да включва перката зад бъбреците когато се повишава налягането на фреона и да я изключва когато спадне. поне аз така знам. иначе и аз имам проблем и ако някой знае как се проверява дали има фреон без да се кара при доктор да свирка. иначе моя проблем е подобен може би просто не духа студено а оборотите се качват като включа климата но понякога не мърдат.
абе дано да съм ти помогнал за пресостата
BMW e kolata
Blondinka e jenata
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 18 Май 2009, 19:05

При мен се вдигат оборотите, захапва компресора понеже нали има едно такова дето изкача не му запомних името ,но след като нямам фреон не трябва ли автоматично да се изключи дефакто датчика ,щом не е пресостат.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: kola
Мечтае да кара: Stelt
Детайли за колата: BMW

Мнение от yulian4o » 18 Май 2009, 19:17

ше чакаме да се включи някой по запознат да каже ,
ти как точно разбра че нямаш фреон да проверя и аз дали е от него?
BMW e kolata
Blondinka e jenata
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 18 Май 2009, 19:54

Еми аз съм карал на една 318ка без фреон изтичаше и не ми се е изкючвал автоматично
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 18 Май 2009, 19:58

как точно разбра, че нямаш фреон?
Източва се всичко и после се пълни. Така само се разбира имало ли е или нямало. При напълно източена система като натиснеш вентила, за който говориш пак "изсъсква", понеже е вакуум във системата и тя в този момент се пълни с въздух и изравнява налягането с атмосферното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 18 Май 2009, 21:13

при мен като имаше малко фреон ми вклюваше компресора, а сега е изпразнен и не включва. (М50Б20) с аналогов климатроник съм '91-ва
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Климатроник аналогов

Мнение от IPI78 » 18 Май 2009, 23:02

Smoocki написа:Вапросът ми е следният ,понеже не духа студено след като пусна климатроника , а проверих че нямам фреон нали трябва дефакто да се самойзключи понеже има пресостат за следене на количеството,но при мен не се изключва?!Къде да търся повредата и някой да е изпадал в подобна ситуация или системата на е36 е такава ?
За фреон гледам през очето дето е от към левия фар погледнато пред колата ,ако има трябва да се пени фреона .

Просто нямаш достатъчно фреон,ходи да те заредят и ще можеш да си го гледаш как дроселира. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 18 Май 2009, 23:05

Smoocki написа:При мен се вдигат оборотите, захапва компресора понеже нали има едно такова дето изкача не му запомних името ,но след като нямам фреон не трябва ли автоматично да се изключи дефакто датчика ,щом не е пресостат.

Съединителя не изкача,а залепва.А датчика е пресоста и предполагам си работи нормално,просто имаш недостатачно газ(фреон) за да ти студи,но има за да включи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 18 Май 2009, 23:56

Мисля ,че това беше отговора ...и друг въпрос понеже старият собственик каза ,че началово на сезона е пълнен колко време средно примерно би трябвало да издържа тоя фреон
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 19 Май 2009, 0:06

Smoocki написа:Мисля ,че това беше отговора ...и друг въпрос понеже старият собственик каза ,че началово на сезона е пълнен колко време средно примерно би трябвало да издържа тоя фреон

чувал съм че при чисто нова кола в симсал всички о пръстени са на лице новички и здравички и се е пускал климатика и през зимата да позавърта по малко да ги потдържа в добро здраве :mhihi: около 3години гарантирано така е и при нашите бабички но ако се прави операцията дасе пуска зимата да поразвърта фреонеца по малко няколко пъти месечно и така като се потдържат здрави ще изкара поне 3 години и аз така мисля без пълнене ако не изпуска оникъде разбира е ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Май 2009, 10:09

Виждал съм коли , на които след 7-8 година се налага дозареждане :idea:
То ако всяка година дозареждаш ....
Ако му вярваш , че я е заредил и толкова бързо е изтекъл, значи маш значителен теч и е хубаво да си смениш всички уплътнения на системата с нови.
Зареди я с фреон и кажи да ти добавят оцветител, така след седмица да речем ще може да се види с ултра виолетова лампа и специални за целта очила, къдеточно е теча.
То това сервизите за климатици си го знаят де, ама все пак.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 19 Май 2009, 16:38

vld написа:Виждал съм коли , на които след 7-8 година се налага дозареждане :idea:
То ако всяка година дозареждаш ....
Ако му вярваш , че я е заредил и толкова бързо е изтекъл, значи маш значителен теч и е хубаво да си смениш всички уплътнения на системата с нови.
Зареди я с фреон и кажи да ти добавят оцветител, така след седмица да речем ще може да се види с ултра виолетова лампа и специални за целта очила, къдеточно е теча.
То това сервизите за климатици си го знаят де, ама все пак.


Добре то къде има уплътненис ...да си ги сменя сам ,не е голяма философия предполагам ,пък така или иначе нямам фреон се 200 е нали така
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Май 2009, 16:42

Навсякъде където има тръба , която е захваната към нещо.
Тоест на всяка снадка.
Можеш да си ги смениш рабира се, не е философия, но си е бая раглабяне, но няма как трябва си профилактика от време на време.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 19 Май 2009, 16:50

vld написа:Навсякъде където има тръба , която е захваната към нещо.
Тоест на всяка снадка.
Можеш да си ги смениш рабира се, не е философия, но си е бая раглабяне, но няма как трябва си профилактика от време на време.

:yes: така е ;)
ето и схемата
Изображение
а цената в даро на всичките е 22лв като се има напредвид че там влизат и тези които са вътре в парото които няма да ги смениш и там са и тези който са на малкото съединение от тръбите между парното така че и по малк още ти излезе
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
PNR@abv.bg
София
0888779546

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook