настройка на ксенон (свети много близо)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3359
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-530D F07-530D G11-730D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
spacepl написа:централната е нагоре, надолу крайната - ляво дясно
Мерси много
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
**Novobraneca написа:Колеги да попитам и аз, значи има по две врътки на фар, коя е за нагоре и надолу и коя за налявои надясно? Едната е централно на фара, другата е в края
Огледай добре фара,някъде трябва да има указание.Може да не е хартиено а да е на пластмасата.

- vladi_pirata
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
Открих моя проблем, двата датчика на носачите (преден и заден) за изгоряли. И не отчитат резултати. При дефект или отказ на някоя част от системата за насочване на фаровете, те автоматично забиват, защото колата не получава данни, програмирани са от инжинерите така, за да не заслепяват насрещно движещите се.
Мерси колеги
Мерси колеги
Ми не. Разбрах какво имаш прдвид, да не се е откачил рефлектора, но не здраво си е всичко, на място си е и е стабилно. Ако им начин да се сваялят само черните врътки показани по долу, ми е ясна процедурата по нататък, но............нямам идея как биха могли да се свалят. Всъщност при завъртане не мие ясно кое е ограничителя, самата тази (черната) врътка или нещо от вътре на фара, което да взаимодейства с черната на принципа на червячения механизъм.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Регулирах моите и...
о чудо на чудесата все едно досега съм нямал фарове, няколко оборота от средната врътка и сега е денем пред мене 
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- 6iva4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Кара: 530 d touring
- Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка
leshoiad написа:E.......къде е тази СРЕДНА врътка????
http://picasaweb.google.bg/lh/photo/53N ... directlink
Обозначеното със синята стрелка
- 6iva4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Кара: 530 d touring
- Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка
Тази врътка, която е между късите и дългите е за движение на горе-долу на рефлекторите, а тази до късите(до калника) е за ляво-дясно. Двата рефлектора къси+дълги са хванати заедно и заедно се регулират.
- kranki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 1.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
аз с фаровете нямам проблем ама с халогените... не мога да ги настроя...по вертикала ясно ама по хоризонтала не можах да намеря от каде аджаба става...ако някой има опит нека сподели ако изобщо е вазможна такава настройка 

колеги, още не мога да си наглася фаровете, а и не успях да намеря на фаровете ръчки за ръчно настройване. някой ако има идея да пише.
между другото, не знам дали има нещо общо, но проблема с фаровете, а също така и имам и проблем с интериорните светлини (светят за много кратко, дори съм пуснал тема във форума), се получи през зимата, когато акумулатора ми падаше редовно и аз постоянно си давах ток, за да запаля. Да не би колата да е влезнала в някакъв сейфти режим, или пък да нямам достатъчно ток в акумулатора. Не съм си сменял акумулатора, защото сега лятото не ми гасне, а ще си го сменя есента.
между другото, не знам дали има нещо общо, но проблема с фаровете, а също така и имам и проблем с интериорните светлини (светят за много кратко, дори съм пуснал тема във форума), се получи през зимата, когато акумулатора ми падаше редовно и аз постоянно си давах ток, за да запаля. Да не би колата да е влезнала в някакъв сейфти режим, или пък да нямам достатъчно ток в акумулатора. Не съм си сменял акумулатора, защото сега лятото не ми гасне, а ще си го сменя есента.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


