настройка на ксенон (свети много близо)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3359
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60-530D F07-530D G11-730D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 13 Май 2009, 4:58

централната е нагоре, надолу крайната - ляво дясно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Май 2009, 9:23

spacepl написа:централната е нагоре, надолу крайната - ляво дясно

Мерси много :D
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 13 Май 2009, 9:43

**Novobraneca написа:Колеги да попитам и аз, значи има по две врътки на фар, коя е за нагоре и надолу и коя за налявои надясно? Едната е централно на фара, другата е в края :roll:

Огледай добре фара,някъде трябва да има указание.Може да не е хартиено а да е на пластмасата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София

Мнение от vladi_pirata » 14 Май 2009, 12:25

Открих моя проблем, двата датчика на носачите (преден и заден) за изгоряли. И не отчитат резултати. При дефект или отказ на някоя част от системата за насочване на фаровете, те автоматично забиват, защото колата не получава данни, програмирани са от инжинерите така, за да не заслепяват насрещно движещите се.

Мерси колеги :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 16 Май 2009, 9:07

Да бе ама при мен е малко по различно....... Фарчетата като ги вкл. си се наместват (мърдат) правят нещо там, но остават ниско долу. Пробвах с ръчна настройка на установих, че и двата са вдигнати максимално нагоре от врътката. И какво правим.......?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 16 Май 2009, 10:03

Хвани фара за фасунката на късите и ако се лашка целия рефлектор е ясна работата.

Раглобяване на фара и смяна на щипките за регулиране на фаровете.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 17 Май 2009, 12:38

Ми не. Разбрах какво имаш прдвид, да не се е откачил рефлектора, но не здраво си е всичко, на място си е и е стабилно. Ако им начин да се сваялят само черните врътки показани по долу, ми е ясна процедурата по нататък, но............нямам идея как биха могли да се свалят. Всъщност при завъртане не мие ясно кое е ограничителя, самата тази (черната) врътка или нещо от вътре на фара, което да взаимодейства с черната на принципа на червячения механизъм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 18 Май 2009, 23:36

Регулирах моите и... :shock: :shock: :shock: о чудо на чудесата все едно досега съм нямал фарове, няколко оборота от средната врътка и сега е денем пред мене 8)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 19 Май 2009, 9:08

E.......къде е тази СРЕДНА врътка????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Кара: 530 d touring
Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка

Мнение от 6iva4a » 19 Май 2009, 9:48

leshoiad написа:E.......къде е тази СРЕДНА врътка????


http://picasaweb.google.bg/lh/photo/53N ... directlink

Обозначеното със синята стрелка :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 19 Май 2009, 13:53

И още един въпрос. От къде се регурлира хоризонталното положение? Аз виждам само 2 врътки за късите и дългите по една.........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Кара: 530 d touring
Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка

Мнение от 6iva4a » 19 Май 2009, 14:40

Тази врътка, която е между късите и дългите е за движение на горе-долу на рефлекторите, а тази до късите(до калника) е за ляво-дясно. Двата рефлектора къси+дълги са хванати заедно и заедно се регулират.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 1.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kranki » 19 Май 2009, 14:43

аз с фаровете нямам проблем ама с халогените... не мога да ги настроя...по вертикала ясно ама по хоризонтала не можах да намеря от каде аджаба става...ако някой има опит нека сподели ако изобщо е вазможна такава настройка :help:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 19 Май 2009, 18:36

Добре да го е.а, при мен като размърдам на ксенона (фейслифт иам предвид) най-крайната врътка късите се вдигат и свалят. каква е тази работа. И само се чудя къде е за хоризонталното местене, не го намирам и тва е ........................ :censored:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: София

Мнение от gpt » 02 Юли 2009, 15:30

колеги, още не мога да си наглася фаровете, а и не успях да намеря на фаровете ръчки за ръчно настройване. някой ако има идея да пише.

между другото, не знам дали има нещо общо, но проблема с фаровете, а също така и имам и проблем с интериорните светлини (светят за много кратко, дори съм пуснал тема във форума), се получи през зимата, когато акумулатора ми падаше редовно и аз постоянно си давах ток, за да запаля. Да не би колата да е влезнала в някакъв сейфти режим, или пък да нямам достатъчно ток в акумулатора. Не съм си сменял акумулатора, защото сега лятото не ми гасне, а ще си го сменя есента.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook