Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Май 2009, 16:26

тц няма :(

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от sheitan » 13 Май 2009, 17:39

Ако се вземе оригинален кабел от еБей и се поправи клема 15 ?
Изображение BMW 320d touring


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Май 2009, 18:07

sheitan написа:Ако се вземе оригинален кабел от еБей и се поправи клема 15 ?


ще стане и на английски :).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Май 2009, 18:49

Колеги, при всички ли излиза тази грешка при разархивирането на файловете от 2-ра страница?:

Изображение

Този EasyDIS v44 вече стана абсолютен дефицит, след като някои хора се опитаха да го продават в ebay :(

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Май 2009, 19:37

щом се е появил веднъж в този форум, трудно ще се осъществи продажбата :mhihi: едва ли някой ще ти откаже да ти го прати по скайп

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Май 2009, 19:52

© написа:щом се е появил веднъж в този форум, трудно ще се осъществи продажбата :mhihi: едва ли някой ще ти откаже да ти го прати по скайп

Мани, аз EasyDIS го имах още от времето, когато @fister от един друг форум го пусна, но ми се прецака харда и така и не можах да си извадя информацията от него.
Имаше го в FTP-то на http://ecubb.bmwecu.org , но го махнаха, след като се появи и в продажба в ebay, съвсем изчезна от нета тази перфектна версия.

Тааа това дали е нормално да ми излизат такива грешки при разархивирането?
Теглих всички файлове по 3 пъти, ползвах и FlashGet, за да съм сигурен, че се изтеглят напълно и пак ми излизат тези грешки при разархивирането.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Май 2009, 19:54

сега си спомням, че имах грешки и аз, но се оказа заради версията на WinRAR
свали си последната и гледай да не е краквана

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Май 2009, 19:58

© написа:сега си спомням, че имах грешки и аз, но се оказа заради версията на WinRAR
свали си последната и гледай да не е краквана

И аз си помислих за нещо подобно, защото пък след разархивирането, файловете са си с точната големина до байт.

По-скоро си мисля, че трябва да се разархивира с по-стара версия, защото аз в момента съм с 3.71, естествено краканата :)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Май 2009, 20:11

при мен стана с 3.80 shareware докато се разархивира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Май 2009, 20:52

© написа:при мен стана с 3.80 shareware докато се разархивира

:yes:
Благодаря колега!!!
Цял ден си играя да оправям архиви, а въобще не се сещам да прочета, че в новата версия на Winrar 3.80 си има вградена поправка на архиви.

Имам да черпя :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Май 2009, 21:50

Ето и моят принос към темата http://www.megaupload.com/?d=FAC3YWRZ

Това е напълно работеща версия на инпа едиабас с включени нцс експерт на английски и последния флашър.Версията е 5.02, но е от 2007г (не знам защо 5.0.3 е от 2006-та).В архива има пълно упътване за инсталацията, както и няколко упътвания за кодиране с нцс.Инсталацията е абсолютно елементарна, без нужда от крака и ръце :D

Паролата е ника ми ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 16 Май 2009, 2:51

Понеже това е единствената полезна тема в целия форум от този род, нека ви дам още малко жокери :D

Както някои хора знаят, изключването на UNIX никога не е било добра идея.Предполагам повечето от вас изключват виртуалната машина, докато е зареден DIS, а това гарантирано води до скапване на файловата система и в резултат DIS-а рано или късно крашва.

Ето как правилно трябва да се изключва DIS:

Вариант 1 - CTRL+ALT+F3, влизате с root и парола, натискате още веднъж ENTER докато видите # и пишете "init 0" или "shutdown now" (без кавичките).

Вариант 2 - Отивате на Administration и избирате Touchscreen Calibration.Въвеждате паролата, която ако сте ползвали инструкциите в началото на темата е 12345 и ви се показва UNIX екрана.Избирате селекцията Shutdown DIS (мисля, че беше 0).

Аз лично предпочитам вариант 1, защото ми е по-бърз :D

Понеже знам, че много хора се оплакват, че инсталацията на DIS през VMWare не е стабилна, съм сигурен, че проблемът им е точно в незнанието как да изключат UNIX.Изключвайте винаги правилно програмата и ви гарантирам дълга и безпроблемна работа с диагностиката ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 16 Май 2009, 15:57

Относно гасенето е много правилно, може и на първото неправилно гасене да скапе. Но напоследък започнах да я пускам на стендбай през vmware, заради по бързото зареждане после и не съм имал проблеми.

Радвам се, че вече се събрахте повече ентусиасти ;) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 16 Май 2009, 16:12

jomby написа:Радвам се, че вече се събрахте повече ентусиасти ;) .

Късно видях темата аз, а и като е в Е46 форума е достъпна само за ограничена част от участниците.
До сега се образовах само от http://ecubb.bmwecu.org/ и много се радвам, че си имаме подобна тема на български.


И един бърз въпрос, понеже не намерих нищо в темата.
Понеже съм с ADS интерфейс при започване на прекодиране или някоя от другите процедури, ми изписва, че в момента акумулатора ми е на 12в и иска напрежение по-голямо от това.Какво е решението в случая?
С база 44 на @fister съм и модната версия на 55.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Май 2009, 16:20

mad_presley написа:
jomby написа:Радвам се, че вече се събрахте повече ентусиасти ;) .

Късно видях темата аз, а и като е в Е46 форума е достъпна само за ограничена част от участниците.
До сега се образовах само от http://ecubb.bmwecu.org/ и много се радвам, че си имаме подобна тема на български.


И един бърз въпрос, понеже не намерих нищо в темата.
Понеже съм с ADS интерфейс при започване на прекодиране или някоя от другите процедури, ми изписва, че в момента акумулатора ми е на 12в и иска напрежение по-голямо от това.Какво е решението в случая?
С база 44 на @fister съм и модната версия на 55.



То това е проблема на "главата" тя симулира тези 12в. Аз съм с ИНПА кабел и си показва 13,8В. И нямам проблем с кодирането.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook