Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
sheitan написа:Ако се вземе оригинален кабел от еБей и се поправи клема 15 ?
ще стане и на английски

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Колеги, при всички ли излиза тази грешка при разархивирането на файловете от 2-ра страница?:
Този EasyDIS v44 вече стана абсолютен дефицит, след като някои хора се опитаха да го продават в ebay

Този EasyDIS v44 вече стана абсолютен дефицит, след като някои хора се опитаха да го продават в ebay

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
© написа:щом се е появил веднъж в този форум, трудно ще се осъществи продажбатаедва ли някой ще ти откаже да ти го прати по скайп
Мани, аз EasyDIS го имах още от времето, когато @fister от един друг форум го пусна, но ми се прецака харда и така и не можах да си извадя информацията от него.
Имаше го в FTP-то на http://ecubb.bmwecu.org , но го махнаха, след като се появи и в продажба в ebay, съвсем изчезна от нета тази перфектна версия.
Тааа това дали е нормално да ми излизат такива грешки при разархивирането?
Теглих всички файлове по 3 пъти, ползвах и FlashGet, за да съм сигурен, че се изтеглят напълно и пак ми излизат тези грешки при разархивирането.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
© написа:сега си спомням, че имах грешки и аз, но се оказа заради версията на WinRAR
свали си последната и гледай да не е краквана
И аз си помислих за нещо подобно, защото пък след разархивирането, файловете са си с точната големина до байт.
По-скоро си мисля, че трябва да се разархивира с по-стара версия, защото аз в момента съм с 3.71, естествено краканата

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
© написа:при мен стана с 3.80 shareware докато се разархивира

Благодаря колега!!!
Цял ден си играя да оправям архиви, а въобще не се сещам да прочета, че в новата версия на Winrar 3.80 си има вградена поправка на архиви.
Имам да черпя

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ето и моят принос към темата http://www.megaupload.com/?d=FAC3YWRZ
Това е напълно работеща версия на инпа едиабас с включени нцс експерт на английски и последния флашър.Версията е 5.02, но е от 2007г (не знам защо 5.0.3 е от 2006-та).В архива има пълно упътване за инсталацията, както и няколко упътвания за кодиране с нцс.Инсталацията е абсолютно елементарна, без нужда от крака и ръце
Паролата е ника ми
Това е напълно работеща версия на инпа едиабас с включени нцс експерт на английски и последния флашър.Версията е 5.02, но е от 2007г (не знам защо 5.0.3 е от 2006-та).В архива има пълно упътване за инсталацията, както и няколко упътвания за кодиране с нцс.Инсталацията е абсолютно елементарна, без нужда от крака и ръце

Паролата е ника ми

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Понеже това е единствената полезна тема в целия форум от този род, нека ви дам още малко жокери
Както някои хора знаят, изключването на UNIX никога не е било добра идея.Предполагам повечето от вас изключват виртуалната машина, докато е зареден DIS, а това гарантирано води до скапване на файловата система и в резултат DIS-а рано или късно крашва.
Ето как правилно трябва да се изключва DIS:
Вариант 1 - CTRL+ALT+F3, влизате с root и парола, натискате още веднъж ENTER докато видите # и пишете "init 0" или "shutdown now" (без кавичките).
Вариант 2 - Отивате на Administration и избирате Touchscreen Calibration.Въвеждате паролата, която ако сте ползвали инструкциите в началото на темата е 12345 и ви се показва UNIX екрана.Избирате селекцията Shutdown DIS (мисля, че беше 0).
Аз лично предпочитам вариант 1, защото ми е по-бърз
Понеже знам, че много хора се оплакват, че инсталацията на DIS през VMWare не е стабилна, съм сигурен, че проблемът им е точно в незнанието как да изключат UNIX.Изключвайте винаги правилно програмата и ви гарантирам дълга и безпроблемна работа с диагностиката

Както някои хора знаят, изключването на UNIX никога не е било добра идея.Предполагам повечето от вас изключват виртуалната машина, докато е зареден DIS, а това гарантирано води до скапване на файловата система и в резултат DIS-а рано или късно крашва.
Ето как правилно трябва да се изключва DIS:
Вариант 1 - CTRL+ALT+F3, влизате с root и парола, натискате още веднъж ENTER докато видите # и пишете "init 0" или "shutdown now" (без кавичките).
Вариант 2 - Отивате на Administration и избирате Touchscreen Calibration.Въвеждате паролата, която ако сте ползвали инструкциите в началото на темата е 12345 и ви се показва UNIX екрана.Избирате селекцията Shutdown DIS (мисля, че беше 0).
Аз лично предпочитам вариант 1, защото ми е по-бърз

Понеже знам, че много хора се оплакват, че инсталацията на DIS през VMWare не е стабилна, съм сигурен, че проблемът им е точно в незнанието как да изключат UNIX.Изключвайте винаги правилно програмата и ви гарантирам дълга и безпроблемна работа с диагностиката

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
jomby написа:Радвам се, че вече се събрахте повече ентусиасти.
Късно видях темата аз, а и като е в Е46 форума е достъпна само за ограничена част от участниците.
До сега се образовах само от http://ecubb.bmwecu.org/ и много се радвам, че си имаме подобна тема на български.
И един бърз въпрос, понеже не намерих нищо в темата.
Понеже съм с ADS интерфейс при започване на прекодиране или някоя от другите процедури, ми изписва, че в момента акумулатора ми е на 12в и иска напрежение по-голямо от това.Какво е решението в случая?
С база 44 на @fister съм и модната версия на 55.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
mad_presley написа:jomby написа:Радвам се, че вече се събрахте повече ентусиасти.
Късно видях темата аз, а и като е в Е46 форума е достъпна само за ограничена част от участниците.
До сега се образовах само от http://ecubb.bmwecu.org/ и много се радвам, че си имаме подобна тема на български.
И един бърз въпрос, понеже не намерих нищо в темата.
Понеже съм с ADS интерфейс при започване на прекодиране или някоя от другите процедури, ми изписва, че в момента акумулатора ми е на 12в и иска напрежение по-голямо от това.Какво е решението в случая?
С база 44 на @fister съм и модната версия на 55.
То това е проблема на "главата" тя симулира тези 12в. Аз съм с ИНПА кабел и си показва 13,8В. И нямам проблем с кодирането.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани