Колата ми загрява. Помогнете!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- alibaba2222
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.05.2009
браво колега, би ли казал термостата и водната помпа още фабричните от завода ли са ? пише ли на тях годината и т.н... ?
или вече са сменяни ?
или вече са сменяни ?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
**Novobraneca написа:Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?
Да ,колега отворих между двата радиатора ,беше поне на 30% задръстен с прах и нещо като косми...леко с една метличка го съборих едрия боклук и после с компресора между лампелите наджипкания прах и мръсотия го издухах като сложих един картон между двата радиатора за да не го набивам в другия...направих го на място защото така и не успях да го сваля..закача и от двете страни и за да го сваля трябва да бутам по хидравликата (макучите пречат). беше хубаво и вътре да го да го изплакна малко ама не успях да го сваля. Мерси за информацията за амортисьорчето на ролката колега, много лесно се справих с твоя съвет.
Още нещо,..така и така колата беше на канал....имах един спрей за джанти -сребърен феролит май беше...си пръснах целия изпускателен тръпопровод и гърнетата.Просто профилактично да не ръждясват.
След някой друг ден ще си сваля и резервоара да го измия ,че 12 годишна кола сигурно е пълен с боклуци......
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: ре

Така ли се нацепва пластмасовата перка!?Колега, направо си я хванал точно на момента, защото тези парчета ако тръгнат из охлаждащата система и я задръстят, ще трябва да разглобяваш целия мотор да разбереш къде са се завряли.
Моята оригинално беше с метална перка, алуминиева отливка.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: ре
bera написа:**Novobraneca написа:Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?
Да ,колега отворих между двата радиатора ,беше поне на 30% задръстен с прах и нещо като косми...леко с една метличка го съборих едрия боклук и после с компресора между лампелите наджипкания прах и мръсотия го издухах като сложих един картон между двата радиатора за да не го набивам в другия...направих го на място защото така и не успях да го сваля..закача и от двете страни и за да го сваля трябва да бутам по хидравликата (макучите пречат). беше хубаво и вътре да го да го изплакна малко ама не успях да го сваля. Мерси за информацията за амортисьорчето на ролката колега, много лесно се справих с твоя съвет.
Още нещо,..така и така колата беше на канал....имах един спрей за джанти -сребърен феролит май беше...си пръснах целия изпускателен тръпопровод и гърнетата.Просто профилактично да не ръждясват.
След някой друг ден ще си сваля и резервоара да го измия ,че 12 годишна кола сигурно е пълен с боклуци......


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Значи след смяната на термостата и водната помпа цял ден температурта не е мръднала от 12ч. и колата загря от студено полужение но 12ч. само за 5 минути докато изляза на пътя ,а преди трябваха поне 10 км да мина.
Друго нещо - като я затворих онзи ден и я обезвъздуших я подкарах ,но след като загря, маркучите станаха твърди (не на камък ама бая твърди,стискат се с усилие) закарах я да и направят тест за изгорели газове - с една колба слага на казанчето и помпи да види дали синята течност ще се оцвети в зелено или жълто...-помпи помпи нищо не стана....аз обаче не останах доволен и му казах ,че искам да я форсирам да съм сигурен...форсирах я задържах я така...пак нишо...пак син остана цвета на течноста...казах му да продължи така извесно време..той помпи помпи около 5 минути умори се човека и вика ,"стига де до сега 100 пъти да се е оцветило ,нищо и няма..." Аз му казах ,че след 1000км пак ще дойда за тест.
Дадох му 10лв. и потеглих. Отидох до на един паркинг отворих капака на работещ двигател- маркучите омекнали...прибрах се след обикаляне из светофарите , десния маркуч значително по мен от колкото беше преди да и направя теста (да и отворят капачката на казанчето)....
Тоя пост го правя дано да е полезен на някой, аз се сещам какво е станало...,нека колегите да си кажат мнението и те какво мислят. мад-пресли и новобрнеца харесаха ми двамата а и останалите нека споделят идеи....да сме полезни на някой който ,чете темата.
Друго нещо - като я затворих онзи ден и я обезвъздуших я подкарах ,но след като загря, маркучите станаха твърди (не на камък ама бая твърди,стискат се с усилие) закарах я да и направят тест за изгорели газове - с една колба слага на казанчето и помпи да види дали синята течност ще се оцвети в зелено или жълто...-помпи помпи нищо не стана....аз обаче не останах доволен и му казах ,че искам да я форсирам да съм сигурен...форсирах я задържах я така...пак нишо...пак син остана цвета на течноста...казах му да продължи така извесно време..той помпи помпи около 5 минути умори се човека и вика ,"стига де до сега 100 пъти да се е оцветило ,нищо и няма..." Аз му казах ,че след 1000км пак ще дойда за тест.
Дадох му 10лв. и потеглих. Отидох до на един паркинг отворих капака на работещ двигател- маркучите омекнали...прибрах се след обикаляне из светофарите , десния маркуч значително по мен от колкото беше преди да и направя теста (да и отворят капачката на казанчето)....
Тоя пост го правя дано да е полезен на някой, аз се сещам какво е станало...,нека колегите да си кажат мнението и те какво мислят. мад-пресли и новобрнеца харесаха ми двамата а и останалите нека споделят идеи....да сме полезни на някой който ,чете темата.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: re
bera написа:Значи след смяната на термостата и водната помпа цял ден температурта не е мръднала от 12ч. и колата загря от студено полужение но 12ч. само за 5 минути докато изляза на пътя ,а преди трябваха поне 10 км да мина.
Друго нещо - като я затворих онзи ден и я обезвъздуших я подкарах ,но след като загря, маркучите станаха твърди (не на камък ама бая твърди,стискат се с усилие) закарах я да и направят тест за изгорели газове - с една колба слага на казанчето и помпи да види дали синята течност ще се оцвети в зелено или жълто...-помпи помпи нищо не стана....аз обаче не останах доволен и му казах ,че искам да я форсирам да съм сигурен...форсирах я задържах я така...пак нишо...пак син остана цвета на течноста...казах му да продължи така извесно време..той помпи помпи около 5 минути умори се човека и вика ,"стига де до сега 100 пъти да се е оцветило ,нищо и няма..." Аз му казах ,че след 1000км пак ще дойда за тест.
Дадох му 10лв. и потеглих. Отидох до на един паркинг отворих капака на работещ двигател- маркучите омекнали...прибрах се след обикаляне из светофарите , десния маркуч значително по мен от колкото беше преди да и направя теста (да и отворят капачката на казанчето)....
Тоя пост го правя дано да е полезен на някой, аз се сещам какво е станало...,нека колегите да си кажат мнението и те какво мислят. мад-пресли и новобрнеца харесаха ми двамата а и останалите нека споделят идеи....да сме полезни на някой който ,чете темата.
За въздушен джоб ли имаш предвид да се е получил? Ако беше така мисля,че щеше пак да прегрее докато се прибереш.А относно това,че маркучите са твърди е нормално понеже системата работи под налягане...е не твърди като сап,но са си твърдички.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Маркучите се втвърдяват също и от въздух в системата
Ако не е била обезвъздушена добре, е нормално да е надула маркучите.Хубавото на ТДС-a e, че преливното казанче е високо и се самообезвъздушава.За това след като си покарал малко маркучите са ти омекнали.

Ако не е била обезвъздушена добре, е нормално да е надула маркучите.Хубавото на ТДС-a e, че преливното казанче е високо и се самообезвъздушава.За това след като си покарал малко маркучите са ти омекнали.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Имотеп
Мисля си ,че не съм я бил обезвъздушил добре ,но въздуха е бил само в радиатора не в блока затова не е вдигнала температура и е надула маркучите....така си мисля поне...
ВАЛЛ ..виж колко мъдър е отговора ..."САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ" прав си..
Мисля си ,че не съм я бил обезвъздушил добре ,но въздуха е бил само в радиатора не в блока затова не е вдигнала температура и е надула маркучите....така си мисля поне...
ВАЛЛ ..виж колко мъдър е отговора ..."САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ" прав си..
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: ре
bera написа:Имотеп
Мисля си ,че не съм я бил обезвъздушил добре ,но въздуха е бил само в радиатора не в блока затова не е вдигнала температура и е надула маркучите....така си мисля поне...
ВАЛЛ ..виж колко мъдър е отговора ..."САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ" прав си..
Колега и при мен стана същото, омекнаха след теста за газове, но горния мъркуч на радиатора и сега е по твърдичък и аз си мислех, че не трябва да е така, но проверих и на други колеги с ТДС и птри тях същата работа


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Колата ми загрява. Помогнете!
колеги аз имам 325тд,чета ви темите които са много полезни и да допълня че маркучите трябва да са малко твърди,системата работи на 1,5бара така че е нормално колега давай газ и с здраве.искам да питам понеже и аз имам един такаъв симптом и незнам от кво е значи карам си по магистралата вдигам 180 и температурата започва да се вдига падам на 160 и всичко си е нормално та дали и аз не сам за водна помпа а иначе термостата ми вачка щото маркучите на радиатора са еднакво топли,моля даите съвет
- марто525
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e 39
- Мечтае да кара: M5
Re: Колата ми загрява. Помогнете!
виж дали помпата е с метална турбина ако е не я сменяи
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Re: Колата ми загрява. Помогнете!
Няма как термостата да е от завода. Термостата издържа наи много 3 години. Съдя по моя които сдаде багажа миналата зима и като го смених на него си пишеше дата на производство преди 3 години. Пласмасови водни помпи никога не си купуваите. Желязната беше към 180 лв. обаче като я смених се оказа че колата е още със заводстката която беше вече на 9 години.
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани