Колата ми загрява. Помогнете!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.05.2009

Мнение от alibaba2222 » 14 Май 2009, 16:37

браво колега, би ли казал термостата и водната помпа още фабричните от завода ли са ? пише ли на тях годината и т.н... ?
или вече са сменяни ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 14 Май 2009, 16:52

Ами не знам колега..мисля ,че са си фабричните,..погледни ги и ти...и кажи.

Изображение

Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Май 2009, 19:17

Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 14 Май 2009, 20:12

**Novobraneca написа:Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?


Да ,колега отворих между двата радиатора ,беше поне на 30% задръстен с прах и нещо като косми...леко с една метличка го съборих едрия боклук и после с компресора между лампелите наджипкания прах и мръсотия го издухах като сложих един картон между двата радиатора за да не го набивам в другия...направих го на място защото така и не успях да го сваля..закача и от двете страни и за да го сваля трябва да бутам по хидравликата (макучите пречат). беше хубаво и вътре да го да го изплакна малко ама не успях да го сваля. Мерси за информацията за амортисьорчето на ролката колега, много лесно се справих с твоя съвет.

Още нещо,..така и така колата беше на канал....имах един спрей за джанти -сребърен феролит май беше...си пръснах целия изпускателен тръпопровод и гърнетата.Просто профилактично да не ръждясват.

След някой друг ден ще си сваля и резервоара да го измия ,че 12 годишна кола сигурно е пълен с боклуци......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: ре

Мнение от mad_presley » 14 Май 2009, 20:18

bera написа:Изображение


:shock:

Така ли се нацепва пластмасовата перка!?Колега, направо си я хванал точно на момента, защото тези парчета ако тръгнат из охлаждащата система и я задръстят, ще трябва да разглобяваш целия мотор да разбереш къде са се завряли.

Моята оригинално беше с метална перка, алуминиева отливка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: ре

Мнение от **Novobraneca » 15 Май 2009, 0:55

bera написа:
**Novobraneca написа:Честито колега със здраве да си я караш и да те слуша. Забравих да спомена, че така и така си отворил направи ли профилактика на радиатора или промивка поне?


Да ,колега отворих между двата радиатора ,беше поне на 30% задръстен с прах и нещо като косми...леко с една метличка го съборих едрия боклук и после с компресора между лампелите наджипкания прах и мръсотия го издухах като сложих един картон между двата радиатора за да не го набивам в другия...направих го на място защото така и не успях да го сваля..закача и от двете страни и за да го сваля трябва да бутам по хидравликата (макучите пречат). беше хубаво и вътре да го да го изплакна малко ама не успях да го сваля. Мерси за информацията за амортисьорчето на ролката колега, много лесно се справих с твоя съвет.

Още нещо,..така и така колата беше на канал....имах един спрей за джанти -сребърен феролит май беше...си пръснах целия изпускателен тръпопровод и гърнетата.Просто профилактично да не ръждясват.

След някой друг ден ще си сваля и резервоара да го измия ,че 12 годишна кола сигурно е пълен с боклуци......
:yes: Айде със здраве и много безаварийни :D
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 16 Май 2009, 15:38

Значи след смяната на термостата и водната помпа цял ден температурта не е мръднала от 12ч. и колата загря от студено полужение но 12ч. само за 5 минути докато изляза на пътя ,а преди трябваха поне 10 км да мина.
Друго нещо - като я затворих онзи ден и я обезвъздуших я подкарах ,но след като загря, маркучите станаха твърди (не на камък ама бая твърди,стискат се с усилие) закарах я да и направят тест за изгорели газове - с една колба слага на казанчето и помпи да види дали синята течност ще се оцвети в зелено или жълто...-помпи помпи нищо не стана....аз обаче не останах доволен и му казах ,че искам да я форсирам да съм сигурен...форсирах я задържах я така...пак нишо...пак син остана цвета на течноста...казах му да продължи така извесно време..той помпи помпи около 5 минути умори се човека и вика ,"стига де до сега 100 пъти да се е оцветило ,нищо и няма..." Аз му казах ,че след 1000км пак ще дойда за тест.
Дадох му 10лв. и потеглих. Отидох до на един паркинг отворих капака на работещ двигател- маркучите омекнали...прибрах се след обикаляне из светофарите , десния маркуч значително по мен от колкото беше преди да и направя теста (да и отворят капачката на казанчето)....
Тоя пост го правя дано да е полезен на някой, аз се сещам какво е станало...,нека колегите да си кажат мнението и те какво мислят. мад-пресли и новобрнеца харесаха ми двамата а и останалите нека споделят идеи....да сме полезни на някой който ,чете темата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 16:02

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: re

Мнение от im0tep » 16 Май 2009, 16:17

bera написа:Значи след смяната на термостата и водната помпа цял ден температурта не е мръднала от 12ч. и колата загря от студено полужение но 12ч. само за 5 минути докато изляза на пътя ,а преди трябваха поне 10 км да мина.
Друго нещо - като я затворих онзи ден и я обезвъздуших я подкарах ,но след като загря, маркучите станаха твърди (не на камък ама бая твърди,стискат се с усилие) закарах я да и направят тест за изгорели газове - с една колба слага на казанчето и помпи да види дали синята течност ще се оцвети в зелено или жълто...-помпи помпи нищо не стана....аз обаче не останах доволен и му казах ,че искам да я форсирам да съм сигурен...форсирах я задържах я така...пак нишо...пак син остана цвета на течноста...казах му да продължи така извесно време..той помпи помпи около 5 минути умори се човека и вика ,"стига де до сега 100 пъти да се е оцветило ,нищо и няма..." Аз му казах ,че след 1000км пак ще дойда за тест.
Дадох му 10лв. и потеглих. Отидох до на един паркинг отворих капака на работещ двигател- маркучите омекнали...прибрах се след обикаляне из светофарите , десния маркуч значително по мен от колкото беше преди да и направя теста (да и отворят капачката на казанчето)....
Тоя пост го правя дано да е полезен на някой, аз се сещам какво е станало...,нека колегите да си кажат мнението и те какво мислят. мад-пресли и новобрнеца харесаха ми двамата а и останалите нека споделят идеи....да сме полезни на някой който ,чете темата.


За въздушен джоб ли имаш предвид да се е получил? Ако беше така мисля,че щеше пак да прегрее докато се прибереш.А относно това,че маркучите са твърди е нормално понеже системата работи под налягане...е не твърди като сап,но са си твърдички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 16 Май 2009, 16:19

Маркучите се втвърдяват също и от въздух в системата ;)

Ако не е била обезвъздушена добре, е нормално да е надула маркучите.Хубавото на ТДС-a e, че преливното казанче е високо и се самообезвъздушава.За това след като си покарал малко маркучите са ти омекнали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 16 Май 2009, 16:24

Имотеп
Мисля си ,че не съм я бил обезвъздушил добре ,но въздуха е бил само в радиатора не в блока затова не е вдигнала температура и е надула маркучите....така си мисля поне...
ВАЛЛ ..виж колко мъдър е отговора ..."САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ" прав си..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: ре

Мнение от **Novobraneca » 17 Май 2009, 10:38

bera написа:Имотеп
Мисля си ,че не съм я бил обезвъздушил добре ,но въздуха е бил само в радиатора не в блока затова не е вдигнала температура и е надула маркучите....така си мисля поне...
ВАЛЛ ..виж колко мъдър е отговора ..."САМО ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ" прав си..

Колега и при мен стана същото, омекнаха след теста за газове, но горния мъркуч на радиатора и сега е по твърдичък и аз си мислех, че не трябва да е така, но проверих и на други колеги с ТДС и птри тях същата работа ;) такаче свиркай си и давай газ :D
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Re: Колата ми загрява. Помогнете!

Мнение от kobrata55 » 28 Сеп 2009, 9:22

колеги аз имам 325тд,чета ви темите които са много полезни и да допълня че маркучите трябва да са малко твърди,системата работи на 1,5бара така че е нормално колега давай газ и с здраве.искам да питам понеже и аз имам един такаъв симптом и незнам от кво е значи карам си по магистралата вдигам 180 и температурата започва да се вдига падам на 160 и всичко си е нормално та дали и аз не сам за водна помпа а иначе термостата ми вачка щото маркучите на радиатора са еднакво топли,моля даите съвет

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e 39
Мечтае да кара: M5

Re: Колата ми загрява. Помогнете!

Мнение от марто525 » 05 Ное 2009, 16:02

виж дали помпата е с метална турбина ако е не я сменяи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Re: Колата ми загрява. Помогнете!

Мнение от DroW » 04 Дек 2009, 14:05

Няма как термостата да е от завода. Термостата издържа наи много 3 години. Съдя по моя които сдаде багажа миналата зима и като го смених на него си пишеше дата на производство преди 3 години. Пласмасови водни помпи никога не си купуваите. Желязната беше към 180 лв. обаче като я смених се оказа че колата е още със заводстката която беше вече на 9 години.
Изображение

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook