Колата ми загрява. Помогнете!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Колата ми загрява. Помогнете!
Колата ми е 525tds и преди няколко дена я карах малко на дрифт. Докато я карах нямах никакви проблеми но като спрях на място температурата започна да се покачва а колата беше запалена. има един вентилатор отпред радяторите той трябвали да се включва и ако трябва защо не се включи. Нормално ли е да вдига така температурата и какво да правя?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
стига бе колеги ако перката за климатика се включва и сега на тва студено време то ако ТДС-а го настъпа летото при 40 градуса двигатела ще се разцепи на две а?
а до колата сменял ли е водна помпа, термостат и виско ? ако ДА лошо ако НЕ пак лошо
а до колата сменял ли е водна помпа, термостат и виско ? ако ДА лошо ако НЕ пак лошо
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
oliure написа:Незнам трябва ли да я отварям? Когато я пусна някъде понадолнище температурата пада много. Може ли термостата да се ебава нещо или да не отваря изобщо?
Сменяй си термостатчето и водната помпа! Дано да не е късно вече...
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Воденичаров написа:oliure написа:Незнам трябва ли да я отварям? Когато я пусна някъде понадолнище температурата пада много. Може ли термостата да се ебава нещо или да не отваря изобщо?
Сменяй си термостатчето и водната помпа! Дано да не е късно вече...
И виското........

- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Привет колега,
имам абсолютно аналогичен проблем с моята БМВ 525ТДС ,малко запалих гумите на един паркинг вчера вечерта и на светофата ми загря ,светна червената лампа, пуснах я бавно по инерция и отбих,пуснах парното на 32С да помогне за охлаждането,.. оставих я 2 минути да поработи на празен ход (температурата не падна) преди да я изгася.
Прибрах я полека до нас в гаража, на собствен ход, като изчаквах да изтива преди да влезе в червената зона.
Днес сутринта си проверих течностите АНТИФРИЗ в казанчето-долях малко вода (бръкнах с една хартия за да проверя дали има масло вътре-няма) МАСЛОТО от щеката дали е пресечено (става едно бяло като огърливено) НЕ Е. Значи ГЛАВАТА И ГАРНИТУРАТА са добре.
След това я запалих проверих дали пуши аспуха (няма дим и аспуха не е изцапан нито с масло нито други течности)и изчаках около 15мин. да загрее,....стигна до средата температурата и се задържа там-не се повишави повече от средата (значи циркулация има все пак -ВОДНАТА ПОМПА РАБОТИ)....реших да я пробвам с натоварване-потеглих по улицата и на 200м. от вкъщи температурата тръгна на горе-обратен завой отново в гаража, вдигнах капака вентилатора от страната на двигателя се върти ама не много бързо. С един навит на роло весник се опитах да спра перката от страната на двигателя,(проверка дали вискосъединителчето работи правилно-при загрял автомобил не би трябвало да успееш да спреш перката-весника става на перушина направо) -ПЕРКАТА Я СПРЯХ НЕ МНОГО ЛЕСНО ,НО СПРЯ, така....до тук добре,...изводът: може би смяна на виско-съединител....тръгнал е да се разваля.
Изгасих я, хванах с ръка гумения маркуч за водата ,който излиза от дясно на двигателя от горе (когато си пред колата с лице към нея твое дясно) малко на горивната помпа-ГОРЕЩ,....направо пари...хванах другият маркуч от ляво на който влиза в двигателя от радиатора ,долу между смукателната тръба на интеркулера СТУДЕН,не топъл...направо си беше студен....все едно колата не е работила...
работата е повече от ясна....
ТЕРМОСТАТА е развален и върти водата само в двигателя (малкия кръг) а не пуска да отиде до радиатора да се хлажда(големият кръг), при което водата в радиатора остава студена и затова виското не сработва......
Диагнозата е ясна-ТЕРМОСТАТА е за смяна...утре в 9 я мятам с един колега ,който си смяни на неговата БМВ 525 тдс (абсолщтно същата като мойта) сам термостата защото имаше абсолютно съЩият проблем. каза ми ,че термоста струва около 20 лева...кара ,вече 2 години с него без проблем.
Въпреки всичко ,така и така разлобяваме ще си проверя и водната помпа ,че е с пластмасови перки и може или да са се огънали или стопили от високата температура и виското ще погледнем дали е добре да не я отварям след време пак....(относно водната помпа ,оригиналната е пласмасова и не напразно-железните гният или се окисляват много лошо,аз препотъчвам да се слага пластмасова ако се сменя водната помпа,мое мнение)
Ето тук има информация как се сменя термостата със снимки:
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html
Айде и няма да се плашиш всичко се оправя ,глави пукнати ,изкривени се шлайфат, гарнитури се сменят, това е двигател....всичко се прави...пари и време отнема ама се прави....машина е...
12 годишен автомобил нормално е да почне да се обажда тук таме...след 10тата година всички автомбили почват да здават багажа по малко. По зле става по добре няма да стане от нова като е била.
Утре ще пиша какво е станало при ремонта.
имам абсолютно аналогичен проблем с моята БМВ 525ТДС ,малко запалих гумите на един паркинг вчера вечерта и на светофата ми загря ,светна червената лампа, пуснах я бавно по инерция и отбих,пуснах парното на 32С да помогне за охлаждането,.. оставих я 2 минути да поработи на празен ход (температурата не падна) преди да я изгася.
Прибрах я полека до нас в гаража, на собствен ход, като изчаквах да изтива преди да влезе в червената зона.
Днес сутринта си проверих течностите АНТИФРИЗ в казанчето-долях малко вода (бръкнах с една хартия за да проверя дали има масло вътре-няма) МАСЛОТО от щеката дали е пресечено (става едно бяло като огърливено) НЕ Е. Значи ГЛАВАТА И ГАРНИТУРАТА са добре.
След това я запалих проверих дали пуши аспуха (няма дим и аспуха не е изцапан нито с масло нито други течности)и изчаках около 15мин. да загрее,....стигна до средата температурата и се задържа там-не се повишави повече от средата (значи циркулация има все пак -ВОДНАТА ПОМПА РАБОТИ)....реших да я пробвам с натоварване-потеглих по улицата и на 200м. от вкъщи температурата тръгна на горе-обратен завой отново в гаража, вдигнах капака вентилатора от страната на двигателя се върти ама не много бързо. С един навит на роло весник се опитах да спра перката от страната на двигателя,(проверка дали вискосъединителчето работи правилно-при загрял автомобил не би трябвало да успееш да спреш перката-весника става на перушина направо) -ПЕРКАТА Я СПРЯХ НЕ МНОГО ЛЕСНО ,НО СПРЯ, така....до тук добре,...изводът: може би смяна на виско-съединител....тръгнал е да се разваля.
Изгасих я, хванах с ръка гумения маркуч за водата ,който излиза от дясно на двигателя от горе (когато си пред колата с лице към нея твое дясно) малко на горивната помпа-ГОРЕЩ,....направо пари...хванах другият маркуч от ляво на който влиза в двигателя от радиатора ,долу между смукателната тръба на интеркулера СТУДЕН,не топъл...направо си беше студен....все едно колата не е работила...
работата е повече от ясна....
ТЕРМОСТАТА е развален и върти водата само в двигателя (малкия кръг) а не пуска да отиде до радиатора да се хлажда(големият кръг), при което водата в радиатора остава студена и затова виското не сработва......
Диагнозата е ясна-ТЕРМОСТАТА е за смяна...утре в 9 я мятам с един колега ,който си смяни на неговата БМВ 525 тдс (абсолщтно същата като мойта) сам термостата защото имаше абсолютно съЩият проблем. каза ми ,че термоста струва около 20 лева...кара ,вече 2 години с него без проблем.
Въпреки всичко ,така и така разлобяваме ще си проверя и водната помпа ,че е с пластмасови перки и може или да са се огънали или стопили от високата температура и виското ще погледнем дали е добре да не я отварям след време пак....(относно водната помпа ,оригиналната е пласмасова и не напразно-железните гният или се окисляват много лошо,аз препотъчвам да се слага пластмасова ако се сменя водната помпа,мое мнение)
Ето тук има информация как се сменя термостата със снимки:
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html
Айде и няма да се плашиш всичко се оправя ,глави пукнати ,изкривени се шлайфат, гарнитури се сменят, това е двигател....всичко се прави...пари и време отнема ама се прави....машина е...
12 годишен автомобил нормално е да почне да се обажда тук таме...след 10тата година всички автомбили почват да здават багажа по малко. По зле става по добре няма да стане от нова като е била.
Утре ще пиша какво е станало при ремонта.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
колега bera ще видиш че проблема ти е в водната помпа , като работи колата отвори капачката на антифриза/водата/ и виж дали хвърля антифриз от малката дупчица!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
ама хора много ви се чудя.
значи като карате колите малко по-екстремно после не я оставяйте на празен ход колата.
значи като ги ръчкаме тез нафтови печки те започват да отделят по-голямо количество топлина и като я дадем на свободна, водната помпа спира да върти
на мен ми се е случвало да загрява като я карам по магистралата със 180 и като изключа от скорост и стрелката тръгва надясно
Прави се следното, вкарва се на скорост колата и се държи на 2000-2500 оборота, там водната помпа работи най ефективно
пробвайте ако искате
значи като карате колите малко по-екстремно после не я оставяйте на празен ход колата.
значи като ги ръчкаме тез нафтови печки те започват да отделят по-голямо количество топлина и като я дадем на свободна, водната помпа спира да върти

на мен ми се е случвало да загрява като я карам по магистралата със 180 и като изключа от скорост и стрелката тръгва надясно

Прави се следното, вкарва се на скорост колата и се държи на 2000-2500 оборота, там водната помпа работи най ефективно

пробвайте ако искате

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
И според мен проблема на колегата bera e във водната помпа.Един приятел имаше същият проблем,беше му се скъсала турбината(пластмасова) на водната помпа от оста,като беше останала цяла.Даже от време на време зацепваше и температурата падаше,после пак се повишаваше.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
sash0 написа:отвори си една от пробките - за обездушаване
ако при загряло положение не излиза вода оттам - 100% водна помпа
а и един съвет - за ръчкане бензин бате
Ами ето как ръчкаме дизелите в Добрич и Варна






ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани