проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал

Мнение от oci » 10 Май 2009, 14:27

Колеги след като ходих на диагностика и смених датчика на разпределителния вал и изчистване на грешката сега ми показва P171 или богата горивна смес. Майстора следеше смесообразуването и казва че колата прави корекция с 80% което било много не съм забелязал да харчи повече. Проблема е, че като е студена и тръгна забива смених дебитомер, ланда сонда и тоя датчик и още куп неща, та според него това е така защото на мястото на каталализатора имам катализаторно гърне и втората сонда не дава коректни стойности.
Въпроса ми е някой махал ли е ката и има ли подобни проблеми защото не ми се дават пари за катализатор и възможно ли е при положение, че колата няма други грешки да е това проблема със забиването като загрее се оправя и възможно ли е ако има паразитен въздух да се бъзика така работата. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал

Мнение от Biankonero » 12 Май 2009, 8:43

oci написа:Колеги след като ходих на диагностика и смених датчика на разпределителния вал и изчистване на грешката сега ми показва P171 или богата горивна смес. Майстора следеше смесообразуването и казва че колата прави корекция с 80% което било много не съм забелязал да харчи повече. Проблема е, че като е студена и тръгна забива смених дебитомер, ланда сонда и тоя датчик и още куп неща, та според него това е така защото на мястото на каталализатора имам катализаторно гърне и втората сонда не дава коректни стойности.
Въпроса ми е някой махал ли е ката и има ли подобни проблеми защото не ми се дават пари за катализатор и възможно ли е при положение, че колата няма други грешки да е това проблема със забиването като загрее се оправя и възможно ли е ако има паразитен въздух да се бъзика така работата. :D


При махане на катализатор, ако не ти сложат каквото трябва резонаторно гърне, и както трябва, ламбдата(те) след катализатора горят или не работят както трябва... Та разпитай и отиди в някой сервиз за ауспуси и гърнета, където има майстори правили операцията и виж какво ще кажат за твоето гърне... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Мнение от kaspar_ivo » 12 Май 2009, 13:18

Аз скоро махах катализатор и ми сложиха резонаторно гарне на негово място. Преди 2 дни бях на диагностика и не отчете грешки. Смениха ми го в ЕМкомплект за 20 минути.
Ти с фейс ли си? Ако си с фейс там седят малко по различно нещата до колкото знам нестава само с резонаторно гърне. Там имало някав начин да се лъже сондата(те) след катализатора иначе трупали грешки. Последното което ми казаха по този въпрос е че газаджийте имали начин даго оправят това...а както казах преди 2 дни бях на диагностика и момчето което изглежда много точно каза че и той го оправя този проблем и лъже сондите... обаче струвало 100 кинта :). Едва ли газаджийте ще ти вземат по-малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 12 Май 2009, 14:05

истината е, че не е сигурно дали 100% е в него проблема иначе мога да си намеря оригинален немски катализатор за около 160 лв, но ме съмнява, че е от това проблема има доста колеги от форума, който са със две сонди и свален катализатор и казват, че няма проблем.
Е46 2000г преди фейса с 1.9/105 кс е колата.
Не знам при положение, че всичко на диагностиката е наред не записва грешки но ми дава корекция с смесообразуването и майстора казва, че най-вероятно е от това че съм без катализатор.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook