проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал
Колеги след като ходих на диагностика и смених датчика на разпределителния вал и изчистване на грешката сега ми показва P171 или богата горивна смес. Майстора следеше смесообразуването и казва че колата прави корекция с 80% което било много не съм забелязал да харчи повече. Проблема е, че като е студена и тръгна забива смених дебитомер, ланда сонда и тоя датчик и още куп неща, та според него това е така защото на мястото на каталализатора имам катализаторно гърне и втората сонда не дава коректни стойности.
Въпроса ми е някой махал ли е ката и има ли подобни проблеми защото не ми се дават пари за катализатор и възможно ли е при положение, че колата няма други грешки да е това проблема със забиването като загрее се оправя и възможно ли е ако има паразитен въздух да се бъзика така работата.
Въпроса ми е някой махал ли е ката и има ли подобни проблеми защото не ми се дават пари за катализатор и възможно ли е при положение, че колата няма други грешки да е това проблема със забиването като загрее се оправя и възможно ли е ако има паразитен въздух да се бъзика така работата.

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: проблем след диагностика и смяна на датчик разпр. вал
oci написа:Колеги след като ходих на диагностика и смених датчика на разпределителния вал и изчистване на грешката сега ми показва P171 или богата горивна смес. Майстора следеше смесообразуването и казва че колата прави корекция с 80% което било много не съм забелязал да харчи повече. Проблема е, че като е студена и тръгна забива смених дебитомер, ланда сонда и тоя датчик и още куп неща, та според него това е така защото на мястото на каталализатора имам катализаторно гърне и втората сонда не дава коректни стойности.
Въпроса ми е някой махал ли е ката и има ли подобни проблеми защото не ми се дават пари за катализатор и възможно ли е при положение, че колата няма други грешки да е това проблема със забиването като загрее се оправя и възможно ли е ако има паразитен въздух да се бъзика така работата.
При махане на катализатор, ако не ти сложат каквото трябва резонаторно гърне, и както трябва, ламбдата(те) след катализатора горят или не работят както трябва... Та разпитай и отиди в някой сервиз за ауспуси и гърнета, където има майстори правили операцията и виж какво ще кажат за твоето гърне...

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Аз скоро махах катализатор и ми сложиха резонаторно гарне на негово място. Преди 2 дни бях на диагностика и не отчете грешки. Смениха ми го в ЕМкомплект за 20 минути.
Ти с фейс ли си? Ако си с фейс там седят малко по различно нещата до колкото знам нестава само с резонаторно гърне. Там имало някав начин да се лъже сондата(те) след катализатора иначе трупали грешки. Последното което ми казаха по този въпрос е че газаджийте имали начин даго оправят това...а както казах преди 2 дни бях на диагностика и момчето което изглежда много точно каза че и той го оправя този проблем и лъже сондите... обаче струвало 100 кинта
. Едва ли газаджийте ще ти вземат по-малко.
Ти с фейс ли си? Ако си с фейс там седят малко по различно нещата до колкото знам нестава само с резонаторно гърне. Там имало някав начин да се лъже сондата(те) след катализатора иначе трупали грешки. Последното което ми казаха по този въпрос е че газаджийте имали начин даго оправят това...а както казах преди 2 дни бях на диагностика и момчето което изглежда много точно каза че и той го оправя този проблем и лъже сондите... обаче струвало 100 кинта

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
истината е, че не е сигурно дали 100% е в него проблема иначе мога да си намеря оригинален немски катализатор за около 160 лв, но ме съмнява, че е от това проблема има доста колеги от форума, който са със две сонди и свален катализатор и казват, че няма проблем.
Е46 2000г преди фейса с 1.9/105 кс е колата.
Не знам при положение, че всичко на диагностиката е наред не записва грешки но ми дава корекция с смесообразуването и майстора казва, че най-вероятно е от това че съм без катализатор.
Е46 2000г преди фейса с 1.9/105 кс е колата.
Не знам при положение, че всичко на диагностиката е наред не записва грешки но ми дава корекция с смесообразуването и майстора казва, че най-вероятно е от това че съм без катализатор.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани