от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
По добре и сложи едно чипче с един спортен филтър,и една чиста генерация.toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?


той мотора ми си е добре на 190 000 релни км е обаче след години ако нещо реша се чудя дали ще стане .Denev написа:toni3d1 написа:абе най-добре ще е с бутала и ризи . ама като незнам дали разликата е само в тях м/у 1.6 и 1.8
колега, това не е москвич бре, като се стигне до ризи и бутала по добре си намери един мотор на старо.............. ако не друго то поне по-евтино ще ти излезе!
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?
попринцип може,но се слагат колянов вал и биели от 18-ка и става 1.8

ако не се лъжа в момента 16-ка 18-ка и Ис-ките бяха с 85мм диаметър

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
toni3d1 написа: той мотора ми си е добре на 190 000 релни км е обаче след години ако нещо реша се чудя дали ще стане .
Живота на един добре поддържан М40 е около 200 000 км ....
Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
колега няма как ризите и буталата да не се сменят . сиг искаш да кажеш , че освен ризи и бутала трябва да сменя и колянов вал и биели . аз си мислих , че щом в купето и окачването м/у 1.6 и 1.8 няма разлика си мислих , че сиг и в двигателя няма да има кои знае какво различно освен ризите и буталата . А иначе като цени някой може ли да ми даде инфо колко ще излезне 1на такава промяна на двигателя ?BMWRACING написа:toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?
попринцип може,но се слагат колянов вал и биели от 18-ка и става 1.8а не ризи и бутала
ако не се лъжа в момента 16-ка 18-ка и Ис-ките бяха с 85мм диаметър
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???
колега няма как ризите и буталата да не се сменят . сиг искаш да кажеш , че освен ризи и бутала трябва да сменя и колянов вал и биели . аз си мислих , че щом в купето и окачването м/у 1.6 и 1.8 няма разлика си мислих , че сиг и в двигателя няма да има кои знае какво различно освен ризите и буталата . А иначе като цени някой може ли да ми даде инфо колко ще излезне 1на такава промяна на двигателя ?
колега казвам ти,че буталата са еднакви на 16-ката и 18-ката
просто на 18-ката коляновия вал е с по голям ход и биелите са по-къси
за тва ти казах ако изкаш 16-ката да стане 18-ка,ще ти трябват вал и биели от 18-ка ,а ако изкаш пък Ис сменяй главата с винтилова (16в ма за тва трябва и една плочка отпред за ангренажа)

значи такава била работата :p ама то сиг 1 вал с биели струва доста ? имаш ли представа какви пари е 1 колянов вал . ама аз като се замисля сиг трябва да е нов или ако е стар трябва добре да го огледам да не е износен . нещо съм се запалил по тази идея с 1.8 . 15 конски сили повече сиг ще ми гори и по-малко и ще имам повече мощ под капака
15 коня отгоре не са малко 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани