от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

Мнение от toni3d1 » 10 Май 2009, 0:27

колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

Мнение от stef4o_BMW » 10 Май 2009, 9:02

toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?
По добре и сложи едно чипче с един спортен филтър,и една чиста генерация. :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 10 Май 2009, 16:59

абе най-добре ще е с бутала и ризи . ама като незнам дали разликата е само в тях м/у 1.6 и 1.8

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 10 Май 2009, 17:26

toni3d1 написа:абе най-добре ще е с бутала и ризи . ама като незнам дали разликата е само в тях м/у 1.6 и 1.8


колега, това не е москвич бре, като се стигне до ризи и бутала по добре си намери един мотор на старо.............. ако не друго то поне по-евтино ще ти излезе!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 10 Май 2009, 17:40

Denev написа:
toni3d1 написа:абе най-добре ще е с бутала и ризи . ама като незнам дали разликата е само в тях м/у 1.6 и 1.8


колега, това не е москвич бре, като се стигне до ризи и бутала по добре си намери един мотор на старо.............. ако не друго то поне по-евтино ще ти излезе!
той мотора ми си е добре на 190 000 релни км е обаче след години ако нещо реша се чудя дали ще стане .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

Мнение от BMWRACING » 11 Май 2009, 1:50

toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?


попринцип може,но се слагат колянов вал и биели от 18-ка и става 1.8 ;) а не ризи и бутала

ако не се лъжа в момента 16-ка 18-ка и Ис-ките бяха с 85мм диаметър :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 11 Май 2009, 10:59

toni3d1 написа: той мотора ми си е добре на 190 000 релни км е обаче след години ако нещо реша се чудя дали ще стане .


Живота на един добре поддържан М40 е около 200 000 км ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

Мнение от toni3d1 » 11 Май 2009, 15:38

BMWRACING написа:
toni3d1 написа:колеги , одеве ми хрумна 1на идея . може ли от двигател 1600 кубика да се направи 1800 като се сменят ризи и бутала ? има ли някаква разлика м/у 1.8 и 1.6 освен буталата и ризите ?


попринцип може,но се слагат колянов вал и биели от 18-ка и става 1.8 ;) а не ризи и бутала

ако не се лъжа в момента 16-ка 18-ка и Ис-ките бяха с 85мм диаметър :)
колега няма как ризите и буталата да не се сменят . сиг искаш да кажеш , че освен ризи и бутала трябва да сменя и колянов вал и биели . аз си мислих , че щом в купето и окачването м/у 1.6 и 1.8 няма разлика си мислих , че сиг и в двигателя няма да има кои знае какво различно освен ризите и буталата . А иначе като цени някой може ли да ми даде инфо колко ще излезне 1на такава промяна на двигателя ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Re: от 316 М40 - 318 М40 със смяна на ризи и бутала ???

Мнение от BMWRACING » 11 Май 2009, 18:27

колега няма как ризите и буталата да не се сменят . сиг искаш да кажеш , че освен ризи и бутала трябва да сменя и колянов вал и биели . аз си мислих , че щом в купето и окачването м/у 1.6 и 1.8 няма разлика си мислих , че сиг и в двигателя няма да има кои знае какво различно освен ризите и буталата . А иначе като цени някой може ли да ми даде инфо колко ще излезне 1на такава промяна на двигателя ?


колега казвам ти,че буталата са еднакви на 16-ката и 18-ката
просто на 18-ката коляновия вал е с по голям ход и биелите са по-къси
за тва ти казах ако изкаш 16-ката да стане 18-ка,ще ти трябват вал и биели от 18-ка ,а ако изкаш пък Ис сменяй главата с винтилова (16в ма за тва трябва и една плочка отпред за ангренажа) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 11 Май 2009, 18:49

значи такава била работата :p ама то сиг 1 вал с биели струва доста ? имаш ли представа какви пари е 1 колянов вал . ама аз като се замисля сиг трябва да е нов или ако е стар трябва добре да го огледам да не е износен . нещо съм се запалил по тази идея с 1.8 . 15 конски сили повече сиг ще ми гори и по-малко и ще имам повече мощ под капака :) 15 коня отгоре не са малко :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Май 2009, 19:09

Поразгледай малко форума, особенно в тунинг раздела, има доста инфо по интересуващитите те въпроси ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook