Тампони на мотора?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Фев 2009, 17:42

повечето пъти от пасажерската страна изпускат тампоните, той се вижда, като отвриш капака, ако се вижда болта и целия тампон е сух и неомаслен значи е здрав. Моя беше сплескан и желязната планка на тампона шчупена.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 17:48

Ок Дитко, благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Фев 2009, 18:07

сега я снимах, виж как трябва да изглежда тампона и скъсания доло.
Изображение
Изображение
Изображение

чуствах я леко нестабилна и мислих, че е от окачването, но се оказа от тампона при резки маневри.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: plovdiv
Кара: 320Ci
Мечтае да кара: MiG 29

Мнение от BManoWar » 17 Фев 2009, 5:04

Колега,целия проблем ти е от там,и аз го имах и кво ли не правих скоростната,да го е'а,накрая ги смених тия ТАМПОНИ е'ани и се опрай,само виж и тези на скоростната как са,заради пьрвите могат да отидат и вторите и пак проблем. Моя мотор се беше изместил настрани и оказваше напрежение в скоростната,сиг и при теб е така,ако не си вземи ги смени,че ще стане по-зле ;)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

аъйоэж

Мнение от Makarov 2 » 17 Фев 2009, 12:35

Моите тампони струваха по 78лв. бройката смених ги и се родих,колата ми е с 6 цилиндъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: burgas

ммммм

Мнение от fiont » 17 Фев 2009, 14:21

незнам дали проблемът ти е от тампоните на мотора,но ако са за смяна сменяй ги,на мен ми бяха скъсани и 2та,като дам повече газ и мотора се удряше в капака,2та ги смених за 130лв
boo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 28 Мар 2009, 21:28

Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите. Като сменя средното ще ти кажа със сигурност.
Тампони на скоростна само от Дару/Камор. По-добре ги смени заедно с тампоните на двг.
Не знам защо не влизат добре скоростите, при положение, че лоста влиза директно в кутията, а не е като колите с предно, посредством лостове.
_________________


Колегата liloff беше прав днес бях в Крафт Дружба сложиха момчетата ремусчето и махнах катализатора и купих от тях тампони за гърнето за ис-та и сега вибрации в скоростния лост почти не се усещат,а за самото купе намаляха значително,другия месец като сменя тези на двигателя се надявам да реша проблема с вибрациите окончателно!Още един път :yes: за колегата liloff беше прав че вибрациите са най-вероятно от гърнетата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 04 Май 2009, 17:15

Аз въпреки правилата искам да я доведем тази тема до окончателното решение май.
Така както по-горе писах смених тампоните на генерацията и вибрациите в скоростния лост и купето намаляха значително!
Днес смених тампоните на двигателя ,новите купих от Вари 2000 #11811141377!
Равносметката е: От свалените тампони единия беше скъсан и видимо беше тръгнал а другия беше напълно здрав!Вибрациите намаляха отново но за съжаление не изчезнаха напълно!Тампоните на скоростите ги свалихме и разгледахме изглеждат в отлично състояние!
Остатъчните вибрации според мен се дължат на неравномерната работа на двигателя,която не знам на какво се дължи маслото е сменено преди 1000км с оригинално БМВ +всички филтри+бензиновия,няма проблеми с паленето и оборотите/съответно изключвам стъпковото моторче и дюзите/!
Има един странен шум от тук:
Изображение
Сега като се върна в София се каня да посетя едно сервизче което много ми хвалят за една цялостна диагностика и ще видим какво ще изкочи!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.09.2007

Мнение от gergi68 » 10 Май 2009, 16:27

Здравеите моят двигател започна да тресе когато сложих тампони от по 60 лв. съвет от мен само оригинални части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 7.12.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M44 на газ
Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition

Мнение от TouringInternational » 10 Май 2009, 21:32

Ехх тия тампони...
И мойто М44 го мъчат и то яко, скоро ще има смяна и определено не мисля да взимам от най-евтините, че както написа и колегата по-горе ще има :owned:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 11 Май 2009, 0:37

И аз сменях тампон преди месец, точно пасажерския, беше напълно се скъсал и леко изместил, едната част от трите които държат лапата с болтовете скъсана, всичко оправих ,сега поне съм доволен че двиг. е здраво закрепен...
Лично аз сложих ориг. тампон скъп но ще държи много по-дълго време, много повече напрежение според мен!
Може и да си въобразявам но преди това имаше много лека вибрация,почти неосезаема, вече я няма и нея....

Такаче сменяите на време за да не си загубите мотора някъде... :arrow:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 11 Май 2009, 1:56

Nukem написа:Аз въпреки правилата искам да я доведем тази тема до окончателното решение май.
Така както по-горе писах смених тампоните на генерацията и вибрациите в скоростния лост и купето намаляха значително!
Днес смених тампоните на двигателя ,новите купих от Вари 2000 #11811141377!
Равносметката е: От свалените тампони единия беше скъсан и видимо беше тръгнал а другия беше напълно здрав!Вибрациите намаляха отново но за съжаление не изчезнаха напълно!Тампоните на скоростите ги свалихме и разгледахме изглеждат в отлично състояние!
Остатъчните вибрации според мен се дължат на неравномерната работа на двигателя,която не знам на какво се дължи маслото е сменено преди 1000км с оригинално БМВ +всички филтри+бензиновия,няма проблеми с паленето и оборотите/съответно изключвам стъпковото моторче и дюзите/!
Има един странен шум от тук:
Изображение
Сега като се върна в София се каня да посетя едно сервизче което много ми хвалят за една цялостна диагностика и ще видим какво ще изкочи!


Клапан картерни газове 80-90 лева е нов оригинален от вари , дару и маркуча за мслените изпарения е към 40-50 лева сменят се комплект
I'm slowly drifting
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook