Тампони на мотора?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
повечето пъти от пасажерската страна изпускат тампоните, той се вижда, като отвриш капака, ако се вижда болта и целия тампон е сух и неомаслен значи е здрав. Моя беше сплескан и желязната планка на тампона шчупена.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- BManoWar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 320Ci
- Мечтае да кара: MiG 29
Колега,целия проблем ти е от там,и аз го имах и кво ли не правих скоростната,да го е'а,накрая ги смених тия ТАМПОНИ е'ани и се опрай,само виж и тези на скоростната как са,заради пьрвите могат да отидат и вторите и пак проблем. Моя мотор се беше изместил настрани и оказваше напрежение в скоростната,сиг и при теб е така,ако не си вземи ги смени,че ще стане по-зле 



ммммм
незнам дали проблемът ти е от тампоните на мотора,но ако са за смяна сменяй ги,на мен ми бяха скъсани и 2та,като дам повече газ и мотора се удряше в капака,2та ги смених за 130лв
boo
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите. Като сменя средното ще ти кажа със сигурност.
Тампони на скоростна само от Дару/Камор. По-добре ги смени заедно с тампоните на двг.
Не знам защо не влизат добре скоростите, при положение, че лоста влиза директно в кутията, а не е като колите с предно, посредством лостове.
_________________
Колегата liloff беше прав днес бях в Крафт Дружба сложиха момчетата ремусчето и махнах катализатора и купих от тях тампони за гърнето за ис-та и сега вибрации в скоростния лост почти не се усещат,а за самото купе намаляха значително,другия месец като сменя тези на двигателя се надявам да реша проблема с вибрациите окончателно!Още един път

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Аз въпреки правилата искам да я доведем тази тема до окончателното решение май.
Така както по-горе писах смених тампоните на генерацията и вибрациите в скоростния лост и купето намаляха значително!
Днес смених тампоните на двигателя ,новите купих от Вари 2000 #11811141377!
Равносметката е: От свалените тампони единия беше скъсан и видимо беше тръгнал а другия беше напълно здрав!Вибрациите намаляха отново но за съжаление не изчезнаха напълно!Тампоните на скоростите ги свалихме и разгледахме изглеждат в отлично състояние!
Остатъчните вибрации според мен се дължат на неравномерната работа на двигателя,която не знам на какво се дължи маслото е сменено преди 1000км с оригинално БМВ +всички филтри+бензиновия,няма проблеми с паленето и оборотите/съответно изключвам стъпковото моторче и дюзите/!
Има един странен шум от тук:
Сега като се върна в София се каня да посетя едно сервизче което много ми хвалят за една цялостна диагностика и ще видим какво ще изкочи!
Така както по-горе писах смених тампоните на генерацията и вибрациите в скоростния лост и купето намаляха значително!
Днес смених тампоните на двигателя ,новите купих от Вари 2000 #11811141377!
Равносметката е: От свалените тампони единия беше скъсан и видимо беше тръгнал а другия беше напълно здрав!Вибрациите намаляха отново но за съжаление не изчезнаха напълно!Тампоните на скоростите ги свалихме и разгледахме изглеждат в отлично състояние!
Остатъчните вибрации според мен се дължат на неравномерната работа на двигателя,която не знам на какво се дължи маслото е сменено преди 1000км с оригинално БМВ +всички филтри+бензиновия,няма проблеми с паленето и оборотите/съответно изключвам стъпковото моторче и дюзите/!
Има един странен шум от тук:

Сега като се върна в София се каня да посетя едно сервизче което много ми хвалят за една цялостна диагностика и ще видим какво ще изкочи!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Ехх тия тампони...
И мойто М44 го мъчат и то яко, скоро ще има смяна и определено не мисля да взимам от най-евтините, че както написа и колегата по-горе ще има
И мойто М44 го мъчат и то яко, скоро ще има смяна и определено не мисля да взимам от най-евтините, че както написа и колегата по-горе ще има

- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
И аз сменях тампон преди месец, точно пасажерския, беше напълно се скъсал и леко изместил, едната част от трите които държат лапата с болтовете скъсана, всичко оправих ,сега поне съм доволен че двиг. е здраво закрепен...
Лично аз сложих ориг. тампон скъп но ще държи много по-дълго време, много повече напрежение според мен!
Може и да си въобразявам но преди това имаше много лека вибрация,почти неосезаема, вече я няма и нея....
Такаче сменяите на време за да не си загубите мотора някъде...
Лично аз сложих ориг. тампон скъп но ще държи много по-дълго време, много повече напрежение според мен!
Може и да си въобразявам но преди това имаше много лека вибрация,почти неосезаема, вече я няма и нея....
Такаче сменяите на време за да не си загубите мотора някъде...

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Nukem написа:Аз въпреки правилата искам да я доведем тази тема до окончателното решение май.
Така както по-горе писах смених тампоните на генерацията и вибрациите в скоростния лост и купето намаляха значително!
Днес смених тампоните на двигателя ,новите купих от Вари 2000 #11811141377!
Равносметката е: От свалените тампони единия беше скъсан и видимо беше тръгнал а другия беше напълно здрав!Вибрациите намаляха отново но за съжаление не изчезнаха напълно!Тампоните на скоростите ги свалихме и разгледахме изглеждат в отлично състояние!
Остатъчните вибрации според мен се дължат на неравномерната работа на двигателя,която не знам на какво се дължи маслото е сменено преди 1000км с оригинално БМВ +всички филтри+бензиновия,няма проблеми с паленето и оборотите/съответно изключвам стъпковото моторче и дюзите/!
Има един странен шум от тук:
Сега като се върна в София се каня да посетя едно сервизче което много ми хвалят за една цялостна диагностика и ще видим какво ще изкочи!
Клапан картерни газове 80-90 лева е нов оригинален от вари , дару и маркуча за мслените изпарения е към 40-50 лева сменят се комплект
I'm slowly drifting


27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани