18-ки в е30
Модератор: bum_bum
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Prokudeniq написа:Значи 205/45/16 е по ниска гма от стадартната 205/55/15 за Е30, затова си нямал проблем. Еквивалент на 18-ка няма на свободния пазар, на тунинг пазара има ма по 700 - 900 кинта на бройка, най-ниската от масовите ти дава разлика разлика 29мм в диаетър спрямо 205/55/15.E30_M_Tech_ll написа:е кво прайш кво прайш.... заваряваш си амортесйорите ролваш си веждите и си гЪзардет се вика от студ умри гЪзар бъди
...стандартна 205/45 16...
друг е въпроса с наще прекрасни пътища и къде ше ги караш тия ниските 18ки
Тъй ся казвам как става. Взимаш си 8J или 8,5J 18"-ка, слагаш и отпред 225/40/18, отзад 245/40/18 разликата е 16мм в диаметър - нищожна АБС-то не я хваща. Монтираш пружини които са за дадения двигател на -40мм възможно най-твърдите (със стандартните става като файтон). Слагаш си амортисьори Билщейнче Б8 отпреде и отзаде, отпред слагаш шоктампони от Е34 ТДС. На предните носачи монтираш тампони с изместен отвор и така избутваш колелото леко напред естественно след това минаваш стенд. Джантите си ги взимаш с ЕТ не по-различно от диапазона от 15 до 25 (по голямото вече опира в макверсона). Отпред се получва, че при завой шоктампона опира на 5 мм преди гумата да захапе веждата което е идеално има цели 4 см ход, което е супер добре и не е каруца. Обаче гумата опира във видията която държи пластмасовия подкалник при гредата - премества се видията с 2 см надоло и изпъкналата част на кората се нагрява с топъл пистолет и се огъва навътре, за по-сигурно може да причукаш ръба на гредата дето е видийката с 5мм навътре. В предната част опира в малката пластмасова кора, или я елиминираш или я нагряваш и нея и я огъваш леко по посока на халогените. Та това е цялата хамалогия. Колата си вози що годе комфортно и не е чук. Гумите не са супер ниски и пазят джантите, същата функция имат и шокабсорберите Б8 на билщейн които са поставени. Височината на колата е много добра, по-ниска от стандартната. Та това е който иска да пробва.
П.С. - Тази от Е30бг-то е с 8J на 10J затова там гумите са 225/40/18 на 255/35/18 и отзад има шоктампини да ограничат хода на задния амотрисьор на 40мм за да не опира във вътрешната част на веждата.
20" си опират и без гума, там се правят нови подкалници и калници
как го написа всичкото тва незнам

- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Не питай, изпотиха ми се възглавничките на пръстите докато ботонирах клавиатурата




Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
добре аз сега яката се набутах с тее 21 цола Алпин и никой не ще да ги купи,поне ша мога ли с преходен фланец да си ги кача на работната е30ска или да я мина на 5 по 120 с главини от е65?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Незнам требе ги наложим на ралиджийкатаdevastator написа:добре аз сега яката се набутах с тее 21 цола Алпин и никой не ще да ги купи,поне ша мога ли с преходен фланец да си ги кача на работната е30ска или да я мина на 5 по 120 с главини от е65?


Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Ъъъъъъъъъъъ, мноо скъпо веMyxa-TePoPuCT написа:мога да направа ралиджийката на 5х120 само срещу 1000 кинта.

Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
къде ли съм го чувал това



Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Земи намали малко и ще си стиснем ръцете. Това си е пладнешки обир. Ама така е такива като теб така забогатяват на нашя гръб на обикновенните юзери дето само могат да натискат педалите и да чоплят семки и да си хвалят колитеMyxa-TePoPuCT написа:скъпо скъпо, ама ша са возиш на 21" нали, нищо че са с менташки капачки :Д

Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Нека поставя една задачка на колегите:
Задната джанта 18" 10J на ралиджийката от Е30бг, не е прибрана докрай, при условие, че отстоянието от амортисьора е 15мм и носача е леко издълбан за да не опира джантата. Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Задната джанта 18" 10J на ралиджийката от Е30бг, не е прибрана докрай, при условие, че отстоянието от амортисьора е 15мм и носача е леко издълбан за да не опира джантата. Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Малко ЕТ или подпиране във веждатаProkudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?

- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Не, не е това отговора. Айде да задам по друг начин въпроса:St.Dilov написа:Малко ЕТ или подпиране във веждатаProkudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?ако правилно съм разбрал въпроса
Защо неможе да се прибере цялата 10J 18"-ка при условие, че линийката показва, че има място да потъне още на вътре? Джантата е с ЕТ 50, но трябва да се изкарва навън, при условие, че не опира в носача и отстоява от амортисьора на 15мм, защо?
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани