18-ки в е30

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 09 Май 2009, 21:33

Prokudeniq написа:
E30_M_Tech_ll написа:е кво прайш кво прайш.... заваряваш си амортесйорите ролваш си веждите и си гЪзар :mhihi: дет се вика от студ умри гЪзар бъди :mhihi: ...стандартна 205/45 16...
друг е въпроса с наще прекрасни пътища и къде ше ги караш тия ниските 18ки :mhihi:
Значи 205/45/16 е по ниска гма от стадартната 205/55/15 за Е30, затова си нямал проблем. Еквивалент на 18-ка няма на свободния пазар, на тунинг пазара има ма по 700 - 900 кинта на бройка, най-ниската от масовите ти дава разлика разлика 29мм в диаетър спрямо 205/55/15.

Тъй ся казвам как става. Взимаш си 8J или 8,5J 18"-ка, слагаш и отпред 225/40/18, отзад 245/40/18 разликата е 16мм в диаметър - нищожна АБС-то не я хваща. Монтираш пружини които са за дадения двигател на -40мм възможно най-твърдите (със стандартните става като файтон). Слагаш си амортисьори Билщейнче Б8 отпреде и отзаде, отпред слагаш шоктампони от Е34 ТДС. На предните носачи монтираш тампони с изместен отвор и така избутваш колелото леко напред естественно след това минаваш стенд. Джантите си ги взимаш с ЕТ не по-различно от диапазона от 15 до 25 (по голямото вече опира в макверсона). Отпред се получва, че при завой шоктампона опира на 5 мм преди гумата да захапе веждата което е идеално има цели 4 см ход, което е супер добре и не е каруца. Обаче гумата опира във видията която държи пластмасовия подкалник при гредата - премества се видията с 2 см надоло и изпъкналата част на кората се нагрява с топъл пистолет и се огъва навътре, за по-сигурно може да причукаш ръба на гредата дето е видийката с 5мм навътре. В предната част опира в малката пластмасова кора, или я елиминираш или я нагряваш и нея и я огъваш леко по посока на халогените. Та това е цялата хамалогия. Колата си вози що годе комфортно и не е чук. Гумите не са супер ниски и пазят джантите, същата функция имат и шокабсорберите Б8 на билщейн които са поставени. Височината на колата е много добра, по-ниска от стандартната. Та това е който иска да пробва.

П.С. - Тази от Е30бг-то е с 8J на 10J затова там гумите са 225/40/18 на 255/35/18 и отзад има шоктампини да ограничат хода на задния амотрисьор на 40мм за да не опира във вътрешната част на веждата.
20" си опират и без гума, там се правят нови подкалници и калници :)



как го написа всичкото тва незнам :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 09 Май 2009, 22:11

Не питай, изпотиха ми се възглавничките на пръстите докато ботонирах клавиатурата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 09 Май 2009, 22:52

Prokudeniq написа:Не питай, изпотиха ми се възглавничките на пръстите докато ботонирах клавиатурата :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:weed:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 10 Май 2009, 10:32

добре аз сега яката се набутах с тее 21 цола Алпин и никой не ще да ги купи,поне ша мога ли с преходен фланец да си ги кача на работната е30ска или да я мина на 5 по 120 с главини от е65?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 10 Май 2009, 17:31

devastator написа:добре аз сега яката се набутах с тее 21 цола Алпин и никой не ще да ги купи,поне ша мога ли с преходен фланец да си ги кача на работната е30ска или да я мина на 5 по 120 с главини от е65?
Незнам требе ги наложим на ралиджийката :mhihi: Ама все ми се струва, че интервенцията която трябва да се направи по стойност в кинти ще удари цената на Е38 750IL. По добре си инвестирай парите в 7-ца и там си направи монтирунг на джантите :roll:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 10 Май 2009, 18:56

мога да направа ралиджийката на 5х120 само срещу 1000 кинта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 10 Май 2009, 19:08

Myxa-TePoPuCT написа:мога да направа ралиджийката на 5х120 само срещу 1000 кинта.
Ъъъъъъъъъъъ, мноо скъпо ве :shock:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 10 Май 2009, 19:35

скъпо скъпо, ама ша са возиш на 21" нали, нищо че са с менташки капачки :Д

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 10 Май 2009, 20:06

къде ли съм го чувал това :mhihi: :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 10 Май 2009, 22:22

Myxa-TePoPuCT написа:скъпо скъпо, ама ша са возиш на 21" нали, нищо че са с менташки капачки :Д
Земи намали малко и ще си стиснем ръцете. Това си е пладнешки обир. Ама така е такива като теб така забогатяват на нашя гръб на обикновенните юзери дето само могат да натискат педалите и да чоплят семки и да си хвалят колите :winky:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 10 Май 2009, 22:23

devastator написа:къде ли съм го чувал това :mhihi: :mhihi:

У ентусиастката форумна лафка едва ли не! :winky:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Май 2009, 22:51

Още едно мнение не по темата, и ще играеш ключа ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 11 Май 2009, 7:22

Нека поставя една задачка на колегите:

Задната джанта 18" 10J на ралиджийката от Е30бг, не е прибрана докрай, при условие, че отстоянието от амортисьора е 15мм и носача е леко издълбан за да не опира джантата. Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 11 Май 2009, 7:45

Prokudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Малко ЕТ или подпиране във веждата ;) ако правилно съм разбрал въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 11 Май 2009, 8:21

St.Dilov написа:
Prokudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Малко ЕТ или подпиране във веждата ;) ако правилно съм разбрал въпроса
Не, не е това отговора. Айде да задам по друг начин въпроса:

Защо неможе да се прибере цялата 10J 18"-ка при условие, че линийката показва, че има място да потъне още на вътре? Джантата е с ЕТ 50, но трябва да се изкарва навън, при условие, че не опира в носача и отстоява от амортисьора на 15мм, защо?
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

ПредишнаСледваща

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook