да сменям ли маслото ???смених го!!! масления филтър небеше
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
да сменям ли маслото ???смених го!!! масления филтър небеше
колеги въпроса ми е следния . карал съм с това масло 9 000 км марката му е Esso (ultron - мисля , се се водеше ) пълна синтетика е . и на тъблото са останали да ми светят 2 зелени лампи . според вас трябва ли да го сменя на 10 000 км като стане или мога да го карам докато не ми светне червената лампа ?...................................................................... Е днес смених маслото на 9 000 км. и добре , че го смених беше си италиаснкото с което купих колата , сменяно е в сервиз в италия от предния и собственик .... Оказа се , че изобщо масления филтър не е сменян кои знае от кога .... беше много затлачен и му липсваха металните капачки в горната и долната част . за гумените оплътнения да не говорим . Вътре на мястото в което се поствя филтъра намерих 1на стара гумичка която беше станала на кокала и беше преплескана . Братята италианци май не им се занимава много с подръжка на втомобила . На лепенката на която пише кога е сменено маслото пише , че е сменен и масления филтър но ..... ето и малко снимки : http://picbg.net/img.php?file=f456bd222ec22ee8.jpg гумичка - http://picbg.net/img.php?file=c15b6c0f8c6913c4.jpg лепенка - http://picbg.net/img.php?file=b746827d394f9e3f.jpg
Последна промяна toni3d1 на 10 Май 2009, 16:56, променена общо 6 пъти
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Stanchev написа:по принцип може и да го караш докато спре колата.
подкрепям колегата,даже ако питаш мен изобщо неги сменяй тва са пари на вятъра

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
колега не е нужно да чакаш зелените лампи да изгаснат, препорачително е преди 10000 км да го смениш, аз ако бях финансово стабилен щях да го сменям дори на 5 000 км, маторя обича ново масълце 



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: да сменям ли маслото ???
toni3d1 написа:колеги въпроса ми е следния . карал съм с това масло 9 000 км марката му е Esso (ultron - мисля , се се водеше ) пълна синтетика е . и на тъблото са останали да ми светят 2 зелени лампи . според вас трябва ли да го сменя на 10 000 км като стане или мога да го карам докато не ми светне червената лампа ?
Колега , тези зелени квадратчета по принцип се настройват на колко километра да изгасната ( демек може да изгаснат преди 10 000 , а може и след ), така че не се ръководи от тях ами си смени маслото , ако искаш да я имаш тая кола , ако ли не карай си така !
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: да сменям ли маслото ???
metodi80 написа:toni3d1 написа:колеги въпроса ми е следния . карал съм с това масло 9 000 км марката му е Esso (ultron - мисля , се се водеше ) пълна синтетика е . и на тъблото са останали да ми светят 2 зелени лампи . според вас трябва ли да го сменя на 10 000 км като стане или мога да го карам докато не ми светне червената лампа ?
Колега , тези зелени квадратчета по принцип се настройват на колко километра да изгасната ( демек може да изгаснат преди 10 000 , а може и след ), така че не се ръководи от тях ами си смени маслото , ако искаш да я имаш тая кола , ако ли не карай си така !
Нещо си в грешка, лампите гаснат на около 2500км. - при нормално катарне.Ако я шпориш много гаснат на 2000, а ако караш като баба на 3000.
А за настройка аз още не съм срещал инфо как да стан това.
Ако знаеш нещо сподели?

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
До колкото знам и аз-зависи от стила на каране и маи няма начин за настроика.
От опит личен мога да споделя,че на еднакви километри градско и извънградско/извънградското юркане здраво/-на извънградското по-бързо ми изгасват лампите. Явно е от значение скоростта и оборотите а не само километрите.
За това аз си го сменям на около 6000 км. и моята баба М40 вече е на 350000 км. без да има проблем-а си я ръчкам като 6-так
От опит личен мога да споделя,че на еднакви километри градско и извънградско/извънградското юркане здраво/-на извънградското по-бързо ми изгасват лампите. Явно е от значение скоростта и оборотите а не само километрите.
За това аз си го сменям на около 6000 км. и моята баба М40 вече е на 350000 км. без да има проблем-а си я ръчкам като 6-так

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
ами мисля да го сменяbojanov-is написа:toni3d1 написа:благодаря ви за съвета колеги !
кво реши ще го сменяш ли


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: да сменям ли маслото ???
vld написа:metodi80 написа:toni3d1 написа:колеги въпроса ми е следния . карал съм с това масло 9 000 км марката му е Esso (ultron - мисля , се се водеше ) пълна синтетика е . и на тъблото са останали да ми светят 2 зелени лампи . според вас трябва ли да го сменя на 10 000 км като стане или мога да го карам докато не ми светне червената лампа ?
Колега , тези зелени квадратчета по принцип се настройват на колко километра да изгасната ( демек може да изгаснат преди 10 000 , а може и след ), така че не се ръководи от тях ами си смени маслото , ако искаш да я имаш тая кола , ако ли не карай си така !
Нещо си в грешка, лампите гаснат на около 2500км. - при нормално катарне.Ако я шпориш много гаснат на 2000, а ако караш като баба на 3000.
А за настройка аз още не съм срещал инфо как да стан това.
Ако знаеш нещо сподели?
Значи аз говоря за всичките зелени лампи (не само за една ) на колко гасне. Поне на моята кола , от последната смяна на маслото (преди 5000 км ) са ми угаснали две лампи . Демек формално четирите лампи ще угаснат на около 10к . А за това как да стане настройването ще ти споделя на ЛС ако имаш желание , стига да успея да го постигна на практика . В момента се опитвам да го направя . (Приятел , който живее в Германия ми сподели , че е видял на практика, че го правят в немски сервиз, чрез манипулация в софтуера)
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Относно тръбичките над разпределителния вал-щом са запушени-СМЕНИ ГИ,преди да ти се е наложило да сменаш вала!До колкото знам,струват 30-40лв.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани