датчик температура на охл. теч. е36 320

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

датчик температура на охл. теч. е36 320

Мнение от go6o_lud » 22 Апр 2009, 22:35

Самичко си дава газ, самичко си гасне без нищо, направо от няколко дни ми скасва нервите... май е температурен датчик :roll: или нещо друго е проблема :help: може ли да е стъпково моторче, защото ми го прави без значение дали е студена или загряла и без значение дали е газ или бензин, не е дебитомер според мен.... :help:
Последна промяна go6o_lud на 25 Апр 2009, 16:51, променена общо 1 път
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 23 Апр 2009, 3:36

1-во диагностика,после гадаене
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 23 Апр 2009, 8:12

vladi_a_i написа:1-во диагностика,после гадаене


Направих диагностика снощи, нито една гршка не изкара компа, но датчика на температурата го засече на -48 градуса :shock: значи определено е за смяна... но ми се струва че не само от там идва проблема. А знаете ли може ли да се изчисти датчика и пак да проработи или трябва нов?
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 23 Апр 2009, 8:33

Ако е датчик сменй с нов. Не вярвам да стръва кой знае колко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 23 Апр 2009, 8:38

Добре ама те са два един до друг, кой от двата е? Може ли да е от буксата? А и няма бъркане до там, май треа да сваля въздушния филтър и да бръкна под колекторите...
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Мнение от P1tbuL » 23 Апр 2009, 9:04

колега нещата общо взето са стъпковото, гуфража, дебитомера темп. датчика ... ходи на диагностика ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Апр 2009, 11:12

е сменяи го . мисля че не е скъп даже. после ще видиш как е и ще мислиш за друго евентуално

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 23 Апр 2009, 11:16

ares2 написа:е сменяи го . мисля че не е скъп даже. после ще видиш как е и ще мислиш за друго евентуално

кой от двата... и кое да махна за да стигна до него.. инжинерния датчик за темп става въпрос
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 25 Апр 2009, 16:54

В 10 магаэина няма намиране :shock: иначе ми каэват че е 50 лева :roll: от къде да намеря?
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 25 Апр 2009, 17:13

go6o_lud написа:В 10 магаэина няма намиране :shock: иначе ми каэват че е 50 лева :roll: от къде да намеря?


ВАРИ 2000 на "Оборище" 50 - 55 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Апр 2009, 0:37

50лв са адски много за тая глупост аз си взех някакъв на Хофер за 15лв никакви ядове от Евро 07 или нещо такова доста магазини имат. Мястото е сравнително удобно може и сам да го смениш, а проблема ти 99% сигурност е от него щом показва -48 . Ако не се оправи провери да не дърпа въздух, след това изчисти стъпковото моторче. Датчика се намира на главата в началото малко под регулатора на налягането, при 320-ката предполагам също е там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 03 Май 2009, 21:30

смених датчика и никаква промяна няма.... а други грешки на диагностиката не показа..... а датчика ми струваше 55 лв. не знам какво става вече.... ламда сонда и стъпково моторче ще ги покаже ли като грешка по принцип ?
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 03 Май 2009, 23:50

go6o_lud написа:смених датчика и никаква промяна няма.... а други грешки на диагностиката не показа..... а датчика ми струваше 55 лв. не знам какво става вече.... ламда сонда и стъпково моторче ще ги покаже ли като грешка по принцип ?

Едвали ще ти помогна,но да си кажа.При мен проблема беше игра на обороти,прекъсване и загуба на мощност.На диагностиките ми излезе първо ламбда.Смених я и проблема си остана.На втората диагностика излезе датчик температура.Смених го и пак без резултат.На третата дебитомер.Взех от познат друг и пак същото.Кабели,свещи - нови.Стъпков мотор нов направо ,че почна да ми писва.И клапан за картерните газове и маркучи смених за всеки случай :D.То не беше бобини,букси,жици и т.н.Добре,че случайно ми се обади монтьорчето което ми обслужи колата още като си я взех от Германия преди близо 3г.За 10-те минути "диагностика" въоръжен с манометър(за компресията) ми казва " Е то за 110-120000км. или тия 3г. не може само 2 биалети да смениш и масло и бензин да сипваш.Трябва нещо по страшно да счупиш,като например 2-ят ти цилиндър няма компресия...викай НАДИН за старо желязо да я взимат...".Скъса ме от майтапи за диагностики :mhihi: .Мисълта ми е отиди при някой който разбира и не си късай нервите.Аз късно видях сервизите и хората които ги препоръчват тук във форума.Толкова време не бях дал лев за ремонти(като пенсия карам)и за съжаление тия "разбиращи" кре***и ме вкараха в приличен разход откъм финанси :evil:.
П.П.:Едни от "специалистите" бяха Дарукар...
Успех :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Мнение от go6o_lud » 04 Май 2009, 9:19

MRS написа:
go6o_lud написа:смених датчика и никаква промяна няма.... а други грешки на диагностиката не показа..... а датчика ми струваше 55 лв. не знам какво става вече.... ламда сонда и стъпково моторче ще ги покаже ли като грешка по принцип ?

Едвали ще ти помогна,но да си кажа.При мен проблема беше игра на обороти,прекъсване и загуба на мощност.На диагностиките ми излезе първо ламбда.Смених я и проблема си остана.На втората диагностика излезе датчик температура.Смених го и пак без резултат.На третата дебитомер.Взех от познат друг и пак същото.Кабели,свещи - нови.Стъпков мотор нов направо ,че почна да ми писва.И клапан за картерните газове и маркучи смених за всеки случай :D.То не беше бобини,букси,жици и т.н.Добре,че случайно ми се обади монтьорчето което ми обслужи колата още като си я взех от Германия преди близо 3г.За 10-те минути "диагностика" въоръжен с манометър(за компресията) ми казва " Е то за 110-120000км. или тия 3г. не може само 2 биалети да смениш и масло и бензин да сипваш.Трябва нещо по страшно да счупиш,като например 2-ят ти цилиндър няма компресия...викай НАДИН за старо желязо да я взимат...".Скъса ме от майтапи за диагностики :mhihi: .Мисълта ми е отиди при някой който разбира и не си късай нервите.Аз късно видях сервизите и хората които ги препоръчват тук във форума.Толкова време не бях дал лев за ремонти(като пенсия карам)и за съжаление тия "разбиращи" кре***и ме вкараха в приличен разход откъм финанси :evil:.
П.П.:Едни от "специалистите" бяха Дарукар...
Успех :!:

Братле мерси за съвета, ама има ли някъде хора които разбират и целта не им е да ме прецакат и да ми вземат парите само.... дано да се окаже стъпковият мотор :) но иначе ако нямам компресия то ще си проличи по мощността, а за сега поне такива признаци няма. Аман от майстори вече, доверие на никои да нямаш в наши дни.
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook