VP44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
bojky написа:Да,но колегата Е.Димитров каза,че можел да се почисти...без да се сменя....та питам дали ако се извади да се почисти и се сложи всичко,ще е ок...
Ако може някой компетентен да ми каже дали би могла да запали с развалено гнп...на дърпне...???Защото моята запали днес...и дакато и подавах газ не угасна,но щом спрях и айде...угасна и повече не я мъчих...???
Ако е електронния блок няма палене

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
bojky написа:Да,но колегата Е.Димитров каза,че можел да се почисти...без да се сменя....та питам дали ако се извади да се почисти и се сложи всичко,ще е ок...
Ако може някой компетентен да ми каже дали би могла да запали с развалено гнп...на дърпне...???Защото моята запали днес...и дакато и подавах газ не угасна,но щом спрях и айде...угасна и повече не я мъчих...???
Регулирането на този клапан е по електронен път. Само трябва да си сигурен че си го почистил. Аз имам 3 такива клапана, почистени но зациклят нещо..... и проблем. Купих си нов и проблема се оправи тотално. Качиха помпата на стен, направиха и настройки и сега се кефя на колицата.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ясно...значи не е ел.блок на ГНП явно...после взех 27 ключ,когато я друпнах пред нас...защото никой не работи...и отворих да видя горивния филтър....и давам на контакт и гледам цър,цър...никва нафта не идва до филтъра....а преди тва се чуваше помпата да църка като дам на контакт...сега вече немога да разбера...защото и акъмолатора ми падна незнайно защо...от 10 пъти най-много (вчера и днес,общо) вартене....което е невазможо и почвам да си мисля,че имам някаде оте4ка...!
Много странен проблем!
Много странен проблем!
bojky написа:Ясно...значи не е ел.блок на ГНП явно...после взех 27 ключ,когато я друпнах пред нас...защото никой не работи...и отворих да видя горивния филтър....и давам на контакт и гледам цър,цър...никва нафта не идва до филтъра....а преди тва се чуваше помпата да църка като дам на контакт...сега вече немога да разбера...защото и акъмолатора ми падна незнайно защо...от 10 пъти най-много (вчера и днес,общо) вартене....което е невазможо и почвам да си мисля,че имам някаде оте4ка...!
Много странен проблем!
Виж помпата дали ти качва нафта извади я и я погледни да не е стопена

- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Е.Димитров написа:ivo752 написа:milennyc написа:bojky написа:Ами така и мисля да направя...защото не ми се дават пак луди пари...но ми е интересно едно...какъв зор ще е видяла пак,че да изгори отново....
90% Кофти нафта. Има един авансов клапан и той изгаря също. И помпата си вижда зор.
Можеш ли да кажеш за този авансов клапан(че при мен май е изгорял)колко му излиза ремонта
клапана се намира на самата помпа,вади се и се почиства,нещо като стъпков мотор е
Ти свалял ли си го

67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани