Джанти 19ки на 318и
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
Re: .....
narcosan написа:колега за предните няма да имаш проблем но сас задните сте ти закача аз слагах 19 даже имам снимки вав галерията сас тях няма каране![]()
![]()
![]()
Единственото решение е това http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
Колегата fogsy го направи по този начин![]()
Като ти гледам снимките, при теб проблема е бил в ЕТ, а не в това, че са 19'
Аз съм с 18' 8,5' и нямам проблеми. Твойте или са били с ЕТ по-малко от 35 или са били над 9'

Archangel написа:Весело ми е как хора, които никога не са слагали 18ки или 19ки на коли с малки двигатели (понеже видиш ли всички компетентни карат М-ки и 330-ки), могат да дават мнения че щяла да се спъне колата.
Контактното петно се увеличава с 1-2 кв. см. Миналата година карах със 17ки 225/45/17, тази година съм със 255/35/18 отзад и 225/40/18 отпред. Разлика във вървежа няма абсолютно никаква. Да, сигурно ако ходиш да се пускаш на писта и ти засичат времената до милисекунда - ще има разлика, признавам.
Но подобни неподготвени коментари са не на място в технически форум, където хората очакват да получат конкретна информация, а не настолни размишления как видиш ли скапаните коли под 200 коня няма нужда да им се слагат повече от 16ки джанти, понеже сме гледали много Бързи и яростни(да бе, знам, и на мен ми хареса филма) снощи.
Единствен колегата Радичев даде точен и конкретен отговор, за което моите поздравления.
А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: .....
netsurfer_bg написа:Archangel написа:....
А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....
Носил съм на ръце и от 16ки до 20ки с гуми, то ние ако мерехме всичко на ръка...пфф.
Както и да е. Аз конфликти не се опитвам да създавам, въпросът е че се дава неточна информация, после я четат нови колеги и си правят погрешни изводи. Затова ще дам и техническа информация за лети джанти, един и същ модел, различна големина -
Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*225/45R17 91W
*Tyres: Michelin
77.000 kg / 169.756 lb
Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*Mixed tyres Front axle 225/40ZR18 Rear axle 255/35ZR18 Tyres Bridgestone
*93.000 kg / 205.03 lb
Правим елементарна сметка - 16кг. повече за инч приблизително. Ако колегата скача от 16ки на 19ки разлика ще има, минимална.
От 16ки на 18ки няма дори да я усети.
А при смяна на джанти само с един инч разлика въобще няма смисъл да говорим - разликата в теглото не се равнява дори на един сак хвърлен в багажника.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
Re: .....
Archangel написа:netsurfer_bg написа:Archangel написа:....
А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....
Носил съм на ръце и от 16ки до 20ки с гуми, то ние ако мерехме всичко на ръка...пфф.
Както и да е. Аз конфликти не се опитвам да създавам, въпросът е че се дава неточна информация, после я четат нови колеги и си правят погрешни изводи. Затова ще дам и техническа информация за лети джанти, един и същ модел, различна големина -
Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*225/45R17 91W
*Tyres: Michelin
77.000 kg / 169.756 lb
Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*Mixed tyres Front axle 225/40ZR18 Rear axle 255/35ZR18 Tyres Bridgestone
*93.000 kg / 205.03 lb
Правим елементарна сметка - 16кг. повече за инч приблизително. Ако колегата скача от 16ки на 19ки разлика ще има, минимална.
От 16ки на 18ки няма дори да я усети.
А при смяна на джанти само с един инч разлика въобще няма смисъл да говорим - разликата в теглото не се равнява дори на един сак хвърлен в багажника.
незнам как да ти го обясня ... едно е да носиш 5 кила на рамо, друго е 5 кила да са ти вързани за краката

То и маховика като олекне с 2-3 кила колата литва

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Мятай се на 19-ките на 35 височина и не му мисли, виждам, че си се надъхал!Няма такава визия с големите джанти!
От 18-ки минах на 17-ки единствено, защото 18-ките ми бяха реплики и бяха мноого тежки.Поради това 3000 км.след като купих колата ми се разби предницата.Возията с по-големите беше отвратителна, но все пак ако искаме само да се ВОЗИМ "министерската" и да е като в лодка ще си купим Ситроен, нали!?За здравина се оказаха много здрави, нищо че са реплики!Градско като си караш по-внимателно няма да усетиш толкова разлика и друсане, но при ускорение ИМА ГОЛЯМА!
Колата добива съвсем различен и нов облик с по-големи и по издадени "търкалета" според мен, нищо че става "мъртвец", то и без това с тоя акциз, почти всички са ни мъртво родени!:confused:
(с 18-ките в галерията)

От 18-ки минах на 17-ки единствено, защото 18-ките ми бяха реплики и бяха мноого тежки.Поради това 3000 км.след като купих колата ми се разби предницата.Возията с по-големите беше отвратителна, но все пак ако искаме само да се ВОЗИМ "министерската" и да е като в лодка ще си купим Ситроен, нали!?За здравина се оказаха много здрави, нищо че са реплики!Градско като си караш по-внимателно няма да усетиш толкова разлика и друсане, но при ускорение ИМА ГОЛЯМА!
Колата добива съвсем различен и нов облик с по-големи и по издадени "търкалета" според мен, нищо че става "мъртвец", то и без това с тоя акциз, почти всички са ни мъртво родени!:confused:

(с 18-ките в галерията)

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Колега,бил съм със 18 на старото БМВ и сегашното ми е 19 нямам никакви дертове.Относно варвенето както всеки вика колата щяла да се спъни няма такова нещо при мен си варви идеално.220 км. си ги дига перфектно.колата ми е 2002 Е46 новия фейс 150 коня.Успех!!!
- кабрио-318
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 2.11.2008
18ки за Х3 и Е46 спорт пакет 8J на10J оригинални 800 лева
КАТО СТАА ВЪШРОС ЗА 18КИ КО ШИ КАИШ А Ш-Ш
- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Фланци ше иска ако ги слага от е46 на е39! А тука се сети с фланци кво ше стане!TUZara` написа:ludmilcar написа:Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето, виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46.
Благодаря и се извинявам още веднъж.
фланци....
А по темата, колега слагай "19-те с пълна сила, и не се притеснявай грам.
И да сложиш снимки после да гледаме

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
TUZara` написа:ludmilcar написа:Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето, виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46.
Благодаря и се извинявам още веднъж.
фланци....
Като и навре и едни фланци...и ще изкара гумите пред калниците!
Колега-гледа се ЕТ-то.
На Е46 не трябва да се слага джанта с ЕТ по-малко от 35 по спомен...всичко по-малко започва да опира/стърже.
С ЕТ 47 са оригинални ///М 18 цолови джанти като тези от галерията на колегата titto (модела!не знам дали са оригинални) - те си стоят просто перфектно с 255/35/18 отзад и 225/40/18 отпред.
Въпросните джанти са с различна широчина (и това трябва да се има в предвид!!) - 8J отпред и 8 1/2J отзад (максимум по спомен дават 9J за Е46 отзад - отпред не си спомням вече)
Точно такива джанти като на колегата titto търкалям и аз с горепосочения размер гуми - нямам проблеми никакви, максималната ми скорост не се е променила!! (аз не я напъвам много на стартове - автоматик е, но осезаема разлика не съм усетил!)
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани