Джанти 19ки на 318и

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Re: .....

Мнение от netsurfer_bg » 29 Апр 2009, 20:59

narcosan написа:колега за предните няма да имаш проблем но сас задните сте ти закача аз слагах 19 даже имам снимки вав галерията сас тях няма каране :!: :!: :!:
Единственото решение е това http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
Колегата fogsy го направи по този начин :idea: :!:

Като ти гледам снимките, при теб проблема е бил в ЕТ, а не в това, че са 19'
Аз съм с 18' 8,5' и нямам проблеми. Твойте или са били с ЕТ по-малко от 35 или са били над 9'
Изображение
Archangel написа:Весело ми е как хора, които никога не са слагали 18ки или 19ки на коли с малки двигатели (понеже видиш ли всички компетентни карат М-ки и 330-ки), могат да дават мнения че щяла да се спъне колата.

Контактното петно се увеличава с 1-2 кв. см. Миналата година карах със 17ки 225/45/17, тази година съм със 255/35/18 отзад и 225/40/18 отпред. Разлика във вървежа няма абсолютно никаква. Да, сигурно ако ходиш да се пускаш на писта и ти засичат времената до милисекунда - ще има разлика, признавам.

Но подобни неподготвени коментари са не на място в технически форум, където хората очакват да получат конкретна информация, а не настолни размишления как видиш ли скапаните коли под 200 коня няма нужда да им се слагат повече от 16ки джанти, понеже сме гледали много Бързи и яростни(да бе, знам, и на мен ми хареса филма) снощи.
Единствен колегата Радичев даде точен и конкретен отговор, за което моите поздравления.

А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: .....

Мнение от Archangel » 29 Апр 2009, 21:23

netsurfer_bg написа:
Archangel написа:....

А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....


Носил съм на ръце и от 16ки до 20ки с гуми, то ние ако мерехме всичко на ръка...пфф.
Както и да е. Аз конфликти не се опитвам да създавам, въпросът е че се дава неточна информация, после я четат нови колеги и си правят погрешни изводи. Затова ще дам и техническа информация за лети джанти, един и същ модел, различна големина -

Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*225/45R17 91W
*Tyres: Michelin
77.000 kg / 169.756 lb


Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*Mixed tyres Front axle 225/40ZR18 Rear axle 255/35ZR18 Tyres Bridgestone
*93.000 kg / 205.03 lb


Правим елементарна сметка - 16кг. повече за инч приблизително. Ако колегата скача от 16ки на 19ки разлика ще има, минимална.
От 16ки на 18ки няма дори да я усети.
А при смяна на джанти само с един инч разлика въобще няма смисъл да говорим - разликата в теглото не се равнява дори на един сак хвърлен в багажника.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Re: .....

Мнение от netsurfer_bg » 29 Апр 2009, 21:28

Archangel написа:
netsurfer_bg написа:
Archangel написа:....

А ти слагал ли си??
А случайно да си вдигал на ръка 16' и 18' джанта с гума??
Разликата е огромна и от там идва спъването, а не от контактната повърхност ....


Носил съм на ръце и от 16ки до 20ки с гуми, то ние ако мерехме всичко на ръка...пфф.
Както и да е. Аз конфликти не се опитвам да създавам, въпросът е че се дава неточна информация, после я четат нови колеги и си правят погрешни изводи. Затова ще дам и техническа информация за лети джанти, един и същ модел, различна големина -

Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*225/45R17 91W
*Tyres: Michelin
77.000 kg / 169.756 lb


Double Spoke 71
Set complete alloy wheels summer:
*Mixed tyres Front axle 225/40ZR18 Rear axle 255/35ZR18 Tyres Bridgestone
*93.000 kg / 205.03 lb


Правим елементарна сметка - 16кг. повече за инч приблизително. Ако колегата скача от 16ки на 19ки разлика ще има, минимална.
От 16ки на 18ки няма дори да я усети.
А при смяна на джанти само с един инч разлика въобще няма смисъл да говорим - разликата в теглото не се равнява дори на един сак хвърлен в багажника.

незнам как да ти го обясня ... едно е да носиш 5 кила на рамо, друго е 5 кила да са ти вързани за краката :)
То и маховика като олекне с 2-3 кила колата литва :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 29 Апр 2009, 21:53

Мятай се на 19-ките на 35 височина и не му мисли, виждам, че си се надъхал!Няма такава визия с големите джанти! 8)
От 18-ки минах на 17-ки единствено, защото 18-ките ми бяха реплики и бяха мноого тежки.Поради това 3000 км.след като купих колата ми се разби предницата.Возията с по-големите беше отвратителна, но все пак ако искаме само да се ВОЗИМ "министерската" и да е като в лодка ще си купим Ситроен, нали!?За здравина се оказаха много здрави, нищо че са реплики!Градско като си караш по-внимателно няма да усетиш толкова разлика и друсане, но при ускорение ИМА ГОЛЯМА!
Колата добива съвсем различен и нов облик с по-големи и по издадени "търкалета" според мен, нищо че става "мъртвец", то и без това с тоя акциз, почти всички са ни мъртво родени!:confused: :D

(с 18-ките в галерията)
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

Мнение от SaRsEmA » 29 Апр 2009, 21:58

Колега,бил съм със 18 на старото БМВ и сегашното ми е 19 нямам никакви дертове.Относно варвенето както всеки вика колата щяла да се спъни няма такова нещо при мен си варви идеално.220 км. си ги дига перфектно.колата ми е 2002 Е46 новия фейс 150 коня.Успех!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 29 Апр 2009, 22:07

Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето :uups: , виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46. :D Благодаря и се извинявам още веднъж.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 2.11.2008

18ки за Х3 и Е46 спорт пакет 8J на10J оригинални 800 лева

Мнение от кабрио-318 » 29 Апр 2009, 22:08

КАТО СТАА ВЪШРОС ЗА 18КИ КО ШИ КАИШ А Ш-Ш


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 29 Апр 2009, 22:13

ludmilcar написа:Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето :uups: , виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46. :D Благодаря и се извинявам още веднъж.


фланци....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 29 Апр 2009, 22:27

ОК Благодарско :bchug: :yes:


Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от ///M Body Shop » 29 Апр 2009, 23:31

TUZara` написа:
ludmilcar написа:Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето :uups: , виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46. :D Благодаря и се извинявам още веднъж.


фланци....
Фланци ше иска ако ги слага от е46 на е39! А тука се сети с фланци кво ше стане!
А по темата, колега слагай "19-те с пълна сила, и не се притеснявай грам.
И да сложиш снимки после да гледаме 8)
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 29 Апр 2009, 23:55

TUZara` написа:
ludmilcar написа:Колеги извинявам се че исползвам темата на момчето :uups: , виждам че повечето от вас са доста в час с параметрите на джантите, та имам следното питане. Джанти 18 цола от Е-39 мога ли да ги сложа на Е-46. :D Благодаря и се извинявам още веднъж.


фланци....


Като и навре и едни фланци...и ще изкара гумите пред калниците!

Колега-гледа се ЕТ-то.
На Е46 не трябва да се слага джанта с ЕТ по-малко от 35 по спомен...всичко по-малко започва да опира/стърже.
С ЕТ 47 са оригинални ///М 18 цолови джанти като тези от галерията на колегата titto (модела!не знам дали са оригинални) - те си стоят просто перфектно с 255/35/18 отзад и 225/40/18 отпред.
Въпросните джанти са с различна широчина (и това трябва да се има в предвид!!) - 8J отпред и 8 1/2J отзад (максимум по спомен дават 9J за Е46 отзад - отпред не си спомням вече)

Точно такива джанти като на колегата titto търкалям и аз с горепосочения размер гуми - нямам проблеми никакви, максималната ми скорост не се е променила!! (аз не я напъвам много на стартове - автоматик е, но осезаема разлика не съм усетил!)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 30 Апр 2009, 9:25

Най-вероятно ще ги продам или ще ги бартеросам защото са с ЕТ-15 иначе са много красиви мисля че се водят реплика на М///5. Поздрави и благодаря за компетентните мнения. :bowdown:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook