за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 09 Апр 2009, 18:15

Hellrider написа:тази вата една такава по-тъмно кафяво към сиво ли е?
минерална има само на топчета и тя е по-жълтеникава, но идва доста, а тази на листовете /100на 60см/ се води каменна и като характеристики дори е по-добра :) тествах я със запалката и не се запалва :D за влагата ще поема, но не кой знае колко, а и като се отдели правилно с найлон от задната част мисля няма да има грижи


Днес ходих до Бриколаж на Цариградско и вата на лист - нямаха :confused: , а в събота мислех да се пробвам да го направя това :( Иначе колко листа стигат горе-долу? И на задните кори има ли щипки ? :roll: за кабрио става въпрос, предполагам че е като купето

поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Мнение от Пилев » 09 Апр 2009, 21:00

То е не възможно да се пълни с вода като се сложи найлона , иначе не би ли седвало, че при един хубав дъжд да се напълни и да почне да тече и вътре в купето като няма вата. Пък и тя не е ли някаква непромукаема, но това ще го покаже времето. Тя ако се намокри ще почне да мирише гадно много преди да почне да вреди на вратата.
И аз мисля скоро да се пробвам да направя този "тунинг", защото много ми тропкат и мойте кори и направо е ужас.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 10 Апр 2009, 14:58

на няколко пъти свърших цялата процедура за 4-те врати , понеже ги бях слагал със авто силикон предния път видях голям зор да ги снема ама стана добре , заедно с това сложих и нови уплатнение на стъклата , махнах старите найлони и направих нови с шаблон от доста дебел найлон , изрязах го само около дръжката много плътно и две дупчици за болтовете , мислех да го лепна за ламарината с двойнозалепващо ама не намерих и със черния силикон ... оттам залепих 2-3 слоя вата на всяка кора и обратно към вратите, и преди си беше добре , но като удариш по кората звука не е тътен а кух и дразнещ , сега стана добре , идеята със вата и новия найлон помогна в моя случай
BMW 318is

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 10 Апр 2009, 15:33

е дайте снимки на процеса де :help:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 10 Апр 2009, 16:03

phantomas написа: оттам залепих 2-3 слоя вата на всяка кора и


с какво :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 10 Апр 2009, 16:29

Rebel написа:
phantomas написа: оттам залепих 2-3 слоя вата на всяка кора и


с какво :?:
Силикон,Ц-200 по желание ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 21.09.2008
Местоположение: plovdiv

Мнение от vlashev » 10 Апр 2009, 20:22

аиде и аз да се изкажа-тази г имнастика е правих преди 3 години на сивика-въпросната минерална вата е лепях директно на ламарините с хелми текс лепило
-разбира се лаисните на вратите бяха свалени от наи горната то4ка до наи долната ватата е запе4атах с наилон-ако има те4 от стъклото да се сти4а по наилона и саответно до каналите на вратата а за корите -вие се спрявяте ве4е с тях не забравяите 4е важно е да няма влага и да не е моро-ватата сахне бавно
а днес слу4аино на едно ауди и един рекстан видях 4е ж калниците им има пълнеж от 4ерен стериопор какжто имам и аз на амортисиорите на компота
успех на вси4ки- и сорка за правописа поздрави за красивата тема.
=-=-=-=-=-=-=-=

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 18 Апр 2009, 11:02

Днес свалих корите и се хванах за главата. Всички щипки са здрави, но явно не са оригинални и са с 1 идея по - малки от оригиналните и не държат хубаво. По сериозния ми проблем обаче е, че на пасажерската врата пласмаската която захваща кората към вратата е в буквалния смисъл ТОТАЛ ЩЕТА ;( , абсолютно нищо не става от нея. Гледам няма номер, което сигурно ще рече, че отделно не се продава :confused: , а корите са ми обшити скоро с кожа и не искам да ги сменям. Има ли начин да си намеря само въпросната пластмаса ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 18 Апр 2009, 11:15

Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата....

Здравей колега, аз не успях да намеря пластмаските. Намерих от морга една кора в окаяно състояние, на която обаче пластмасите бяха здрави и ги смених, залепих с силикон дето се нагрява с пистолет, но не задържаха след което ги лепих с поксипол и досега няма проблеми, хубаво е ако сменяш щипките да им сложиш по една гумена шайбичка :) Поздрави! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 18 Апр 2009, 11:31

SvetlyoSvetlyo написа:
Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата....

Здравей колега, аз не успях да намеря пластмаските. Намерих от морга една кора в окаяно състояние, на която обаче пластмасите бяха здрави и ги смених, залепих с силикон дето се нагрява с пистолет, но не задържаха след което ги лепих с поксипол и досега няма проблеми, хубаво е ако сменяш щипките да им сложиш по една гумена шайбичка :) Поздрави! :)


мерси за бързия отговор, колега :) Ще търся... а за гумените шайбички се сетих, но не намерих с подходящ размер :|

P.S: Задните кори на какво се държат ? :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 18 Апр 2009, 12:32

Задните кори са като предните... шайбички си изрежи от вътрешна гума на колело ;) даже мисля че стана по добре отколкото с оригиналните шайби :P Поздрави! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 19 Апр 2009, 11:40

Лично аз ватата я слагам на кората и няма как да се намокри, защото преди да кача кората затварям добре (където е възможно ) отворите откъм ламарината, после слагам и фабричната изолация и нея я лепя. Ако влезне толкова вода, че да намокри кората отвътре....по-скоро колата има доста по-важни неща за правене преди ...изолацията, защото аз съм имал 2 купета и досега такова нещо не се е случвало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Апр 2009, 20:16

Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата. Всички щипки са здрави, но явно не са оригинални и са с 1 идея по - малки от оригиналните и не държат хубаво. По сериозния ми проблем обаче е, че на пасажерската врата пласмаската която захваща кората към вратата е в буквалния смисъл ТОТАЛ ЩЕТА ;( , абсолютно нищо не става от нея. Гледам няма номер, което сигурно ще рече, че отделно не се продава :confused: , а корите са ми обшити скоро с кожа и не искам да ги сменям. Има ли начин да си намеря само въпросната пластмаса ? :roll:


ако все още търсиш тая пластмаса аз имам евтино за продаване една кора от купе предполагам е същата с пластмасите здрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 26 Апр 2009, 20:42

maiden написа:А щипките сменихте ли :)
В Дару са 4.80, 20 броя ;)


Здравейте,
някой може ли да ми каже как да ги търся тези щипки в дару да си ги купя.Или номер да ми каже или нещо такова, сега почивните дни и аз ше го правя това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 26 Апр 2009, 20:46

SvetlyoSvetlyo написа:Номенклатурен номер : 51411973500
Описание : ЩИПКА КОРА ВРАТА

:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook