за Е36 и тропкането на корите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
Hellrider написа:тази вата една такава по-тъмно кафяво към сиво ли е?
минерална има само на топчета и тя е по-жълтеникава, но идва доста, а тази на листовете /100на 60см/ се води каменна и като характеристики дори е по-добратествах я със запалката и не се запалва
за влагата ще поема, но не кой знае колко, а и като се отдели правилно с найлон от задната част мисля няма да има грижи
Днес ходих до Бриколаж на Цариградско и вата на лист - нямаха



поздрави
То е не възможно да се пълни с вода като се сложи найлона , иначе не би ли седвало, че при един хубав дъжд да се напълни и да почне да тече и вътре в купето като няма вата. Пък и тя не е ли някаква непромукаема, но това ще го покаже времето. Тя ако се намокри ще почне да мирише гадно много преди да почне да вреди на вратата.
И аз мисля скоро да се пробвам да направя този "тунинг", защото много ми тропкат и мойте кори и направо е ужас.
И аз мисля скоро да се пробвам да направя този "тунинг", защото много ми тропкат и мойте кори и направо е ужас.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
на няколко пъти свърших цялата процедура за 4-те врати , понеже ги бях слагал със авто силикон предния път видях голям зор да ги снема ама стана добре , заедно с това сложих и нови уплатнение на стъклата , махнах старите найлони и направих нови с шаблон от доста дебел найлон , изрязах го само около дръжката много плътно и две дупчици за болтовете , мислех да го лепна за ламарината с двойнозалепващо ама не намерих и със черния силикон ... оттам залепих 2-3 слоя вата на всяка кора и обратно към вратите, и преди си беше добре , но като удариш по кората звука не е тътен а кух и дразнещ , сега стана добре , идеята със вата и новия найлон помогна в моя случай
BMW 318is
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Силикон,Ц-200 по желаниеRebel написа:phantomas написа: оттам залепих 2-3 слоя вата на всяка кора и
с какво

аиде и аз да се изкажа-тази г имнастика е правих преди 3 години на сивика-въпросната минерална вата е лепях директно на ламарините с хелми текс лепило
-разбира се лаисните на вратите бяха свалени от наи горната то4ка до наи долната ватата е запе4атах с наилон-ако има те4 от стъклото да се сти4а по наилона и саответно до каналите на вратата а за корите -вие се спрявяте ве4е с тях не забравяите 4е важно е да няма влага и да не е моро-ватата сахне бавно
а днес слу4аино на едно ауди и един рекстан видях 4е ж калниците им има пълнеж от 4ерен стериопор какжто имам и аз на амортисиорите на компота
успех на вси4ки- и сорка за правописа поздрави за красивата тема.
-разбира се лаисните на вратите бяха свалени от наи горната то4ка до наи долната ватата е запе4атах с наилон-ако има те4 от стъклото да се сти4а по наилона и саответно до каналите на вратата а за корите -вие се спрявяте ве4е с тях не забравяите 4е важно е да няма влага и да не е моро-ватата сахне бавно
а днес слу4аино на едно ауди и един рекстан видях 4е ж калниците им има пълнеж от 4ерен стериопор какжто имам и аз на амортисиорите на компота
успех на вси4ки- и сорка за правописа поздрави за красивата тема.
=-=-=-=-=-=-=-=
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
Днес свалих корите и се хванах за главата. Всички щипки са здрави, но явно не са оригинални и са с 1 идея по - малки от оригиналните и не държат хубаво. По сериозния ми проблем обаче е, че на пасажерската врата пласмаската която захваща кората към вратата е в буквалния смисъл ТОТАЛ ЩЕТА ;( , абсолютно нищо не става от нея. Гледам няма номер, което сигурно ще рече, че отделно не се продава
, а корите са ми обшити скоро с кожа и не искам да ги сменям. Има ли начин да си намеря само въпросната пластмаса ? 


- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата....
Здравей колега, аз не успях да намеря пластмаските. Намерих от морга една кора в окаяно състояние, на която обаче пластмасите бяха здрави и ги смених, залепих с силикон дето се нагрява с пистолет, но не задържаха след което ги лепих с поксипол и досега няма проблеми, хубаво е ако сменяш щипките да им сложиш по една гумена шайбичка


- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
SvetlyoSvetlyo написа:Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата....
Здравей колега, аз не успях да намеря пластмаските. Намерих от морга една кора в окаяно състояние, на която обаче пластмасите бяха здрави и ги смених, залепих с силикон дето се нагрява с пистолет, но не задържаха след което ги лепих с поксипол и досега няма проблеми, хубаво е ако сменяш щипките да им сложиш по една гумена шайбичкаПоздрави!
мерси за бързия отговор, колега


P.S: Задните кори на какво се държат ?

- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Задните кори са като предните... шайбички си изрежи от вътрешна гума на колело
даже мисля че стана по добре отколкото с оригиналните шайби
Поздрави! 



- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Лично аз ватата я слагам на кората и няма как да се намокри, защото преди да кача кората затварям добре (където е възможно ) отворите откъм ламарината, после слагам и фабричната изолация и нея я лепя. Ако влезне толкова вода, че да намокри кората отвътре....по-скоро колата има доста по-важни неща за правене преди ...изолацията, защото аз съм имал 2 купета и досега такова нещо не се е случвало.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Rebel написа:Днес свалих корите и се хванах за главата. Всички щипки са здрави, но явно не са оригинални и са с 1 идея по - малки от оригиналните и не държат хубаво. По сериозния ми проблем обаче е, че на пасажерската врата пласмаската която захваща кората към вратата е в буквалния смисъл ТОТАЛ ЩЕТА ;( , абсолютно нищо не става от нея. Гледам няма номер, което сигурно ще рече, че отделно не се продава, а корите са ми обшити скоро с кожа и не искам да ги сменям. Има ли начин да си намеря само въпросната пластмаса ?
ако все още търсиш тая пластмаса аз имам евтино за продаване една кора от купе предполагам е същата с пластмасите здрави
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани