316и компакт М43 гасне и трудно пали?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
316и компакт М43 гасне и трудно пали?
Колеги имам следния проблем мотора е М43, от време на време като тръгвам да паля и гасне веднага, след това въртя около 10 секунди и пали, но това не е нормално всякаш не и стига гориво. Сутринта я запалих и нямаше проблеми карах я около 2км, но още беше студена (точно в средата на синьото) и спрях за малко, след 2мин паля и го направи тоя номер, вече 3,4 пати ми прави тая мизерия като я запаля сутринта няма проблем и като я угася преди да е вдигнала темп. го прави. От какво може да е? Да кажа само, че бензиновата помпа, дебитомера, стъпковото моторче, бубини, свещи и кабели са сменени. Ако някой е имал подобен пролем моля да пише, благодаря предварително.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Аз го сменям на 30к.км. Но не карам много на бензин и не ми е проблем особено. Нищо, че пак циркулира гориво в системата.
От къде намери оригинален ауспух и на какви пари, може и на ЛС, да не флудим темата.
Иначе пробвайте го това със сондата. Върти ми се нещо наум, щом сте сменили всичко друго и няма промяна.
От къде намери оригинален ауспух и на какви пари, може и на ЛС, да не флудим темата.
Иначе пробвайте го това със сондата. Върти ми се нещо наум, щом сте сменили всичко друго и няма промяна.
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колегата е прав, първото и най-лесно и евтино нещо е да си проверите маркучите да не би да дърпа въздух от някой. Поогледайте най вече гуфрирания от дебитомера към смукатела, че при него най често се среща този проблем.
Ако не е от маркучите другото което ми идва на ум е температурен датчик на инжекцията, може и ламбда да е ама според мен е по малко вероятно. Така или иначе за да се разбере е най добре един елкон да и се пусне, иначе само гадаем.
Ако не е от маркучите другото което ми идва на ум е температурен датчик на инжекцията, може и ламбда да е ама според мен е по малко вероятно. Така или иначе за да се разбере е най добре един елкон да и се пусне, иначе само гадаем.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Не съм пробвал колега смених си горивния филтър, но пак го прави, чакам сега за сондата да пристигне тогава ще пиша не съм забравил.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани