316и компакт М43 гасне и трудно пали?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

316и компакт М43 гасне и трудно пали?

Мнение от BH5482BH » 24 Апр 2009, 17:57

Колеги имам следния проблем мотора е М43, от време на време като тръгвам да паля и гасне веднага, след това въртя около 10 секунди и пали, но това не е нормално всякаш не и стига гориво. Сутринта я запалих и нямаше проблеми карах я около 2км, но още беше студена (точно в средата на синьото) и спрях за малко, след 2мин паля и го направи тоя номер, вече 3,4 пати ми прави тая мизерия като я запаля сутринта няма проблем и като я угася преди да е вдигнала темп. го прави. От какво може да е? Да кажа само, че бензиновата помпа, дебитомера, стъпковото моторче, бубини, свещи и кабели са сменени. Ако някой е имал подобен пролем моля да пише, благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.10.2008

Мнение от buksata » 24 Апр 2009, 18:28

Колега и аз го имам този проблем.Паля карам 2,3 км гася и после пали трудно.Но като е загряла вече нямам проблеми.Та и аз незнам от какво може да е???Надявам се да има човек който да ни помогне. 318и

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 24 Апр 2009, 18:32

Същата работа незнам от какво е доста неща смених и продалжава мизерията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Апр 2009, 18:40

Kaк са ви гърнетата? Има ли детонация като запали или пали нормално?
Горивен филтър?
Откачете ламбда сондата, изцяло я откачете от буксата и покарайте няколко дни така да видим кво ще стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 24 Апр 2009, 18:43

Гърнето е ново огигиналното, но горивния не съм го сменял той на колко горе долу се сменя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 24 Апр 2009, 18:46

Не моето си пали нормално няма детонации

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Апр 2009, 18:51

Аз го сменям на 30к.км. Но не карам много на бензин и не ми е проблем особено. Нищо, че пак циркулира гориво в системата.
От къде намери оригинален ауспух и на какви пари, може и на ЛС, да не флудим темата.
Иначе пробвайте го това със сондата. Върти ми се нещо наум, щом сте сменили всичко друго и няма промяна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 26 Апр 2009, 16:18

при мен така правеше и като смених ланда сонда и се оправи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 26 Апр 2009, 17:56

Явно моята е започнала да си отива и е за смяна


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Мнение от JustVeli » 28 Апр 2009, 0:49

Колеги и аз имах този проблем вижте си този маркуч от дебитомера към колекторите при мен беше цепнат толкова леко но по цялата окръжност че просто едва го видъх но като вземе повече въздух изтриса и гасне също трудно пали но може да са още много причини просто проверете и това :)


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Мнение от JustVeli » 28 Апр 2009, 0:49

JustVeli написа:Колеги и аз имах този проблем вижте си този маркуч от дебитомера към колекторите при мен беше цепнат толкова леко но по цялата окръжност че просто едва го видях но като вземе повече въздух изтриса и гасне също трудно пали но може да са още много причини просто проверете и това :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 28 Апр 2009, 13:50

Колегата е прав, първото и най-лесно и евтино нещо е да си проверите маркучите да не би да дърпа въздух от някой. Поогледайте най вече гуфрирания от дебитомера към смукатела, че при него най често се среща този проблем.
Ако не е от маркучите другото което ми идва на ум е температурен датчик на инжекцията, може и ламбда да е ама според мен е по малко вероятно. Така или иначе за да се разбере е най добре един елкон да и се пусне, иначе само гадаем.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 28 Апр 2009, 14:49

Добре колеги по принцип ако има сцепен маркуч ми играят оборотите, но ще ги погледна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 28 Апр 2009, 16:00

Почти седмица мина. Няма никакъв отговор... Пробва ли да откачиш буксата на сондата и да видиш дали има разлика... Иначе темата ще стане като всички останали от типа "Помощ... помагайте".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 28 Апр 2009, 16:03

Не съм пробвал колега смених си горивния филтър, но пак го прави, чакам сега за сондата да пристигне тогава ще пиша не съм забравил.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook