ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 21 Апр 2009, 20:40

ares2 написа:нали си с М50? от много ли време го имаш? сменял ли си му ти до сега нещо?

Ами да колега с м50 сам и по мотора нищо не сам сменял.... сменял; сам радиатор ремъка и останалите неща които си вървят с времето.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 21 Апр 2009, 20:43

stef4o_BMW написа:Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.

Ами колега последно наливах антифриз януари месец и си я обезъздуших и досега не сам го барал а като си пусна парното още в синята зона си духа топличко и колата си загрява нормално,а тези бели петна не са по цялата щека колега а само на места и колата не пуши бяло отзад а синичко :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 21 Апр 2009, 20:48

metodi80 написа:
C8699HX написа:
metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!





Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза :чрд:


Не е точно така .... повишеното ниво на маслото (говорим за конкретен случай , когато нивото на маслото се мери на изстинал двигател и на едно и също място ... за да е обективно измерването) не винаги е белег за избила гарнитура на глава (освен в случаите когато нивото е чувствително повишено). А иначе ако цвета на маслото е като боза , то това означава наистина 100 % избила гарнитура и наличие на антрифриз в маслото !!!!

Колега нивото не се повишава а спада леко :D и цвета му си е нормален....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Мнение от GRECE » 21 Апр 2009, 21:11

Здрасти Колега , Следя темата от самото начало.Аз имам същия проблем>Бяла щека и капачката на маслото също е така>Смених термостат от 87гр. на 92гр. проблема си остана загрява за минути но пак същия проблем си остана.Казаха ми че от капачката на маслото уплатнението е здало багажа,смених и уплатнението но пак така.Щом не ти меси Антифриз и масло няма проблем трябва постоянно да почистваш щеката и капачката и газ.Аз от 3-години карам така и неслизам от нея нямам проблеми.Причините за Конденза са<Ако караш на гас,Некачественно масло и промяната на Времето от студено на топло и обратно,Каране на каси растояния в града.Не се хварляи в грижи следи си постоянно нивото на масло и антифриз почистваи щеката и капачката и газ не я жали много,много.Опани я изван града 100,150км.и като се варнеш провери и ще видиш че няма да има бяло никаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 21 Апр 2009, 21:21

llazarr написа:Колега нивото не се повишава а спада леко :D и цвета му си е нормален....
Конденз е колега нищо страшно ;) а щом нивото на маслото пада и пуши отзад, най безболезненото и ефтино упражнение е смяна гумички на клапаните :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Мнение от llazarr » 21 Апр 2009, 21:55

GRECE написа:Здрасти Колега , Следя темата от самото начало.Аз имам същия проблем>Бяла щека и капачката на маслото също е така>Смених термостат от 87гр. на 92гр. проблема си остана загрява за минути но пак същия проблем си остана.Казаха ми че от капачката на маслото уплатнението е здало багажа,смених и уплатнението но пак така.Щом не ти меси Антифриз и масло няма проблем трябва постоянно да почистваш щеката и капачката и газ.Аз от 3-години карам така и неслизам от нея нямам проблеми.Причините за Конденза са<Ако караш на гас,Некачественно масло и промяната на Времето от студено на топло и обратно,Каране на каси растояния в града.Не се хварляи в грижи следи си постоянно нивото на масло и антифриз почистваи щеката и капачката и газ не я жали много,много.Опани я изван града 100,150км.и като се варнеш провери и ще видиш че няма да има бяло никаде.

Колега на мен даже капачката за маслото ми е чисто нова и по нея няма нищо бяло само по шеката.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

,,,,,,,,,,,,,

Мнение от GRECE » 21 Апр 2009, 22:36

Еми не се притесняваи наблюдаваи нивата забарсваи и караи. Наистена кондеза пречи на двигатела по някакав начин но какво да се прави.По често смяна на масло качествено,преди смяна промиване на масленната система и така.

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 22 Апр 2009, 11:10

:OT: лазо дай да му сложиме на маторя малко силикагел да обира влагата бря :mhihi:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Мнение от Mollov » 22 Апр 2009, 12:59

llazarr написа:Колега на мен даже капачката за маслото ми е чисто нова и по нея няма нищо бяло само по шеката.....


Научи се да не пускаш по 5 поста един след друг да отговаряш на всеки по отделно. Или ще си пишеш всичко в един пост както му е реда, или ще трием и ще се заключваме.... ти си избери :cop:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от cHaunepucTa » 20 Мар 2012, 11:19

Здравейте колеги,
Темата е стара, но имам подобен проблем.
Преди 2 дни купих колата от ....Дупница....

Бмв 318и 143 к.с. 2003 год.
Гледахме много време колата, карахме я , пържихме я, няма проблеми. Мерихме компресия, на всички цилиндри ~10.5 /на всички еднакво/.
Маслото черно беше и си помислихме ,че мн време е стояла и не е карана тая кола - все пак от Италия...не се знае...
Взехме колата, смених маслото и другите консумативи. Колата си върви, загрява си бързо и температурата си стои на средата.
Сутринта вдигам щеката да видя дали трябва да се долее малко масло и кво да видя....майонеза...
На места по щеката има малки бели петна приличащи на майонеза и колкото и пъти да изчистя щеката и после я вдигна пак, пак има по 2-3 налепчета.
Нивото на антифриза още не мога да го засека, щото беше пълно до горе още като купувах колата.
Ауспуха е чист...все едно е чисто нов, не пуши колата или поне аз не виждам да пуши.

Та, колеги разбирате ме след закупуване на колата от Дупница :banghead: , да ги видя тия петна по щеката, да отивам ли да отваряме да гледаме гарнитурата и да ми препоръчате сервиз... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от vaykisss » 21 Мар 2012, 23:51

cHaunepucTa написа:Здравейте колеги,
Темата е стара, но имам подобен проблем.
Преди 2 дни купих колата от ....Дупница....

Бмв 318и 143 к.с. 2003 год.
Гледахме много време колата, карахме я , пържихме я, няма проблеми. Мерихме компресия, на всички цилиндри ~10.5 /на всички еднакво/.
Маслото черно беше и си помислихме ,че мн време е стояла и не е карана тая кола - все пак от Италия...не се знае...
Взехме колата, смених маслото и другите консумативи. Колата си върви, загрява си бързо и температурата си стои на средата.
Сутринта вдигам щеката да видя дали трябва да се долее малко масло и кво да видя....майонеза...
На места по щеката има малки бели петна приличащи на майонеза и колкото и пъти да изчистя щеката и после я вдигна пак, пак има по 2-3 налепчета.
Нивото на антифриза още не мога да го засека, щото беше пълно до горе още като купувах колата.
Ауспуха е чист...все едно е чисто нов, не пуши колата или поне аз не виждам да пуши.

Та, колеги разбирате ме след закупуване на колата от Дупница :banghead: , да ги видя тия петна по щеката, да отивам ли да отваряме да гледаме гарнитурата и да ми препоръчате сервиз... :help:


:nono: не бързай толкова с тая гарнитура ,аз се вкарах в подобен филм ,това може да е признак на масло менте или ако колата се кара на къси разстояния ,попринцип лятото изчезва :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от cHaunepucTa » 22 Мар 2012, 13:12

Днес сутринта оставих колата на майстор.
Каза, че ще види от какво е, но първо да погледне ,че отдолу тече масло отнякъде.
Първо да види тоя проблем и после ще види какво се случва.
Между другото, гледам вече 3ти ден антифриза не е мръднал, май не се губи.

Ще пиша, ако има развитие.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от saleen » 23 Мар 2012, 20:14

Такъв проблем съм виждал на друга кола-Опел Кадет, имаше изобилно майонеза и по капачката, беше сбозено и по щеката, а бе 100% си мислех, че е гарнитура, проблемът се оказа в самото масло-уж някаква прехвалена синтетика, преди това беше каран с някакво минерално, не правеше грам конденз никъде :dunno: Ама това беше зимата при големи студове и се караше на газ, като се постопли и като почнаха да я карат на дълъг път майонезата се стопи и маслото се избистри. Та човек не бива да бърза да се вкарва в разни филми...
Никой не мое ма връне на селу!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от cHaunepucTa » 26 Мар 2012, 11:10

Ами вече бях на майстор, диагностиката не показа нищо, майстора каза, че не надува маркучи, антифриза бил добре(чист бил), обаче яко тече масло от няколко места и самото масло мирише лошо, на изгоряло, абе все едно не е сменяно много отдавна(а е сменено преди седмица с Castrol Magnatec 10W40).
Утре ще я оставям да ми сменя о-пръстени, семеринги и гарнитурки от които тече масло, да смени клапан на картерни газове(по моя преценка), да смени маслото с друго(може това да е менте или да е прочистило старите боклуци) и оттам вече да следим колата.

ПС:
Сутринта колата започна да мени обороти, докато си е загряла. :banghead:
Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.

Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от vaykisss » 26 Мар 2012, 12:55

Сутринта колата започна да мени обороти, докато си е загряла. :banghead:
Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.

Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам :ranting:[/quote]

правилно си се ориантирал ,клапана на картерните газове,дава подобни симптоми(но се убеди дали е той,че аз го взех 80 кинта)иди при диагности и му кажи да го пръсне със спрейче и да види дали има промяна в оборотите и ако го сменяш не забравяй и маркуча да си смениш
пс и от смучене на въздух мени обороти прегледеай си вакумите и най вече гуфрето при дебитомера :yes:
успех

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook