ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
stef4o_BMW написа:Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.
Ами колега последно наливах антифриз януари месец и си я обезъздуших и досега не сам го барал а като си пусна парното още в синята зона си духа топличко и колата си загрява нормално,а тези бели петна не са по цялата щека колега а само на места и колата не пуши бяло отзад а синичко

metodi80 написа:C8699HX написа:metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!
Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза
Не е точно така .... повишеното ниво на маслото (говорим за конкретен случай , когато нивото на маслото се мери на изстинал двигател и на едно и също място ... за да е обективно измерването) не винаги е белег за избила гарнитура на глава (освен в случаите когато нивото е чувствително повишено). А иначе ако цвета на маслото е като боза , то това означава наистина 100 % избила гарнитура и наличие на антрифриз в маслото !!!!
Колега нивото не се повишава а спада леко

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Здрасти Колега , Следя темата от самото начало.Аз имам същия проблем>Бяла щека и капачката на маслото също е така>Смених термостат от 87гр. на 92гр. проблема си остана загрява за минути но пак същия проблем си остана.Казаха ми че от капачката на маслото уплатнението е здало багажа,смених и уплатнението но пак така.Щом не ти меси Антифриз и масло няма проблем трябва постоянно да почистваш щеката и капачката и газ.Аз от 3-години карам така и неслизам от нея нямам проблеми.Причините за Конденза са<Ако караш на гас,Некачественно масло и промяната на Времето от студено на топло и обратно,Каране на каси растояния в града.Не се хварляи в грижи следи си постоянно нивото на масло и антифриз почистваи щеката и капачката и газ не я жали много,много.Опани я изван града 100,150км.и като се варнеш провери и ще видиш че няма да има бяло никаде.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Конденз е колега нищо страшноllazarr написа:Колега нивото не се повишава а спада лекои цвета му си е нормален....


Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
GRECE написа:Здрасти Колега , Следя темата от самото начало.Аз имам същия проблем>Бяла щека и капачката на маслото също е така>Смених термостат от 87гр. на 92гр. проблема си остана загрява за минути но пак същия проблем си остана.Казаха ми че от капачката на маслото уплатнението е здало багажа,смених и уплатнението но пак така.Щом не ти меси Антифриз и масло няма проблем трябва постоянно да почистваш щеката и капачката и газ.Аз от 3-години карам така и неслизам от нея нямам проблеми.Причините за Конденза са<Ако караш на гас,Некачественно масло и промяната на Времето от студено на топло и обратно,Каране на каси растояния в града.Не се хварляи в грижи следи си постоянно нивото на масло и антифриз почистваи щеката и капачката и газ не я жали много,много.Опани я изван града 100,150км.и като се варнеш провери и ще видиш че няма да има бяло никаде.
Колега на мен даже капачката за маслото ми е чисто нова и по нея няма нищо бяло само по шеката.....
,,,,,,,,,,,,,
Еми не се притесняваи наблюдаваи нивата забарсваи и караи. Наистена кондеза пречи на двигатела по някакав начин но какво да се прави.По често смяна на масло качествено,преди смяна промиване на масленната система и така.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
llazarr написа:Колега на мен даже капачката за маслото ми е чисто нова и по нея няма нищо бяло само по шеката.....
Научи се да не пускаш по 5 поста един след друг да отговаряш на всеки по отделно. Или ще си пишеш всичко в един пост както му е реда, или ще трием и ще се заключваме.... ти си избери

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Здравейте колеги,
Темата е стара, но имам подобен проблем.
Преди 2 дни купих колата от ....Дупница....
Бмв 318и 143 к.с. 2003 год.
Гледахме много време колата, карахме я , пържихме я, няма проблеми. Мерихме компресия, на всички цилиндри ~10.5 /на всички еднакво/.
Маслото черно беше и си помислихме ,че мн време е стояла и не е карана тая кола - все пак от Италия...не се знае...
Взехме колата, смених маслото и другите консумативи. Колата си върви, загрява си бързо и температурата си стои на средата.
Сутринта вдигам щеката да видя дали трябва да се долее малко масло и кво да видя....майонеза...
На места по щеката има малки бели петна приличащи на майонеза и колкото и пъти да изчистя щеката и после я вдигна пак, пак има по 2-3 налепчета.
Нивото на антифриза още не мога да го засека, щото беше пълно до горе още като купувах колата.
Ауспуха е чист...все едно е чисто нов, не пуши колата или поне аз не виждам да пуши.
Та, колеги разбирате ме след закупуване на колата от Дупница
, да ги видя тия петна по щеката, да отивам ли да отваряме да гледаме гарнитурата и да ми препоръчате сервиз... 
Темата е стара, но имам подобен проблем.
Преди 2 дни купих колата от ....Дупница....
Бмв 318и 143 к.с. 2003 год.
Гледахме много време колата, карахме я , пържихме я, няма проблеми. Мерихме компресия, на всички цилиндри ~10.5 /на всички еднакво/.
Маслото черно беше и си помислихме ,че мн време е стояла и не е карана тая кола - все пак от Италия...не се знае...
Взехме колата, смених маслото и другите консумативи. Колата си върви, загрява си бързо и температурата си стои на средата.
Сутринта вдигам щеката да видя дали трябва да се долее малко масло и кво да видя....майонеза...
На места по щеката има малки бели петна приличащи на майонеза и колкото и пъти да изчистя щеката и после я вдигна пак, пак има по 2-3 налепчета.
Нивото на антифриза още не мога да го засека, щото беше пълно до горе още като купувах колата.
Ауспуха е чист...все едно е чисто нов, не пуши колата или поне аз не виждам да пуши.
Та, колеги разбирате ме след закупуване на колата от Дупница


- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
cHaunepucTa написа:Здравейте колеги,
Темата е стара, но имам подобен проблем.
Преди 2 дни купих колата от ....Дупница....
Бмв 318и 143 к.с. 2003 год.
Гледахме много време колата, карахме я , пържихме я, няма проблеми. Мерихме компресия, на всички цилиндри ~10.5 /на всички еднакво/.
Маслото черно беше и си помислихме ,че мн време е стояла и не е карана тая кола - все пак от Италия...не се знае...
Взехме колата, смених маслото и другите консумативи. Колата си върви, загрява си бързо и температурата си стои на средата.
Сутринта вдигам щеката да видя дали трябва да се долее малко масло и кво да видя....майонеза...
На места по щеката има малки бели петна приличащи на майонеза и колкото и пъти да изчистя щеката и после я вдигна пак, пак има по 2-3 налепчета.
Нивото на антифриза още не мога да го засека, щото беше пълно до горе още като купувах колата.
Ауспуха е чист...все едно е чисто нов, не пуши колата или поне аз не виждам да пуши.
Та, колеги разбирате ме след закупуване на колата от Дупница, да ги видя тия петна по щеката, да отивам ли да отваряме да гледаме гарнитурата и да ми препоръчате сервиз...


- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Днес сутринта оставих колата на майстор.
Каза, че ще види от какво е, но първо да погледне ,че отдолу тече масло отнякъде.
Първо да види тоя проблем и после ще види какво се случва.
Между другото, гледам вече 3ти ден антифриза не е мръднал, май не се губи.
Ще пиша, ако има развитие.
Каза, че ще види от какво е, но първо да погледне ,че отдолу тече масло отнякъде.
Първо да види тоя проблем и после ще види какво се случва.
Между другото, гледам вече 3ти ден антифриза не е мръднал, май не се губи.
Ще пиша, ако има развитие.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Такъв проблем съм виждал на друга кола-Опел Кадет, имаше изобилно майонеза и по капачката, беше сбозено и по щеката, а бе 100% си мислех, че е гарнитура, проблемът се оказа в самото масло-уж някаква прехвалена синтетика, преди това беше каран с някакво минерално, не правеше грам конденз никъде
Ама това беше зимата при големи студове и се караше на газ, като се постопли и като почнаха да я карат на дълъг път майонезата се стопи и маслото се избистри. Та човек не бива да бърза да се вкарва в разни филми...

Никой не мое ма връне на селу!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Ами вече бях на майстор, диагностиката не показа нищо, майстора каза, че не надува маркучи, антифриза бил добре(чист бил), обаче яко тече масло от няколко места и самото масло мирише лошо, на изгоряло, абе все едно не е сменяно много отдавна(а е сменено преди седмица с Castrol Magnatec 10W40).
Утре ще я оставям да ми сменя о-пръстени, семеринги и гарнитурки от които тече масло, да смени клапан на картерни газове(по моя преценка), да смени маслото с друго(може това да е менте или да е прочистило старите боклуци) и оттам вече да следим колата.
ПС:
Сутринта колата започна да мени обороти, докато си е загряла.
Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.
Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам
Утре ще я оставям да ми сменя о-пръстени, семеринги и гарнитурки от които тече масло, да смени клапан на картерни газове(по моя преценка), да смени маслото с друго(може това да е менте или да е прочистило старите боклуци) и оттам вече да следим колата.
ПС:
Сутринта колата започна да мени обороти, докато си е загряла.

Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.
Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам

- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Сутринта колата започна да мени обороти, докато си е загряла.
Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.
Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам
[/quote]
правилно си се ориантирал ,клапана на картерните газове,дава подобни симптоми(но се убеди дали е той,че аз го взех 80 кинта)иди при диагности и му кажи да го пръсне със спрейче и да види дали има промяна в оборотите и ако го сменяш не забравяй и маркуча да си смениш
пс и от смучене на въздух мени обороти прегледеай си вакумите и най вече гуфрето при дебитомера
успех

Карам, спирам, освобождавам от скорост. Стрелката тръгва стремително надолу, стига 500 оборота и се вдига сама докъм 700-800 оборота. След това сама ги вдига и ги държи на 1500 оборота едно известно време, след което оборотите се нормализират. wtf? какво се случва и аз не знам.
Всички тези "симптоми", възможно ли е да са от едно единствено нещо - запушен клапан за картерни газове или да търся причината на друго място. Вече не знам да се притеснявам ли, да не се ли притеснявам

правилно си се ориантирал ,клапана на картерните газове,дава подобни симптоми(но се убеди дали е той,че аз го взех 80 кинта)иди при диагности и му кажи да го пръсне със спрейче и да види дали има промяна в оборотите и ако го сменяш не забравяй и маркуча да си смениш
пс и от смучене на въздух мени обороти прегледеай си вакумите и най вече гуфрето при дебитомера

успех
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани