Смяна на крушчица в таблото?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Смяна на крушчица в таблото?

Мнение от indianeca » 21 Апр 2009, 1:16

Хора я да се посъветвам с вас и да ми кажете как да си сменя крушчица която свети много слабо на "80км/ч." от скоростомера и предполагам, че дори и малката светлина е от съседните крушчици. Има на още едно местенце, но ще действам аналогично...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 21 Апр 2009, 2:38

Като свалиш таблото ти става ясно как ... ;)
таблото се сваля с 2 лимбусчета, мисля 8-ци, отзад са три букси, откачаш ги и си ти.
Ако си с чупещ волан го "счупи" в най-крайно долно положение и ще изкараш таблото без проблем.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 21 Апр 2009, 8:50

И на мен ми свети на оборотомера на едно място по слабо,но няма да го пипам за сега.Ако при теб са на повече места ги смени-както каза колегата ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 21 Апр 2009, 9:34

Най-вероятно това където ти свети по-слабо ,не е от изгоряла крушка и светлината от съседната,при мен беше така смених ги и трите и пак е същото!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 21 Апр 2009, 12:07

От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 21 Апр 2009, 12:41

indianeca написа:От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?



Виж''светловода" да не се е стопил или да седи накриво.Ако ще сменяш крушките не слагаи по силни от 3w.
За свалянето на таблото погледни тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=322424&highlight=#322424
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 21 Апр 2009, 13:06

indianeca написа:От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?



Абе трудно се вади аз си понараних таблото от дърпане докъто го изкарам. Хвани някои да ти напъва волана а ти вади таблото!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 21 Апр 2009, 17:17

Благодаря за отговорите. Ще използвам написаното от вас колеги :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Апр 2009, 19:36

indianeca написа:Благодаря за отговорите. Ще използвам написаното от вас колеги :)


Колега , таблото се вади ИЗКЛЮЧИТЕЛНО лесно ... но си има чалъм !
отвиваш болтовете дето го държат от горе , след това отвиваш решетчицата на левия въздуховод (дето на нея е бутона за мъгла и превключвателя за фаровете ) , изкарваш тая цялата платформичка , бъркаш през нея и буташ таблото от зад и то излиза супер лесно. След това навиваш ляв волан а таблото го приплъзваш на дясно и на горе първоначално , а после на дясно и на долу и си излиза без грешка , няма счупено , няма одраскано , няма наранено , няма НИЩО повредено. Другия вариянт за да излезе таблото е като отвиеш болтовете дето го държат , да натиснеш силно в долната му част( в основата и то по някога излиза ...но не винаги и има опасност така да го счупиш или повредиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: област Монтана
Пол: Мъж
Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
Мечтае да кара: само BMW

Мнение от Ivan_BMW » 21 Апр 2009, 20:44

Колега преди да свалиш таблото откачи клемите на акумолатора да не направи некоя грешка че при мен от свалянето на таблото ми светна лампата на айрбега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 21 Апр 2009, 22:43

аз съм с 5вата и ми свети супер.крушките са 3.
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Апр 2009, 10:38

metodi80 написа:
indianeca написа:Благодаря за отговорите. Ще използвам написаното от вас колеги :)


Колега , таблото се вади ИЗКЛЮЧИТЕЛНО лесно ... но си има чалъм !
отвиваш болтовете дето го държат от горе , след това отвиваш решетчицата на левия въздуховод (дето на нея е бутона за мъгла и превключвателя за фаровете ) , изкарваш тая цялата платформичка , бъркаш през нея и буташ таблото от зад и то излиза супер лесно. След това навиваш ляв волан а таблото го приплъзваш на дясно и на горе първоначално , а после на дясно и на долу и си излиза без грешка , няма счупено , няма одраскано , няма наранено , няма НИЩО повредено. Другия вариянт за да излезе таблото е като отвиеш болтовете дето го държат , да натиснеш силно в долната му част( в основата и то по някога излиза ...но не винаги и има опасност така да го счупиш или повредиш!

Не е необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и каквото и да е друго нещо. Има два варианта за сваляне на таблото, в зависимост от това, с какъв волан е колата. Трилъчката се блокира в хоризонтално положение на двата лъча, а третия стои вертикално надолу. Таблото се подхваща с отверка между кората и отворите на таблото за болтовете и се натиска надолу, докато се освободи в горния край. След това се обръща с циферблатите надолу и се издърпва да мине между двата лъча. Разкача се първо куплунга в лявата част на таблото и се завърта колкото да бръкнеш с ръка и да разкачиш средния куплунг. Завърташ още малко и разкачаш десния куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.
Последна промяна ивчо3 на 22 Апр 2009, 10:49, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 22 Апр 2009, 10:47

ивчо3 написа:
metodi80 написа:[

...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.


Този 4-и лъчев волан ли имаш предвид?
[url]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=129290&view=1&photo=1[url][%2Furl]&pid=2786393[/url]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Апр 2009, 11:07

MRS написа:
ивчо3 написа:
metodi80 написа:[

...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.


Този 4-и лъчев волан ли имаш предвид?
[url]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=129290&view=1&photo=1[url][%2Furl]&pid=2786393[/url]

Да, този четирилъчев волан имам в предвид. Но както се вижда на снимката, този волан е чупещ, може да се издърпа максимално и да се завърти наляво, като таблото излиза между волана и кората. Наличието на изпъкнала повърхност на четирилъчката в средната част стеснява отвора и е невъзможно таблото да излезе през волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 22 Апр 2009, 18:51

ивчо3 написа:
MRS написа:
ивчо3 написа:
metodi80 написа:[

...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг.

Да, този четирилъчев волан имам в предвид. Но както се вижда на снимката, този волан е чупещ, може да се издърпа максимално и да се завърти наляво, като таблото излиза между волана и кората. Наличието на изпъкнала повърхност на четирилъчката в средната част стеснява отвора и е невъзможно таблото да излезе през волана.


Този волан си е моя и не е чупещ ;) .И таблото си излиза както на ляво така и на дясно без проблем.Просто малко трудно става :D .

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook