Смяна на крушчица в таблото?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Смяна на крушчица в таблото?
Хора я да се посъветвам с вас и да ми кажете как да си сменя крушчица която свети много слабо на "80км/ч." от скоростомера и предполагам, че дори и малката светлина е от съседните крушчици. Има на още едно местенце, но ще действам аналогично...
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Като свалиш таблото ти става ясно как ...
таблото се сваля с 2 лимбусчета, мисля 8-ци, отзад са три букси, откачаш ги и си ти.
Ако си с чупещ волан го "счупи" в най-крайно долно положение и ще изкараш таблото без проблем.

таблото се сваля с 2 лимбусчета, мисля 8-ци, отзад са три букси, откачаш ги и си ти.
Ако си с чупещ волан го "счупи" в най-крайно долно положение и ще изкараш таблото без проблем.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
И на мен ми свети на оборотомера на едно място по слабо,но няма да го пипам за сега.Ако при теб са на повече места ги смени-както каза колегата 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Най-вероятно това където ти свети по-слабо ,не е от изгоряла крушка и светлината от съседната,при мен беше така смених ги и трите и пак е същото!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
indianeca написа:От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?
Виж''светловода" да не се е стопил или да седи накриво.Ако ще сменяш крушките не слагаи по силни от 3w.
За свалянето на таблото погледни тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=322424&highlight=#322424
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
indianeca написа:От какво друго може да е? Ще сипойграя и ще видя. Като несъм с чупещ се волан трябва ли да го сваля и него?
Абе трудно се вади аз си понараних таблото от дърпане докъто го изкарам. Хвани някои да ти напъва волана а ти вади таблото!
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
indianeca написа:Благодаря за отговорите. Ще използвам написаното от вас колеги
Колега , таблото се вади ИЗКЛЮЧИТЕЛНО лесно ... но си има чалъм !
отвиваш болтовете дето го държат от горе , след това отвиваш решетчицата на левия въздуховод (дето на нея е бутона за мъгла и превключвателя за фаровете ) , изкарваш тая цялата платформичка , бъркаш през нея и буташ таблото от зад и то излиза супер лесно. След това навиваш ляв волан а таблото го приплъзваш на дясно и на горе първоначално , а после на дясно и на долу и си излиза без грешка , няма счупено , няма одраскано , няма наранено , няма НИЩО повредено. Другия вариянт за да излезе таблото е като отвиеш болтовете дето го държат , да натиснеш силно в долната му част( в основата и то по някога излиза ...но не винаги и има опасност така да го счупиш или повредиш!
- Ivan_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 1.03.2008
- Местоположение: област Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
- Мечтае да кара: само BMW
Колега преди да свалиш таблото откачи клемите на акумолатора да не направи некоя грешка че при мен от свалянето на таблото ми светна лампата на айрбега
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
metodi80 написа:indianeca написа:Благодаря за отговорите. Ще използвам написаното от вас колеги
Колега , таблото се вади ИЗКЛЮЧИТЕЛНО лесно ... но си има чалъм !
отвиваш болтовете дето го държат от горе , след това отвиваш решетчицата на левия въздуховод (дето на нея е бутона за мъгла и превключвателя за фаровете ) , изкарваш тая цялата платформичка , бъркаш през нея и буташ таблото от зад и то излиза супер лесно. След това навиваш ляв волан а таблото го приплъзваш на дясно и на горе първоначално , а после на дясно и на долу и си излиза без грешка , няма счупено , няма одраскано , няма наранено , няма НИЩО повредено. Другия вариянт за да излезе таблото е като отвиеш болтовете дето го държат , да натиснеш силно в долната му част( в основата и то по някога излиза ...но не винаги и има опасност така да го счупиш или повредиш!
Не е необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и каквото и да е друго нещо. Има два варианта за сваляне на таблото, в зависимост от това, с какъв волан е колата. Трилъчката се блокира в хоризонтално положение на двата лъча, а третия стои вертикално надолу. Таблото се подхваща с отверка между кората и отворите на таблото за болтовете и се натиска надолу, докато се освободи в горния край. След това се обръща с циферблатите надолу и се издърпва да мине между двата лъча. Разкача се първо куплунга в лявата част на таблото и се завърта колкото да бръкнеш с ръка и да разкачиш средния куплунг. Завърташ още малко и разкачаш десния куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.
Последна промяна ивчо3 на 22 Апр 2009, 10:49, променена общо 1 път
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
ивчо3 написа:metodi80 написа:[
...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.
Този 4-и лъчев волан ли имаш предвид?
[url]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=129290&view=1&photo=1[url][%2Furl]&pid=2786393[/url]
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
MRS написа:ивчо3 написа:metodi80 написа:[
...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг. Така както е завъртяно с циферблатите надолу излиза през волана. Табло, монтирано на автомобилите с четирилъчев волан не може да излезе без демонтиране на волана.
Този 4-и лъчев волан ли имаш предвид?
[url]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=129290&view=1&photo=1[url][%2Furl]&pid=2786393[/url]
Да, този четирилъчев волан имам в предвид. Но както се вижда на снимката, този волан е чупещ, може да се издърпа максимално и да се завърти наляво, като таблото излиза между волана и кората. Наличието на изпъкнала повърхност на четирилъчката в средната част стеснява отвора и е невъзможно таблото да излезе през волана.
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
ивчо3 написа:MRS написа:ивчо3 написа:metodi80 написа:[
...необходимо да се сваля решетката на левия въздуховод и куплунг.
Да, този четирилъчев волан имам в предвид. Но както се вижда на снимката, този волан е чупещ, може да се издърпа максимално и да се завърти наляво, като таблото излиза между волана и кората. Наличието на изпъкнала повърхност на четирилъчката в средната част стеснява отвора и е невъзможно таблото да излезе през волана.
Този волан си е моя и не е чупещ


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани