ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bruce.mclaren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 31.01.2008
- Кара: e46 318i
имам две бензинови е46.
карат се с еднакво масло мобил 10w40. смяна на по 10к.
на едната лампата на маслото гасне като при колегата - след няколко секунди.
на другата - веднага, заедно с тази на алтернатора.
проблем си е. някакъв.
карат се с еднакво масло мобил 10w40. смяна на по 10к.
на едната лампата на маслото гасне като при колегата - след няколко секунди.
на другата - веднага, заедно с тази на алтернатора.
проблем си е. някакъв.
Колега нищо им няма на колата на мен старата е 36 беше така карах я 3 години и сега новия собственик я кара вече три години така пък нищо им няма на колата а аз сам и минал 90000 км и моя приятел 110000 им е навъртял и колата е бетон двигателя мърка а даже като е студено и повече от пет секунди не гаснеше тази лампа и аз като теб ходих от началото при един майстор и той ми каза че е от помпата но един приятел ми каза да я карам така че им няма нищо и го послушах и не съжалявам карай си колата и си свиркай и газ повече не им се плаши една кола колкото повече я жалиш толко повече се разваля
BMW 320 D
stanoi4o написа:Колега нищо им няма на колата на мен старата е 36 беше така карах я 3 години и сега новия собственик я кара вече три години така пък нищо им няма на колата а аз сам и минал 90000 км и моя приятел 110000 им е навъртял и колата е бетон двигателя мърка а даже като е студено и повече от пет секунди не гаснеше тази лампа и аз като теб ходих от началото при един майстор и той ми каза че е от помпата но един приятел ми каза да я карам така че им няма нищо и го послушах и не съжалявам карай си колата и си свиркай и газ повече не им се плаши една кола колкото повече я жалиш толко повече се разваля
Чесно и аз имам такива наблудения че една кола като я караш с повече гас издържа повече отколкото да я галиш

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
И аз се присъединявам, днес като идиот я засичах моята, на напълно студент старт непалена от 48 часа лапмата загасна 4сек след стартера, след минати 30км изгасяне за 15мин и пак палене изгасна след 2сек после карах пак 30мин и запалих след 5-10мин и за около 1сек изгасна ... такаче явно е нормално да седи 1-2 сек след запалването с 10w40
Съгласен съм с горните мнения, че колата е за да се кара
Съгласен съм с горните мнения, че колата е за да се кара

Благодаря на всички за мненията които са написали
По отношение на това че една кола трябва да се кара съм с две ръце за!!! Аз не я жаля моята! За последните 6 месеца съм минал около 20 000км, просто обичам нещата да ми работят, много вероятно е това явление да е свързано с датчика за налягането! Ако подразбера нещо повече свързано с това веднага ще напиша !
Поздрави

Поздрави
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Зравейте момчета, моето БМВ 318Д има същия "проблем".Като запаля, лампата угасва след 1-2 секунди.Задавам си няколко въпроса, които искам да споделя с Вас.
Коя част остава без масло? /ФИЛТЪРА ИЛИ ПОМПАТА/
Ако е филтъра, защо при колегата, който е сменил всичко, не се е оправил проблема?
Ако помпата остане без масло, как после засмуква такова?
Когато маслото слезе в картера, не указвали влияние върху нивото му на щеката?
Ако мерим нивото след 30мин. ще е едно, а след 24 часа друго.
Може някъде да бъркам, не съм голям спец.
Коя част остава без масло? /ФИЛТЪРА ИЛИ ПОМПАТА/
Ако е филтъра, защо при колегата, който е сменил всичко, не се е оправил проблема?
Ако помпата остане без масло, как после засмуква такова?
Когато маслото слезе в картера, не указвали влияние върху нивото му на щеката?
Ако мерим нивото след 30мин. ще е едно, а след 24 часа друго.
Може някъде да бъркам, не съм голям спец.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
И аз имам същия проблем. До смяната на маслото ми остават някъде 1500 км. Като дойде да го сменям смятам да сменя и клапан номер 5 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30 и тогава ще ви пиша дали има ефект. Клапана май и без това не е много скъп, но сигурно ще има разглобяване.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
uCnaHeTcA написа:С две ръце и два крака съм за ДАТЧИКТова си е като основен проблем при Е46
Без паника
ако имаш предвид датчика за маслото дето е под филтъра-тъцъ,аз го смених моя и па си гасне лампата със забавяне,а и чувам как реди клапаните докато свети лампата,ама като кача задните гуми на тротоар предишната вечер по бързо гасне
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Дайте да намерим от къде идва проблема, че е много дразнещо и гаранция ще има последствия. Само незнам защо за такива МАСОВИ проблеми няма информация. Тия от БМВ гаранция са си намерили грешката, защото съм чувал, че при фейса не е така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани