ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 31.01.2008
Кара: e46 318i

Мнение от bruce.mclaren » 15 Мар 2009, 22:23

имам две бензинови е46.
карат се с еднакво масло мобил 10w40. смяна на по 10к.
на едната лампата на маслото гасне като при колегата - след няколко секунди.
на другата - веднага, заедно с тази на алтернатора.

проблем си е. някакъв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 15 Мар 2009, 23:54

Колега нищо им няма на колата на мен старата е 36 беше така карах я 3 години и сега новия собственик я кара вече три години така пък нищо им няма на колата а аз сам и минал 90000 км и моя приятел 110000 им е навъртял и колата е бетон двигателя мърка а даже като е студено и повече от пет секунди не гаснеше тази лампа и аз като теб ходих от началото при един майстор и той ми каза че е от помпата но един приятел ми каза да я карам така че им няма нищо и го послушах и не съжалявам карай си колата и си свиркай и газ повече не им се плаши една кола колкото повече я жалиш толко повече се разваля
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 15 Мар 2009, 23:56

stanoi4o написа:Колега нищо им няма на колата на мен старата е 36 беше така карах я 3 години и сега новия собственик я кара вече три години така пък нищо им няма на колата а аз сам и минал 90000 км и моя приятел 110000 им е навъртял и колата е бетон двигателя мърка а даже като е студено и повече от пет секунди не гаснеше тази лампа и аз като теб ходих от началото при един майстор и той ми каза че е от помпата но един приятел ми каза да я карам така че им няма нищо и го послушах и не съжалявам карай си колата и си свиркай и газ повече не им се плаши една кола колкото повече я жалиш толко повече се разваля

Чесно и аз имам такива наблудения че една кола като я караш с повече гас издържа повече отколкото да я галиш :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 16 Мар 2009, 0:14

И аз се присъединявам, днес като идиот я засичах моята, на напълно студент старт непалена от 48 часа лапмата загасна 4сек след стартера, след минати 30км изгасяне за 15мин и пак палене изгасна след 2сек после карах пак 30мин и запалих след 5-10мин и за около 1сек изгасна ... такаче явно е нормално да седи 1-2 сек след запалването с 10w40
Съгласен съм с горните мнения, че колата е за да се кара :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 16 Мар 2009, 0:22

Благодаря на всички за мненията които са написали :) По отношение на това че една кола трябва да се кара съм с две ръце за!!! Аз не я жаля моята! За последните 6 месеца съм минал около 20 000км, просто обичам нещата да ми работят, много вероятно е това явление да е свързано с датчика за налягането! Ако подразбера нещо повече свързано с това веднага ще напиша !
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 13 Апр 2009, 12:37

Зравейте момчета, моето БМВ 318Д има същия "проблем".Като запаля, лампата угасва след 1-2 секунди.Задавам си няколко въпроса, които искам да споделя с Вас.
Коя част остава без масло? /ФИЛТЪРА ИЛИ ПОМПАТА/
Ако е филтъра, защо при колегата, който е сменил всичко, не се е оправил проблема?
Ако помпата остане без масло, как после засмуква такова?
Когато маслото слезе в картера, не указвали влияние върху нивото му на щеката?
Ако мерим нивото след 30мин. ще е едно, а след 24 часа друго.
Може някъде да бъркам, не съм голям спец.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 21 Апр 2009, 17:00

Здравейте,нека сподели някой, който е отстранил този проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 21 Апр 2009, 17:34

И аз имам същия проблем. До смяната на маслото ми остават някъде 1500 км. Като дойде да го сменям смятам да сменя и клапан номер 5 от http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30 и тогава ще ви пиша дали има ефект. Клапана май и без това не е много скъп, но сигурно ще има разглобяване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 21 Апр 2009, 18:04

С две ръце и два крака съм за ДАТЧИК :winky: Това си е като основен проблем при Е46 ;) Без паника :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 21 Апр 2009, 18:08

uCnaHeTcA написа:С две ръце и два крака съм за ДАТЧИК :winky: Това си е като основен проблем при Е46 ;) Без паника :D


ако имаш предвид датчика за маслото дето е под филтъра-тъцъ,аз го смених моя и па си гасне лампата със забавяне,а и чувам как реди клапаните докато свети лампата,ама като кача задните гуми на тротоар предишната вечер по бързо гасне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 21 Апр 2009, 18:15

:conf: :dunno: Да не ти е нещо фалшименто датчика :roll: Въх... ще излезе сериозен проблем значи... :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 21 Апр 2009, 18:22

При мен поне не може да е датчик, защото докато изгасне лампата повдигачите си тракат по-силно. Така че ще заложа на клапана. Другия вариант е помпа, но със сигурност е по скъпа - така че започвам от евтиното . :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 21 Апр 2009, 19:24

Я кажи кой те насочи към тоя клапан, обясниха ли ти каква му е функцията?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 21 Апр 2009, 19:32

Дайте да намерим от къде идва проблема, че е много дразнещо и гаранция ще има последствия. Само незнам защо за такива МАСОВИ проблеми няма информация. Тия от БМВ гаранция са си намерили грешката, защото съм чувал, че при фейса не е така.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 21 Апр 2009, 20:12

Ами никой не ме е насочвал към него - знам че по принцип трябва да има някакъв клапан който да задържа маслото в двигателя и предполагам че е този - друг не виждам, така че просто ще рискувам - ако се окаже че не е от него - голяма работа. Струва към 12 лв май.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook