ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!
Колеги от известно време забелязвам че щеката за маслото има бели петна и сам доста притеснен... Но все пак колата си варви нормално и да сам честен понагорява си масалце и си мисля ако това бялото ако е от смесване на антифриз с маслото не би ли трябвало да пуши бяло отзад? защото като я жегна си излиза синичко и нз какво да си мисля..... 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Да не я караш през два три дни,и ако не я оставяш да загрее-може и от това да е 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Белите петна по щеката и капачката за маслото са или конденз или вода (антифриз)
Помисли дали не си мил скоро двигател на пароструйка или дали не си оставял колата по-дълго време (1-2 месеца) без да я караш
Преопоръчвам ти преди да се метнеш в ремонти да смениш маслото и да следиш дали ще се появят наново петната, за да си сигурен какво правиш
Ако се появят ще сваляш главата и ще си "вътре" едно масло и филтър в повече
Ако не се появят отлагаш упражнернието с главата (казвам отлагаш, защото сам казваш, че ти харчи)
Помисли дали не си мил скоро двигател на пароструйка или дали не си оставял колата по-дълго време (1-2 месеца) без да я караш
Преопоръчвам ти преди да се метнеш в ремонти да смениш маслото и да следиш дали ще се появят наново петната, за да си сигурен какво правиш
Ако се появят ще сваляш главата и ще си "вътре" едно масло и филтър в повече
Ако не се появят отлагаш упражнернието с главата (казвам отлагаш, защото сам казваш, че ти харчи)
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
ако е много студено да ,но сега вече е топло вемето. провери дали термостата ти е ок и дали температурата на мотора е нормалната. ако е ОК трябва за няколко минутки да стигнеш средата и страклата да си е там. Ако това не става има проблем и загряваш трудно. От там има конденз и се получава тази пяна . Провери и капачката на маслото може и там да се появи също. Това пък лъже онзи датчик за температура към кома и горивната система ти блъска яко богата смес което ти дига и разхода. Ако не е от бавното загряване обаче иди на маистор да н ее свързано с гарнитура и тн че може да се скапеш много сериозно. Не разбирам кои знае колко но съм чувал че за много студените дни е нормално да прави лек конденз докато загрее. Това много скапва мотора и е добре да влезе в режима си колкото може по бързо. При мен дори и зимата заграява за няколко минути
tsb_bg написа:Белите петна по щеката и капачката за маслото са или конденз или вода (антифриз)
Помисли дали не си мил скоро двигател на пароструйка или дали не си оставял колата по-дълго време (1-2 месеца) без да я караш
Преопоръчвам ти преди да се метнеш в ремонти да смениш маслото и да следиш дали ще се появят наново петната, за да си сигурен какво правиш
Ако се появят ще сваляш главата и ще си "вътре" едно масло и филтър в повече
Ако не се появят отлагаш упражнернието с главата (казвам отлагаш, защото сам казваш, че ти харчи)
Колега значи имам колата от 2 години и не сам мил двигателя никога а това за смяната на маслото ще го пробвам в наи-скоро време.
ares2 написа:ако е много студено да ,но сега вече е топло вемето. провери дали термостата ти е ок и дали температурата на мотора е нормалната. ако е ОК трябва за няколко минутки да стигнеш средата и страклата да си е там. Ако това не става има проблем и загряваш трудно. От там има конденз и се получава тази пяна . Провери и капачката на маслото може и там да се появи също. Това пък лъже онзи датчик за температура към кома и горивната система ти блъска яко богата смес което ти дига и разхода. Ако не е от бавното загряване обаче иди на маистор да н ее свързано с гарнитура и тн че може да се скапеш много сериозно. Не разбирам кои знае колко но съм чувал че за много студените дни е нормално да прави лек конденз докато загрее. Това много скапва мотора и е добре да влезе в режима си колкото може по бързо. При мен дори и зимата заграява за няколко минути
Ами колега на капачката за маслото няма нищо чиста е а колата си загрява барзо и при студено време и от както сам я купил не сам барал термостата и си я обезвъздошявам сам и нямам грижи. Също така забелязах цхе тези петна се появиха зимата.....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!
Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
C8699HX написа:metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!
Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза
Не е точно така .... повишеното ниво на маслото (говорим за конкретен случай , когато нивото на маслото се мери на изстинал двигател и на едно и също място ... за да е обективно измерването) не винаги е белег за избила гарнитура на глава (освен в случаите когато нивото е чувствително повишено). А иначе ако цвета на маслото е като боза , то това означава наистина 100 % избила гарнитура и наличие на антрифриз в маслото !!!!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
stef4o_BMW написа:Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.

44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани