ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

ПОБЕЛЯЛА ЩЕКА!!!

Мнение от llazarr » 20 Апр 2009, 13:46

Колеги от известно време забелязвам че щеката за маслото има бели петна и сам доста притеснен... Но все пак колата си варви нормално и да сам честен понагорява си масалце и си мисля ако това бялото ако е от смесване на антифриз с маслото не би ли трябвало да пуши бяло отзад? защото като я жегна си излиза синичко и нз какво да си мисля..... :help:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 20 Апр 2009, 14:33

Да не я караш през два три дни,и ако не я оставяш да загрее-може и от това да е ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 20 Апр 2009, 14:38

Белите петна по щеката и капачката за маслото са или конденз или вода (антифриз)

Помисли дали не си мил скоро двигател на пароструйка или дали не си оставял колата по-дълго време (1-2 месеца) без да я караш

Преопоръчвам ти преди да се метнеш в ремонти да смениш маслото и да следиш дали ще се появят наново петната, за да си сигурен какво правиш

Ако се появят ще сваляш главата и ще си "вътре" едно масло и филтър в повече
Ако не се появят отлагаш упражнернието с главата (казвам отлагаш, защото сам казваш, че ти харчи)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 20 Апр 2009, 14:45

ако е много студено да ,но сега вече е топло вемето. провери дали термостата ти е ок и дали температурата на мотора е нормалната. ако е ОК трябва за няколко минутки да стигнеш средата и страклата да си е там. Ако това не става има проблем и загряваш трудно. От там има конденз и се получава тази пяна . Провери и капачката на маслото може и там да се появи също. Това пък лъже онзи датчик за температура към кома и горивната система ти блъска яко богата смес което ти дига и разхода. Ако не е от бавното загряване обаче иди на маистор да н ее свързано с гарнитура и тн че може да се скапеш много сериозно. Не разбирам кои знае колко но съм чувал че за много студените дни е нормално да прави лек конденз докато загрее. Това много скапва мотора и е добре да влезе в режима си колкото може по бързо. При мен дори и зимата заграява за няколко минути

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 20 Апр 2009, 17:31

tsb_bg написа:Белите петна по щеката и капачката за маслото са или конденз или вода (антифриз)

Помисли дали не си мил скоро двигател на пароструйка или дали не си оставял колата по-дълго време (1-2 месеца) без да я караш

Преопоръчвам ти преди да се метнеш в ремонти да смениш маслото и да следиш дали ще се появят наново петната, за да си сигурен какво правиш

Ако се появят ще сваляш главата и ще си "вътре" едно масло и филтър в повече
Ако не се появят отлагаш упражнернието с главата (казвам отлагаш, защото сам казваш, че ти харчи)

Колега значи имам колата от 2 години и не сам мил двигателя никога а това за смяната на маслото ще го пробвам в наи-скоро време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 20 Апр 2009, 17:35

ares2 написа:ако е много студено да ,но сега вече е топло вемето. провери дали термостата ти е ок и дали температурата на мотора е нормалната. ако е ОК трябва за няколко минутки да стигнеш средата и страклата да си е там. Ако това не става има проблем и загряваш трудно. От там има конденз и се получава тази пяна . Провери и капачката на маслото може и там да се появи също. Това пък лъже онзи датчик за температура към кома и горивната система ти блъска яко богата смес което ти дига и разхода. Ако не е от бавното загряване обаче иди на маистор да н ее свързано с гарнитура и тн че може да се скапеш много сериозно. Не разбирам кои знае колко но съм чувал че за много студените дни е нормално да прави лек конденз докато загрее. Това много скапва мотора и е добре да влезе в режима си колкото може по бързо. При мен дори и зимата заграява за няколко минути

Ами колега на капачката за маслото няма нищо чиста е а колата си загрява барзо и при студено време и от както сам я купил не сам барал термостата и си я обезвъздошявам сам и нямам грижи. Също така забелязах цхе тези петна се появиха зимата.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 20 Апр 2009, 18:05

отнякъде влиза антифриз имаш скасана гарнитура според мен !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 20 Апр 2009, 18:10

е не знам друго колега. ако е гарнитура обаче е хубаво да побързаш за да не стане наи лошото
Последна промяна ares2 на 20 Апр 2009, 20:31, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Апр 2009, 20:22

Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 20 Апр 2009, 20:25

metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!





Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза :чрд:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 20 Апр 2009, 20:28

C8699HX написа:Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза :чрд:


е чак пък :чрд:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 20 Апр 2009, 20:35

нали си с М50? от много ли време го имаш? сменял ли си му ти до сега нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Апр 2009, 20:37

C8699HX написа:
metodi80 написа:Най лесно ще разбереш дали гарнитурата на главата ти пуска антифриз в маслото , като си следиш нивото на антифриза дали намалява и дали нивото на маслото се покачва , ако ги имаш тези два признака , плюс побелялата пръчка на маслото и побеляла капачка и бял пушек и чувствително намаляла мощност на колата, значи работата е 100% ясна ... гарнитура на глава! Но трябва да ги има всичките признаци!





Достатачно е само да му се вдигне нивото на маслото и го пиши бегал...... на загрял двигател вдигни щеката,ако е с цвят на боза :чрд:


Не е точно така .... повишеното ниво на маслото (говорим за конкретен случай , когато нивото на маслото се мери на изстинал двигател и на едно и също място ... за да е обективно измерването) не винаги е белег за избила гарнитура на глава (освен в случаите когато нивото е чувствително повишено). А иначе ако цвета на маслото е като боза , то това означава наистина 100 % избила гарнитура и наличие на антрифриз в маслото !!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 20 Апр 2009, 20:40

Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Апр 2009, 20:42

stef4o_BMW написа:Ако няма намаляване на антифриза и повишаване на маслото е конденз,защото Пролет и Есен има голяма разлики в температурата.Така,че и да смениш маслото пак може да се събира конденз,ако ги е омесило,маслото ще е боза по цялата щека.


:yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook