за климатика и мощноста
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- acata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F10
- Мечтае да кара: M
за климатика и мощноста
здравеите колелги искам да питам ниаколко въпроса като пуснете климатика трагва ли ви перката коиято е отпред на радиатора и триабва ли да работи постояно като работи и климата знам че има две степени моята се върти като го пусна и като карам на клима няма така мощност а е 150 коня не ми се вярва да я товари толкова пък незнам мн.гадно се кара така преди карах е 36 и не го усещах климатика при вас как е?
Колега мисля, че на всички като се пусне климата и перката се включва то няма как иначе да работи. А относно мощноста пада наистина много е гадно, аз съм с 118 к.к. и направо е ужас. А 36 цата като изпреварвах спирах климата, че там пък беше ужас с има-няма 105 кк. Явно не може душата в рая и ......... !!! 

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Добре де, аз до колкото знам, а не предентирам, че знам, климатика намалява мощността, а климатроника не. Ако бъркам някой да ме поправи 

- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
yellowsubmarine написа:Добре де, аз до колкото знам, а не предентирам, че знам, климатика намалява мощността, а климатроника не. Ако бъркам някой да ме поправи
Поправям те.

Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Ами аз никога не изключвам климатроника и не ми е направило впечатление
Колко коня ми сваля от 118-те ?

Колко коня ми сваля от 118-те ?
Колко от вас имат климатик вкъщи ?!
А дали сте забелязвали огромното перчище м/у решетките на външното тяло ?
Е те тва в колите е същото, ама по-умалено.
Разликата м/у климатик и климатроник е, че едното като си стигне градусите (климатроника), турбината (оназ перка отбед дет се врътка като луда, охлажда течноста (фреона), която стига до турбината) започва да работи на по-малки обороти. Докато климатика си джази нон-стоп.
И те така.
Притесненията ти трябва да дойдат когато след натискане на "снежинката" или "АС", спре да се чува "цък" + бучене или не ти се включва перката.
А дали сте забелязвали огромното перчище м/у решетките на външното тяло ?

Е те тва в колите е същото, ама по-умалено.
Разликата м/у климатик и климатроник е, че едното като си стигне градусите (климатроника), турбината (оназ перка отбед дет се врътка като луда, охлажда течноста (фреона), която стига до турбината) започва да работи на по-малки обороти. Докато климатика си джази нон-стоп.

И те така.

Притесненията ти трябва да дойдат когато след натискане на "снежинката" или "АС", спре да се чува "цък" + бучене или не ти се включва перката.

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
И тук е с виско и сработва само при нужда - колегата по-нагоре е дал добър пример...
И естествено, че се отразява на мощността, но като стъпиш малко повече не се усеща... 


- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Кажете тия копченцата на климароника в дясно дето са за обдухване на предния и задния джам какъв цвят трябва да светят като са включени, че мойте светят оранжево, а снежинката си свети в зелено 

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Някъде четох че климатика(климатроника) може да отнеме 10-30% от мощността на моменти.
А понеже си патих от перка и накрая я смених
- мисля че трябва да работи постоянно(при включена клима) дори и много бавно, понеже тя не е на степени а с плавно регулиране на оборотитекоето се постига благодарение на управлението(платката) която е в рамката на перката благодарение на която перката струва 704лв.
А понеже си патих от перка и накрая я смених


- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Перката се включва само когато прес датчика отчете повишено налягане на фреона, а това се случва когато работи компресора известно време. На практика перката се включва няколко минути след включването на климатика. Самата перка има 16 фиксирани скорости, които се определят от платката която е монтирана на кожуха. Тази платка взема информация от датчика за налягане на фреона и ако колата е без виско и от термо сонда монтирана в двигателя. На базата на тези два сигнала платката определя с каква скорост да се върти перката. Разликата между климатика и климароника е че климатроника се изключва когато в купето се достигне определената температура и това става чрез микропроцесорно управление. Обикновеният климатик също се изключва като достигне опредеделена температура(поне на Пасатора ми беше така), но системата е реализирана с едно реле и датчик и регулирането не е толкова прецизно а на степени, като на последната не се изключва. На Е46 не зная така ли действа обикновения климатик. Не ме питайте откъде зная за тази система, че като се сетя как прекарах миналото лято....

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани