318ti M42 компресор климатик

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

318ti M42 компресор климатик

Мнение от angel_ti » 09 Апр 2009, 20:01

Колеги прерових вси4ко,но ни6то не намерих по въпроса! Та зна4и днес викам да си премеря как е налягането на фреона в климатика:
1: На високото вклю4вам климатика и запо4ва да вдига,стига много бързо до 20тина бара и пада на 10 после пак ка4ва до към 15тина пак пада,после ка4ва и пак пада духа студено през лятото ама мисля 4е е слабо! А компресора тръгва и спира! На ниското 2 бара и там естествено ги мени яко! Та незнам това не е нормално,но каде може да е проблема! и имам 4увството 4е доста драсти4но ка4ва разхода! Някой да се е сблъсквал с подобен проблем!!! :help:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 09 Апр 2009, 23:52

Мисля,че имаше един термо регулатор-зелен на цвят назъбен поне при мен е такъв,седи от страни на радиатора.Та той май влиае нещо на климатика за включване на перката-но не съм сигурен.Дане би нещо на него да му има.Нека по опитните да кажат
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 10 Апр 2009, 10:10

:roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 10 Апр 2009, 14:38

Ниското до колко пада?Ако пада докъм 1 бар и изкючва -няма достатачно газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 10 Апр 2009, 19:08

мисля 4е най-малко на 2 пада но ще го премеря пак
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 11 Апр 2009, 9:12

аре бе хора никой ли не знае :shock: :?:
:arrow:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 11 Апр 2009, 17:59

angel_ti написа:аре бе хора никой ли не знае :shock: :?:
:arrow:
проблема е че колата ти е със шпер и като почне да върти гъзът на фреона му се завива свят и неможе да охлажда.Даи шпера на мен и се кефи на климатика ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 12 Апр 2009, 10:54

Петьо,благодаря за изчерпателния отговор :mhihi: :mhihi:
:arrow:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Апр 2009, 12:11

В крайна сметка колко фреон има в системата?
Трябва да са 850гр.
Ако има 600 тя пак ще тръгва, но няма да духа достатъчно студено...
Последна промяна vld на 12 Апр 2009, 13:51, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Апр 2009, 13:09

vld написа:В крайна сметка колко фреон има в системата?
Трябва да са 850гр.
Ако има 600 тя пак ще тръгва, но няма да духа достатъчно студено...


:yes:

Колега , виж сега ... иди в сервиз , в който има апаратура , да ти изтеглят наличния фреон в системата (трябва да е както колегата vld каза около 850 , по -точно 825гр. , говориме за R134.) Ако не е толкова значи системата ти изпуска от някъде (може да e много малко , но да изпуска). При мен беше точно така - духа студено но не достатъчно и с течение на времето почваше да си духа хладко , но не студено. Ходих на сумати "майстори" и уж с апаратура , гледат , гледат и викат - "проблем няма " . Докато не отидх най на края при "хора ".... направиха всички необходими тестове и в крайна сметка се оказа , че имам теч на фреон в купето (което е най гадното нещо , защото обикновено изпуска по малко и то когато компресора вдига горе високо налягането и "лаби " по малко фреон в купето ) .... И те така ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 13 Апр 2009, 12:39

благодаря ви и аз така мисля да направя.притеснявах се да не е проблема нещо по компресора.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook