318ti M42 компресор климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
318ti M42 компресор климатик
Колеги прерових вси4ко,но ни6то не намерих по въпроса! Та зна4и днес викам да си премеря как е налягането на фреона в климатика:
1: На високото вклю4вам климатика и запо4ва да вдига,стига много бързо до 20тина бара и пада на 10 после пак ка4ва до към 15тина пак пада,после ка4ва и пак пада духа студено през лятото ама мисля 4е е слабо! А компресора тръгва и спира! На ниското 2 бара и там естествено ги мени яко! Та незнам това не е нормално,но каде може да е проблема! и имам 4увството 4е доста драсти4но ка4ва разхода! Някой да се е сблъсквал с подобен проблем!!!
1: На високото вклю4вам климатика и запо4ва да вдига,стига много бързо до 20тина бара и пада на 10 после пак ка4ва до към 15тина пак пада,после ка4ва и пак пада духа студено през лятото ама мисля 4е е слабо! А компресора тръгва и спира! На ниското 2 бара и там естествено ги мени яко! Та незнам това не е нормално,но каде може да е проблема! и имам 4увството 4е доста драсти4но ка4ва разхода! Някой да се е сблъсквал с подобен проблем!!!


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Мисля,че имаше един термо регулатор-зелен на цвят назъбен поне при мен е такъв,седи от страни на радиатора.Та той май влиае нещо на климатика за включване на перката-но не съм сигурен.Дане би нещо на него да му има.Нека по опитните да кажат
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
проблема е че колата ти е със шпер и като почне да върти гъзът на фреона му се завива свят и неможе да охлажда.Даи шпера на мен и се кефи на климатикаangel_ti написа:аре бе хора никой ли не знае![]()
![]()



- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
В крайна сметка колко фреон има в системата?
Трябва да са 850гр.
Ако има 600 тя пак ще тръгва, но няма да духа достатъчно студено...
Трябва да са 850гр.
Ако има 600 тя пак ще тръгва, но няма да духа достатъчно студено...
Последна промяна vld на 12 Апр 2009, 13:51, променена общо 1 път

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
vld написа:В крайна сметка колко фреон има в системата?
Трябва да са 850гр.
Ако има 600 тя пак ще тръгва, но няма да духа достатъчно студено...

Колега , виж сега ... иди в сервиз , в който има апаратура , да ти изтеглят наличния фреон в системата (трябва да е както колегата vld каза около 850 , по -точно 825гр. , говориме за R134.) Ако не е толкова значи системата ти изпуска от някъде (може да e много малко , но да изпуска). При мен беше точно така - духа студено но не достатъчно и с течение на времето почваше да си духа хладко , но не студено. Ходих на сумати "майстори" и уж с апаратура , гледат , гледат и викат - "проблем няма " . Докато не отидх най на края при "хора ".... направиха всички необходими тестове и в крайна сметка се оказа , че имам теч на фреон в купето (което е най гадното нещо , защото обикновено изпуска по малко и то когато компресора вдига горе високо налягането и "лаби " по малко фреон в купето ) .... И те така ....
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани