Въпрос ? Има ли термоключ е36 компакт на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Въпрос ? Има ли термоключ е36 компакт на климатика
Моя е пълен до горе с фреон , работи 2-3 мин и спира за около 30 секунди и след това пак. Като го дам да идва въздуха от вънка работи по дълго без да спре. Вече си мисля че има и термоключе някъде
На духалките прави 8 градуса

На духалките прави 8 градуса


- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Да де ясно , идеята ми е да го изолирам така че винаги да си мисли че е топло и да не ми спира компресора. Не ми е приятно да ми вкл/изкл компресора по сфетофарите . Доста е дразнещо


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е къв ти е проблема? Системата е направена да работи интелигентно... тва ако го изолираш вероятно ще ти работи постоянно компресора, ма и температурата в купето при пусната клима ще стане няква непоносима (според мен)... Аз не мога да те разбера за чий ти е да го правиш... 8С на духалките си е екстра, ако не се лъжа толкова трябва да е... и като гасне компресора пести гориво и щади системата...
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Не знам Моллов , доста коли са минали през ръцете ми . Тази си мисля е първата с такова термоключе(повечето са тествани в най големите жеги ) Ясно ми е че е там с някаква цел , но просто ме дразни постоянното менене на обороти .
Ама ще покараме и ще видим , как ще се държи лятото

Ама ще покараме и ще видим , как ще се държи лятото




Абсолютно всички коли имат контрол на температурата. Иначе ще гори безумно много. То не е термоключе, а е една алуминиева планка с темп. датчик вътре в парното под сивия капак. Въпреки, че изглежда примитивно, парното на Компакта не е толкова просто и не е точно термоключ с метална пластинка
Самото включване на компресора ти не го усещаш на практика, разликата идва при включването на перката, понеже е сериозен консуматор.
Това което можеш да "побългариш", щом толкова те дразни е, да работи перката нон стоп на 1ва степен, когато е включено копчето. Не е невъзможно да се направи. Така няма да усещаш толкова ударно работата на климата. Загледай се в шайбата на компресора като колата е на едно място и ще се увериш, че съм прав.
Иначе 8 градуса е дори ниско, мисля че допустимия праг беше 11 градуса, но може и да бъркам.

Самото включване на компресора ти не го усещаш на практика, разликата идва при включването на перката, понеже е сериозен консуматор.
Това което можеш да "побългариш", щом толкова те дразни е, да работи перката нон стоп на 1ва степен, когато е включено копчето. Не е невъзможно да се направи. Така няма да усещаш толкова ударно работата на климата. Загледай се в шайбата на компресора като колата е на едно място и ще се увериш, че съм прав.
Иначе 8 градуса е дори ниско, мисля че допустимия праг беше 11 градуса, но може и да бъркам.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Да де на мене ми е ясно че падането на оборотите е то перката а не от компресора. Но като се замисля по лесно щеше да ми е да го изолирам.
Минава се на план Б , да се направи да работи на 1ва степен вентилатора и да се избегне това с падането на оборотите
П.С Вектра Б 1998г , работи нон стоп компресора а също така и на Сеат Кордоба 2002 година

Минава се на план Б , да се направи да работи на 1ва степен вентилатора и да се избегне това с падането на оборотите
П.С Вектра Б 1998г , работи нон стоп компресора а също така и на Сеат Кордоба 2002 година




Гарантирам ти, че не работят нон стоп, особено за Вектрата
Ама на 1,000,000% ти го гарантирам.
А по темата ти, дори и да изолираш термодатчика, той няма нищо общо с перката и пак няма да промени нищо.
Така че, измисли го някак, като натиснеш копчето за климата да пуска перката нон-стоп и това е. Но няма да минеш с директен кабел. Някаква по-интелигентна схема трябва да е.

А по темата ти, дори и да изолираш термодатчика, той няма нищо общо с перката и пак няма да промени нищо.
Така че, измисли го някак, като натиснеш копчето за климата да пуска перката нон-стоп и това е. Но няма да минеш с директен кабел. Някаква по-интелигентна схема трябва да е.
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
и на мен ми изключва постоянно и докато на опел астра го меря и там изобщо не изклучва. фреон има а духа слабо!

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Не е приятно на това пръдналото М43 на сигурно 350000хил км , постоянно да ти падат и скачат оборотите. Мене ме дразни супер много ама много . До сега съм нямал такива проблеми с другите ми автомобили. Искам климатик , не климатроник ! А според мен климатика постоянно е пуснат компресора . Ебахти евтината версия на климатроник !
Които иска да си кара с това термоключе оставям работата по въпроса за няколко дена . При първа възможност ще го мисля с електричара !
Които иска да си кара с това термоключе оставям работата по въпроса за няколко дена . При първа възможност ще го мисля с електричара !



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Любо компресора ще си включва и изключва постоянно няма как да го спреш, а ако го спреш изключването в един момент ще замръзне вътрешния кондензатор!!!
Имаш нещо повредено по системата.
При мен оборотите са бетон - не мърдат при включване и изключване на компресора.
Може да е по токовете ...
Климата на компота си е доста добре замислена, ако имаше и нарисувани градуси на врътката толо/студено щеше да си е направо климатроник
Имаш нещо повредено по системата.
При мен оборотите са бетон - не мърдат при включване и изключване на компресора.
Може да е по токовете ...
Климата на компота си е доста добре замислена, ако имаше и нарисувани градуси на врътката толо/студено щеше да си е направо климатроник


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани