Въпрос ? Има ли термоключ е36 компакт на климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Въпрос ? Има ли термоключ е36 компакт на климатика

Мнение от LuBo1 » 10 Апр 2009, 17:38

Моя е пълен до горе с фреон , работи 2-3 мин и спира за около 30 секунди и след това пак. Като го дам да идва въздуха от вънка работи по дълго без да спре. Вече си мисля че има и термоключе някъде :)

На духалките прави 8 градуса
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Апр 2009, 18:42

Нормално, ти какво очакваш...
Разбира се, че има темп.датчик. вътре в парното.

На 40 гр. навън друга песен ще пееш :)

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 10 Апр 2009, 22:15

Да де ясно , идеята ми е да го изолирам така че винаги да си мисли че е топло и да не ми спира компресора. Не ми е приятно да ми вкл/изкл компресора по сфетофарите . Доста е дразнещо
ИзображениеИзображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Апр 2009, 22:21

Е къв ти е проблема? Системата е направена да работи интелигентно... тва ако го изолираш вероятно ще ти работи постоянно компресора, ма и температурата в купето при пусната клима ще стане няква непоносима (според мен)... Аз не мога да те разбера за чий ти е да го правиш... 8С на духалките си е екстра, ако не се лъжа толкова трябва да е... и като гасне компресора пести гориво и щади системата...

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 10 Апр 2009, 22:53

Не знам Моллов , доста коли са минали през ръцете ми . Тази си мисля е първата с такова термоключе(повечето са тествани в най големите жеги ) Ясно ми е че е там с някаква цел , но просто ме дразни постоянното менене на обороти .

Ама ще покараме и ще видим , как ще се държи лятото :winky: :uups:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Апр 2009, 22:58

Абсолютно всички коли имат контрол на температурата. Иначе ще гори безумно много. То не е термоключе, а е една алуминиева планка с темп. датчик вътре в парното под сивия капак. Въпреки, че изглежда примитивно, парното на Компакта не е толкова просто и не е точно термоключ с метална пластинка :)

Самото включване на компресора ти не го усещаш на практика, разликата идва при включването на перката, понеже е сериозен консуматор.
Това което можеш да "побългариш", щом толкова те дразни е, да работи перката нон стоп на 1ва степен, когато е включено копчето. Не е невъзможно да се направи. Така няма да усещаш толкова ударно работата на климата. Загледай се в шайбата на компресора като колата е на едно място и ще се увериш, че съм прав.

Иначе 8 градуса е дори ниско, мисля че допустимия праг беше 11 градуса, но може и да бъркам.

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 10 Апр 2009, 23:04

Да де на мене ми е ясно че падането на оборотите е то перката а не от компресора. Но като се замисля по лесно щеше да ми е да го изолирам.

Минава се на план Б , да се направи да работи на 1ва степен вентилатора и да се избегне това с падането на оборотите


П.С Вектра Б 1998г , работи нон стоп компресора а също така и на Сеат Кордоба 2002 година :help: ;)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Апр 2009, 23:21

Гарантирам ти, че не работят нон стоп, особено за Вектрата ;) Ама на 1,000,000% ти го гарантирам.

А по темата ти, дори и да изолираш термодатчика, той няма нищо общо с перката и пак няма да промени нищо.

Така че, измисли го някак, като натиснеш копчето за климата да пуска перката нон-стоп и това е. Но няма да минеш с директен кабел. Някаква по-интелигентна схема трябва да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Апр 2009, 0:24

Колега , извинявай .... ама ... нямаш си работа ..... пак се извинявам ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 22.01.2009
Местоположение: pazardjik
Пол: Мъж
Кара: e90;320si
Мечтае да кара: m3 e30
Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)

Мнение от angel_ti » 11 Апр 2009, 9:33

и на мен ми изключва постоянно и докато на опел астра го меря и там изобщо не изклучва. фреон има а духа слабо!
Изображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 11 Апр 2009, 21:43

Не е приятно на това пръдналото М43 на сигурно 350000хил км , постоянно да ти падат и скачат оборотите. Мене ме дразни супер много ама много . До сега съм нямал такива проблеми с другите ми автомобили. Искам климатик , не климатроник ! А според мен климатика постоянно е пуснат компресора . Ебахти евтината версия на климатроник !

Които иска да си кара с това термоключе оставям работата по въпроса за няколко дена . При първа възможност ще го мисля с електричара ! :idea:
ИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Апр 2009, 0:18

Любо компресора ще си включва и изключва постоянно няма как да го спреш, а ако го спреш изключването в един момент ще замръзне вътрешния кондензатор!!!
Имаш нещо повредено по системата.
При мен оборотите са бетон - не мърдат при включване и изключване на компресора.
Може да е по токовете ...
Климата на компота си е доста добре замислена, ако имаше и нарисувани градуси на врътката толо/студено щеше да си е направо климатроник ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook