Размисли върху живот на ГНП и Турбо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Размисли върху живот на ГНП и Турбо
Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор
) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000 


- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Размисли върху живот на ГНП и Турбо
BMDrago написа:Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000
С тамошните горива и сервизиране - да...

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Всичко е случайно, средно статистически 200 000 км не означава, че няма автомобил, който да изкара и 500 000, както казва колегата.
Това е като продължителността на живота в България да речем. Ако средната е 68 год., то не значи, че няма хора на 90 год. (просто пример).
Относно ГНП-то - там мисля, че не се влияе от качеството на горивото, просто въпросът е кога ще замине транзисторчето за 3 лв на блока за управление
Това е като продължителността на живота в България да речем. Ако средната е 68 год., то не значи, че няма хора на 90 год. (просто пример).
Относно ГНП-то - там мисля, че не се влияе от качеството на горивото, просто въпросът е кога ще замине транзисторчето за 3 лв на блока за управление

Re: Размисли върху живот на ГНП и Турбо
BMDrago написа:Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000
Много е относително Колега , ние на Е60 525d сменяхме турбо на около 120 000 км. веднага след чипосване на автомобила , ама попринцип доколкото знам го дават нормално да кара около 150 000 км. На тази Е60 , която си видял може и да е сменено поне един път.

- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
BMDrago написа:Никой не ме разбратемата се изчерпа,може да се заключва
Е как бре, жалваш се, че са като я "направят" на 50к км (чистак нова), на 250к турбото й ще замине...



- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Само да вметна нещо свързващо се с първото и последното мнение. Колите който са от Италия са в много случаи над 300к дори доста над това, при което следва първото превъртане на километрите на към 250к, за да може да се продаде в Италия (защото 500к плаши дори и дупничаните). След това следва второто въртене в БГ, където ти я правят до 160к ако е много захабена, но може и 70-90к, ако е по запазена. Също така и много скъпите автомобили (S-ки, 7-ци, поршета, ферарита, ламбо-та) се оказват врътнати, дори да ги продават на по 5-10к в "луксозните" автокъщи.
Който не вярва на тази уникална история нека да каже, че съм луд, но за мен информацията е от сигурен източник и не подлежи на съмнение. Това не е световна конспирация, а просто бизнес.
Който не вярва на тази уникална история нека да каже, че съм луд, но за мен информацията е от сигурен източник и не подлежи на съмнение. Това не е световна конспирация, а просто бизнес.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
то това е всеизвестно че ги въртят яко на всички .. аз за това не ги гледам .. но има случаи на умряла турбина или помпа на М57 на около 150к реални
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Alexi написа:то това е всеизвестно че ги въртят яко на всички .. аз за това не ги гледам .. но има случаи на умряла турбина или помпа на М57 на около 150к реални

Всъщност исках да кажа, че ако някой има съмнения, че колата му е на 300к, може да не е прав и да е на 500к. В смисъл, че те лъжат 2-а поне пъти.
Иначе съм съгласен, случаи всякакви, както и дефекти.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Купих си италианска кола, километрите са и 200 000 и дори ми се струват малко, а турбото ми е тръгнало...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тука неприятния момент е че ако е бензин обикновено на 250-300к си е ок ,а ако е дизел отиваш на помпа,турбина или дюзи а може и на 3те неща и икономията от нафтата отива на кино .. 2ра ръка бих си купил бензин винаги ,виж ако е на 1-2 години и под 100 к км може и дизел .
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:така е, ако трябва да плащаш на друг преди теб разходите за навъртяните 200-300 000км няма как да не е скъпо
между другото - 250 000 от 2006г. насам е добра експлоатация
представете си ако беше 2004-2003
Ей ти се обади най на края


колегата валери го е обяснил точно как стоят нещата аз имам приятел който от деведесета година е във италия и търси коли за доста джамбази за българия и ми е казвал че жабарите доста ги пипат колите преди продан така че ако искате кола на реални километри само във германия и то вие да отидете да си я вземете че аз познавам доста хора дето докарват коли и са ми споделяли за какво става въпрос така че може да сте сигурни че на никои от тук колата не му е на реални километри
BMW 320 D
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани