Размисли върху живот на ГНП и Турбо

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Размисли върху живот на ГНП и Турбо

Мнение от BMDrago » 09 Апр 2009, 4:05

Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор ;) ) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000 :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Размисли върху живот на ГНП и Турбо

Мнение от Biankonero » 09 Апр 2009, 8:55

BMDrago написа:Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор ;) ) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000 :roll:


С тамошните горива и сервизиране - да... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Мнение от yellowsubmarine » 09 Апр 2009, 10:20

Всичко е случайно, средно статистически 200 000 км не означава, че няма автомобил, който да изкара и 500 000, както казва колегата.
Това е като продължителността на живота в България да речем. Ако средната е 68 год., то не значи, че няма хора на 90 год. (просто пример).
Относно ГНП-то - там мисля, че не се влияе от качеството на горивото, просто въпросът е кога ще замине транзисторчето за 3 лв на блока за управление :winky:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Апр 2009, 12:50

значи още към 290 000км живот му остават на моето турбо :mhihi:
Аз съм напълно убеден, че 200 000 е минимума при правилна експлоатация и реални километри :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Размисли върху живот на ГНП и Турбо

Мнение от ///sasho » 09 Апр 2009, 12:55

BMDrago написа:Вчера на Горубляне свалиха една е60 '06 на 250000 (преди да е ходила на доктор ;) ) та се за замислих турбото и гнп-то,които според повечето от форума карат по 200000км. Дали всъшност не изкарват по 500000 :roll:



Много е относително Колега , ние на Е60 525d сменяхме турбо на около 120 000 км. веднага след чипосване на автомобила , ама попринцип доколкото знам го дават нормално да кара около 150 000 км. На тази Е60 , която си видял може и да е сменено поне един път. :D

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 09 Апр 2009, 13:59

Никой не ме разбра :winky: темата се изчерпа,може да се заключва ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Мнение от Biankonero » 09 Апр 2009, 14:07

BMDrago написа:Никой не ме разбра :winky: темата се изчерпа,може да се заключва ;)


Е как бре, жалваш се, че са като я "направят" на 50к км (чистак нова), на 250к турбото й ще замине... ;) И Ганю псува, че издържало само 200к км, а не 500к.. ;) Ама така е, тук сме се родили... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 09 Апр 2009, 16:13

Само да вметна нещо свързващо се с първото и последното мнение. Колите който са от Италия са в много случаи над 300к дори доста над това, при което следва първото превъртане на километрите на към 250к, за да може да се продаде в Италия (защото 500к плаши дори и дупничаните). След това следва второто въртене в БГ, където ти я правят до 160к ако е много захабена, но може и 70-90к, ако е по запазена. Също така и много скъпите автомобили (S-ки, 7-ци, поршета, ферарита, ламбо-та) се оказват врътнати, дори да ги продават на по 5-10к в "луксозните" автокъщи.
Който не вярва на тази уникална история нека да каже, че съм луд, но за мен информацията е от сигурен източник и не подлежи на съмнение. Това не е световна конспирация, а просто бизнес.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Апр 2009, 16:35

то това е всеизвестно че ги въртят яко на всички .. аз за това не ги гледам .. но има случаи на умряла турбина или помпа на М57 на около 150к реални

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 09 Апр 2009, 16:59

Alexi написа:то това е всеизвестно че ги въртят яко на всички .. аз за това не ги гледам .. но има случаи на умряла турбина или помпа на М57 на около 150к реални

:yes:
Всъщност исках да кажа, че ако някой има съмнения, че колата му е на 300к, може да не е прав и да е на 500к. В смисъл, че те лъжат 2-а поне пъти.
Иначе съм съгласен, случаи всякакви, както и дефекти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 09 Апр 2009, 17:02

Купих си италианска кола, километрите са и 200 000 и дори ми се струват малко, а турбото ми е тръгнало...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Апр 2009, 17:19

тука неприятния момент е че ако е бензин обикновено на 250-300к си е ок ,а ако е дизел отиваш на помпа,турбина или дюзи а може и на 3те неща и икономията от нафтата отива на кино .. 2ра ръка бих си купил бензин винаги ,виж ако е на 1-2 години и под 100 к км може и дизел .

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Апр 2009, 17:57

така е, ако трябва да плащаш на друг преди теб разходите за навъртяните 200-300 000км няма как да не е скъпо

между другото - 250 000 от 2006г. насам е добра експлоатация
представете си ако беше 2004-2003 :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 09 Апр 2009, 18:10

© написа:така е, ако трябва да плащаш на друг преди теб разходите за навъртяните 200-300 000км няма как да не е скъпо

между другото - 250 000 от 2006г. насам е добра експлоатация
представете си ако беше 2004-2003 :D



Ей ти се обади най на края :). Само заключваш теми. Ни вест ни кост. А другото което мен ме навява е дали ако колата е на 250к км. Са и сменили турбото?! Демек взимайте си кола на реални 260к км :). Мотята е на точно на толкова

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 09 Апр 2009, 20:05

колегата валери го е обяснил точно как стоят нещата аз имам приятел който от деведесета година е във италия и търси коли за доста джамбази за българия и ми е казвал че жабарите доста ги пипат колите преди продан така че ако искате кола на реални километри само във германия и то вие да отидете да си я вземете че аз познавам доста хора дето докарват коли и са ми споделяли за какво става въпрос така че може да сте сигурни че на никои от тук колата не му е на реални километри
BMW 320 D

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook