Повдигачи ли к`во ли? Ше кара ли още?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Повдигачи ли к`во ли? Ше кара ли още?

Мнение от Gavril » 22 Мар 2005, 12:55

Проблем! И то не само с кубатурата.
Имам от известно време едно лопане тропане, като запаля и известно време след това. Разгледах по стари теми, хората твърдят, че за М40 1.6 на 215 000 не е нещо не обичайно и вероятно са хидравлични повдигачи. Карах я с 10 В 40, сега съм с CASTROL GTX 7 5 W 40 и май от както го смених се доразтропа. Симптомите са, че като я пална судена щтрака 5 минути. Преди утихваше рязко, сега от скоро постепенно. Дали си повдигачте и ше кара ли или има варянт да се окоти нещо? Колко е ремонта като време/пари за работата?
Дайте съвет, а не ми оплювайте М40 ката!!! :D
Ае, здраве
Г

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 22 Мар 2005, 13:26

Пробвай с по-гъсто масло. Примерно 15/40 или 20/50. Обикновено това решава временно проблема. Ама иначе усилено мисли за вал + повдигачи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 22 Мар 2005, 14:45

Мислиш ли за маслото?
5 В 40 е по висок клас масло от 15 В 40 и при студен двигател вискозитета му е много по близко до виск. при работна температура отколкото при 15 В 40 си мисля, а щтракането е баш на студено

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 22 Мар 2005, 16:00

Аз също карам М40 и то прай така като е студено ,и ми казаха да ги очистя тия повдигачи ,ама аз отидох в сервиза на BMW и ми казаха че може и да стане още по зле и затова ми казаха тъй да си карам .
А относно цената мисля че бяха 30-40 лв парчето :(
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Мар 2005, 16:50

абе я остави колицата карай
и не барай...
аз имам М40 на 210 000 цъка
трака ама си върви идеално,
харчи 1-1,5 на 10 000 км
супер си е колата...
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 22 Мар 2005, 16:57

Сипи му Repsol 20W50 минерално! Неведнъж доказано, че работи перфектно с това масло. Знам го от личен опит ;) Струва 29лв. за 4 литра...
човек се учи докато е жив...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Мар 2005, 19:52

Gavril написа:Мислиш ли за маслото?
5 В 40 е по висок клас масло от 15 В 40 и при студен двигател вискозитета му е много по близко до виск. при работна температура отколкото при 15 В 40 си мисля, а щтракането е баш на студено


обратното е. 15>5.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от kurikahn » 22 Мар 2005, 20:05

няма проблеми моето трака от 2 години.
казаха ми карай си не се впрягай.
музиката на 6

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 22 Мар 2005, 20:44

[steeN] написа:обратното е. 15>5.


Ааа, що 5/40 струва повече тогава?
Иначе масло почти не кльопа, за 10 тина хил некъде от мах до мин на щеката.
Начи да си перкам, супер :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 22 Мар 2005, 21:00

kurikahn написа:няма проблеми моето трака от 2 години.
казаха ми карай си не се впрягай.
музиката на 6


Ти си разсипник... По тая логика карай 20 години с едно масло ако не ти харчи. Па докат свърши :idea: Боже...
човек се учи докато е жив...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Мар 2005, 1:27

Gavril написа:
[steeN] написа:обратното е. 15>5.


Ааа, що 5/40 струва повече тогава?
Иначе масло почти не кльопа, за 10 тина хил некъде от мах до мин на щеката.
Начи да си перкам, супер :D


Очевидно е, че при 15в40 разликата е най-малка.
Недей да бъркаш визкозитета на маслото със смазочните му свойства...
5в40 < 10в40 < 15в40 на студено.
Първото число е вискозитета на маслото при -18 градуса второто при 100 градуса.
Това, което печелиш с 5в40 е по-лесния старт на студено и по-бързото разнасяне на маслото. По-висок клас е, защото има същите или по-добри смазочни свойства от 10в40 на студено въпреки по-ниския си вискозитет. От там идва и цената. Обаче при износен двигател луфтовете са големи и трябва да се запълват с нещо ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 23 Мар 2005, 9:17

И моето трака на студено....
С Castrol 10/40 съм на 154 000 км.
А ако подам малко повече гас спира. Как е по-добре : да му подам гас и да спре или да си го оставя да трака на празен ход докато утихне тракането ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 23 Мар 2005, 11:24

Момчета и аз съм с М40 но Е36 при запалване не трака но вдигнали оборотите над 1000 до 2000 трака около 1 минута после спира но при абсолютно загрял двигател на ниски обороти леко причуква
КОГАТО ТЕМПЕРАТУРИТЕ СА ПОД 0 ГРАДУСА ЧУКА САМО 1 МИНУТА НО СТАНЕЛИ 5,10 и нагоре чука леко и като загрее на ниски обороти
дали е от маслото или налягането сега съм с 10/40 Кастрол

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 23.05.2004

Мнение от Gavril » 23 Мар 2005, 13:59

[steeN] написа:...


Говориме за едно и също нещо ама нещо не се разбираме :D
Разтърсих се малко в нета и намерих, че тия цифрички дават клас на вискозитет зима и лято, като напр. при 5 W 40, "5" дава зимния вискозитет и показва че маслото може да се употребява до -30°С.
Врътката е, че се почва от -35°С като към - 35 се прибавя първата компонента на обозначението (5, 10, 15), при 15 W 40 напр. означава до - 20°С зимата. "40" след W - то дава вискозитет клас през лятото замерен при 98,89 °С и за употреба до 50°С, абе иначе казано 5 W 40 се препоръчва в диапазона от -30°С до 50°С, 15 W 40 от - 20°С до 50°С, от тва излиза обаче, че летния вискозитет на двете масла е същия 8) просто (както ти вече спомена) 5 W 40 има предимство на студено.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Мар 2005, 14:21

:OT: А бе някой знае ли нещо за :arrow: Кастрол синтетик 0W30 :?:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook