Повдигачи ли к`во ли? Ше кара ли още?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Повдигачи ли к`во ли? Ше кара ли още?
Проблем! И то не само с кубатурата.
Имам от известно време едно лопане тропане, като запаля и известно време след това. Разгледах по стари теми, хората твърдят, че за М40 1.6 на 215 000 не е нещо не обичайно и вероятно са хидравлични повдигачи. Карах я с 10 В 40, сега съм с CASTROL GTX 7 5 W 40 и май от както го смених се доразтропа. Симптомите са, че като я пална судена щтрака 5 минути. Преди утихваше рязко, сега от скоро постепенно. Дали си повдигачте и ше кара ли или има варянт да се окоти нещо? Колко е ремонта като време/пари за работата?
Дайте съвет, а не ми оплювайте М40 ката!!!
Ае, здраве
Г
Имам от известно време едно лопане тропане, като запаля и известно време след това. Разгледах по стари теми, хората твърдят, че за М40 1.6 на 215 000 не е нещо не обичайно и вероятно са хидравлични повдигачи. Карах я с 10 В 40, сега съм с CASTROL GTX 7 5 W 40 и май от както го смених се доразтропа. Симптомите са, че като я пална судена щтрака 5 минути. Преди утихваше рязко, сега от скоро постепенно. Дали си повдигачте и ше кара ли или има варянт да се окоти нещо? Колко е ремонта като време/пари за работата?
Дайте съвет, а не ми оплювайте М40 ката!!!

Ае, здраве
Г
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Пробвай с по-гъсто масло. Примерно 15/40 или 20/50. Обикновено това решава временно проблема. Ама иначе усилено мисли за вал + повдигачи 

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Аз също карам М40 и то прай така като е студено ,и ми казаха да ги очистя тия повдигачи ,ама аз отидох в сервиза на BMW и ми казаха че може и да стане още по зле и затова ми казаха тъй да си карам .
А относно цената мисля че бяха 30-40 лв парчето
А относно цената мисля че бяха 30-40 лв парчето

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Gavril написа:Мислиш ли за маслото?
5 В 40 е по висок клас масло от 15 В 40 и при студен двигател вискозитета му е много по близко до виск. при работна температура отколкото при 15 В 40 си мисля, а щтракането е баш на студено
обратното е. 15>5.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Gavril написа:[steeN] написа:обратното е. 15>5.
Ааа, що 5/40 струва повече тогава?
Иначе масло почти не кльопа, за 10 тина хил некъде от мах до мин на щеката.
Начи да си перкам, супер
Очевидно е, че при 15в40 разликата е най-малка.
Недей да бъркаш визкозитета на маслото със смазочните му свойства...
5в40 < 10в40 < 15в40 на студено.
Първото число е вискозитета на маслото при -18 градуса второто при 100 градуса.
Това, което печелиш с 5в40 е по-лесния старт на студено и по-бързото разнасяне на маслото. По-висок клас е, защото има същите или по-добри смазочни свойства от 10в40 на студено въпреки по-ниския си вискозитет. От там идва и цената. Обаче при износен двигател луфтовете са големи и трябва да се запълват с нещо

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
И моето трака на студено....
С Castrol 10/40 съм на 154 000 км.
А ако подам малко повече гас спира. Как е по-добре : да му подам гас и да спре или да си го оставя да трака на празен ход докато утихне тракането ?
С Castrol 10/40 съм на 154 000 км.
А ако подам малко повече гас спира. Как е по-добре : да му подам гас и да спре или да си го оставя да трака на празен ход докато утихне тракането ?
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Момчета и аз съм с М40 но Е36 при запалване не трака но вдигнали оборотите над 1000 до 2000 трака около 1 минута после спира но при абсолютно загрял двигател на ниски обороти леко причуква
КОГАТО ТЕМПЕРАТУРИТЕ СА ПОД 0 ГРАДУСА ЧУКА САМО 1 МИНУТА НО СТАНЕЛИ 5,10 и нагоре чука леко и като загрее на ниски обороти
дали е от маслото или налягането сега съм с 10/40 Кастрол
КОГАТО ТЕМПЕРАТУРИТЕ СА ПОД 0 ГРАДУСА ЧУКА САМО 1 МИНУТА НО СТАНЕЛИ 5,10 и нагоре чука леко и като загрее на ниски обороти
дали е от маслото или налягането сега съм с 10/40 Кастрол
[steeN] написа:...
Говориме за едно и също нещо ама нещо не се разбираме

Разтърсих се малко в нета и намерих, че тия цифрички дават клас на вискозитет зима и лято, като напр. при 5 W 40, "5" дава зимния вискозитет и показва че маслото може да се употребява до -30°С.
Врътката е, че се почва от -35°С като към - 35 се прибавя първата компонента на обозначението (5, 10, 15), при 15 W 40 напр. означава до - 20°С зимата. "40" след W - то дава вискозитет клас през лятото замерен при 98,89 °С и за употреба до 50°С, абе иначе казано 5 W 40 се препоръчва в диапазона от -30°С до 50°С, 15 W 40 от - 20°С до 50°С, от тва излиза обаче, че летния вискозитет на двете масла е същия

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани