смяна на двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
vitaliss написа:е аз мога да си карам и с моя диф и след време да си го сменя... и какво точно трябва да сменям по окачването освен пружини? под генерация какво имаш предвит?
Генерация - от изходящите колектори до крайното гърне...


- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Едва ли ще го счупи
Колата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Пепинко написа:Едва ли ще го счупиКолата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.
50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число...

- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
Добре в такъв случай при 318 има явно 2 варианта за смяна на мотор - много скъп ( всичко на ред се сменя) за да е колкото повече толкова повече и другия не много скъп (пак същия принцип
).
Въпроса е какво ще препоръчвате от 2рия вариант тогава защото този "проблем" при 318 е много наболял според мен (особено като собственик на такава баварка) ?
Интересно ми е, защото аз не веднъж съм мислил и преглеждал нещата които може да си вземе човек, но също не съм запознат.

Въпроса е какво ще препоръчвате от 2рия вариант тогава защото този "проблем" при 318 е много наболял според мен (особено като собственик на такава баварка) ?
Интересно ми е, защото аз не веднъж съм мислил и преглеждал нещата които може да си вземе човек, но също не съм запознат.
impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Biankonero написа:Пепинко написа:Едва ли ще го счупиКолата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.
50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число...
Мисля, че не ме разбра много правилно. Двигателите изобщо не ги коментираме. Мисълта ми беше, че колата с М52В28 и диф 3.38 ще е по-пъргава, отколкото с М52В28 и диф 3.15. Инженерите са го измислили, защото са изчислили как най-добре да предаваш силата на двигателя на задните колела. Ако сложиш на 318-ката 3.15 диф колата ще е тромава, но това не значи, че 3.38 е по-малко здрав.

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Пепинко написа:Biankonero написа:Пепинко написа:Едва ли ще го счупиКолата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.
50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число...
Мисля, че не ме разбра много правилно. Двигателите изобщо не ги коментираме. Мисълта ми беше, че колата с М52В28 и диф 3.38 ще е по-пъргава, отколкото с М52В28 и диф 3.15. Инженерите са го измислили, защото са изчислили как най-добре да предаваш силата на двигателя на задните колела. Ако сложиш на 318-ката 3.15 диф колата ще е тромава, но това не значи, че 3.38 е по-малко здрав.
Така е, не съм те разбрал... в този смисъл си е така...



- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
също така радятора с перката и тои ли трябва да се сменя защото на 6-така е по голям каточели?? ако има някои ама наистина добре запознат с тази процедура да може да каже какво трябва да се смени като започнем от двигател електроника и стигнем до наи малкото болтче което ще трябва да се смени
мисля че ще е много полезно на останалите с малки двигатели които би искали да си ги сменят.. защото смятам че тази процедура излиза по евтино отколкото да си купиш друга кола с по голям двигател




- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Радиатора мисля, че и той се сменя, а перката би трябвало да си ти я дадът с мотора.vitaliss написа:също така радятора с перката и тои ли трябва да се сменя защото на 6-така е по голям каточели?? ако има някои ама наистина добре запознат с тази процедура да може да каже какво трябва да се смени като започнем от двигател електроника и стигнем до наи малкото болтче което ще трябва да се сменимисля че ще е много полезно на останалите с малки двигатели които би искали да си ги сменят.. защото смятам че тази процедура излиза по евтино отколкото да си купиш друга кола с по голям двигател
![]()
п.с.Има ли някво развитие с проекта?

- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
мм засега няма...след 1 месец ще докарват нови коли и дано да има 2.3 защото сега нямат разполагат с двигатели на е36 и е39 а аз искам да си ми е от е46 двигателя 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
vitaliss написа:мм засега няма...след 1 месец ще докарват нови коли и дано да има 2.3 защото сега нямат разполагат с двигатели на е36 и е39 а аз искам да си ми е от е46 двигателя
Дали ще си струва цялата интервенция?! Направо продавай колата и добави още и си вземи това което ти е по сърце! Как в върви ли Борд Компютъра който ти активирах ?!
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
дам варви си само трябва датчик за температурата да си купя
па за двигателя моя не е пореда си сащо и окачването не е пореда си таиче ако някои я купи ще е за малко пари затова еи сега си стягам окачването от до после един двигател и заспива работата ама цялата работа ще излезне мах. 3500 да сменя двигателя 


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани