смяна на двигател

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Мнение от Biankonero » 05 Апр 2009, 22:23

vitaliss написа:е аз мога да си карам и с моя диф и след време да си го сменя... и какво точно трябва да сменям по окачването освен пружини? под генерация какво имаш предвит?


Генерация - от изходящите колектори до крайното гърне... ;) Не знам дали може да караш с твоя диф - все пак тия предавателни числа не ги смятат напразно... ;) Най-много да го счупиш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 05 Апр 2009, 23:09

Едва ли ще го счупи ;) Колата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Мнение от Biankonero » 05 Апр 2009, 23:27

Пепинко написа:Едва ли ще го счупи ;) Колата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.


50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 06 Апр 2009, 11:11

Добре в такъв случай при 318 има явно 2 варианта за смяна на мотор - много скъп ( всичко на ред се сменя) за да е колкото повече толкова повече и другия не много скъп (пак същия принцип :mhihi: ).
Въпроса е какво ще препоръчвате от 2рия вариант тогава защото този "проблем" при 318 е много наболял според мен (особено като собственик на такава баварка) ?
Интересно ми е, защото аз не веднъж съм мислил и преглеждал нещата които може да си вземе човек, но също не съм запознат.
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 06 Апр 2009, 12:13

Biankonero написа:
Пепинко написа:Едва ли ще го счупи ;) Колата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.


50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число... ;)


Мисля, че не ме разбра много правилно. Двигателите изобщо не ги коментираме. Мисълта ми беше, че колата с М52В28 и диф 3.38 ще е по-пъргава, отколкото с М52В28 и диф 3.15. Инженерите са го измислили, защото са изчислили как най-добре да предаваш силата на двигателя на задните колела. Ако сложиш на 318-ката 3.15 диф колата ще е тромава, но това не значи, че 3.38 е по-малко здрав.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Мнение от Biankonero » 06 Апр 2009, 12:32

Пепинко написа:
Biankonero написа:
Пепинко написа:Едва ли ще го счупи ;) Колата ще е една идея по-пъргава, ще гори една идея повече и ще има същата максимална скорост. Не е такъв проблем да се кара с неговия диф.


50 и кусур коня ако са "една идея"... този двг от 320 е цифра по-пъргав, макар и с 20 коня отгоре, какво остава до 318... Въртящия му момент е 245, на 318 е 180... ако беше "една идея" нямаше инженерите да си правят труда да му слагат диф със друго предавателно число... ;)


Мисля, че не ме разбра много правилно. Двигателите изобщо не ги коментираме. Мисълта ми беше, че колата с М52В28 и диф 3.38 ще е по-пъргава, отколкото с М52В28 и диф 3.15. Инженерите са го измислили, защото са изчислили как най-добре да предаваш силата на двигателя на задните колела. Ако сложиш на 318-ката 3.15 диф колата ще е тромава, но това не значи, че 3.38 е по-малко здрав.


Така е, не съм те разбрал... в този смисъл си е така... ;) Иначе и двата дифа са еднакво здрави, но съизмеримо със силите, за които са изчислени... ;) 3.38 дифа е изчислен за много по-малка сила... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 06 Апр 2009, 20:17

също така радятора с перката и тои ли трябва да се сменя защото на 6-така е по голям каточели?? ако има някои ама наистина добре запознат с тази процедура да може да каже какво трябва да се смени като започнем от двигател електроника и стигнем до наи малкото болтче което ще трябва да се смени :help: мисля че ще е много полезно на останалите с малки двигатели които би искали да си ги сменят.. защото смятам че тази процедура излиза по евтино отколкото да си купиш друга кола с по голям двигател ;) :help:


Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от ///M Body Shop » 09 Апр 2009, 15:13

vitaliss написа:също така радятора с перката и тои ли трябва да се сменя защото на 6-така е по голям каточели?? ако има някои ама наистина добре запознат с тази процедура да може да каже какво трябва да се смени като започнем от двигател електроника и стигнем до наи малкото болтче което ще трябва да се смени :help: мисля че ще е много полезно на останалите с малки двигатели които би искали да си ги сменят.. защото смятам че тази процедура излиза по евтино отколкото да си купиш друга кола с по голям двигател ;) :help:
Радиатора мисля, че и той се сменя, а перката би трябвало да си ти я дадът с мотора.

п.с.Има ли някво развитие с проекта? 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 10 Апр 2009, 18:59

мм засега няма...след 1 месец ще докарват нови коли и дано да има 2.3 защото сега нямат разполагат с двигатели на е36 и е39 а аз искам да си ми е от е46 двигателя :)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 10 Апр 2009, 19:13

vitaliss написа:мм засега няма...след 1 месец ще докарват нови коли и дано да има 2.3 защото сега нямат разполагат с двигатели на е36 и е39 а аз искам да си ми е от е46 двигателя :)


Дали ще си струва цялата интервенция?! Направо продавай колата и добави още и си вземи това което ти е по сърце! Как в върви ли Борд Компютъра който ти активирах ?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: Димитровград/Милано
Пол: Мъж
Кара: Е46 325i

Мнение от vitaliss » 11 Апр 2009, 1:59

дам варви си само трябва датчик за температурата да си купя ;) па за двигателя моя не е пореда си сащо и окачването не е пореда си таиче ако някои я купи ще е за малко пари затова еи сега си стягам окачването от до после един двигател и заспива работата ама цялата работа ще излезне мах. 3500 да сменя двигателя :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook